Gå til innhold

Tøffel

Anbefalte innlegg

Gjest Geminisoul_83
Skrevet

Hvis han du dater kjøper noe han vet du liker, og tilbyr deg det på hjemmedate er han tøffel ? Har blitt kaldt det før akkurat pga det samme, men innerst inne så vil jeg som regel at personen skal bare sette pris på småting. Er langt i fra tøffel, men heller oppmerksom, damer hva mener dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke hva det skulle ha med å være tøffel å gjøre, så merkelig kommentar du har fått der (såsant gaven er noe lite som står til der begge er i datingprosessen når det gis).

Om det er greit kommer an på flere faktorer, om begge er på noenlunde samme sted følelsesmessig, hvor lenge man har datet, verdien/symbolet i gaven osv.

Om det er første hjemmedate kan det også være lurt å la det være, i hvert fall hvis det da er snakk om sex første gang, for det kan - selv om det ikke er ment slik - gi feil inntrykk.

Positiv oppmerksomhet og passende gaver er flott, men det kommer som sagt litt an på hva det er og hvor lenge dere har datet og hva som skjer på hjemmedaten.

Uansett - lykke til med datingen :)

Anonymkode: 1804f...2ac

Gjest Geminisoul_83
Skrevet

Det er ikke en gave, bare noe vedkommende liker å spise/drikke som jeg har fått med meg under samtaler i tidligere dates. 

Tidligere har det vært fordi jeg har laget mat og vasket opp. Sånne småting.

Skrevet
Geminisoul_83 skrev (Akkurat nå):

Det er ikke en gave, bare noe vedkommende liker å spise/drikke som jeg har fått med meg under samtaler i tidligere dates. 

Det er jo bare hyggelig❤️

Anonymkode: 6c1f5...289

• Nyttig 1
Skrevet

Hvis dette er å være tøffel, så har jeg lest feil definisjon av ordet 

Anonymkode: c8940...c3b

• Liker 1
Skrevet

Tøffel er en mann som lar seg kue og bli dominert av partner... Så det uttrykket er brukt feil i ditt tilfelle. Høres bare kjempehyggelig og omtenksomt å ta med en liten ting av en sånn karakter du beskriver :)

Anonymkode: 2cee3...c05

Gjest Geminisoul_83
Skrevet

Ok takk, for å være helt ærlig så var ting enklere for 20 år siden. 😀

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Tøffel er å være tafatt, null initiativ, ikke stå opp for egne meninger og dilte etter som en hundevalp.

Gjest Geminisoul_83
Skrevet
WhisperingWind skrev (5 minutter siden):

Tøffel er å være tafatt, null initiativ, ikke stå opp for egne meninger og dilte etter som en hundevalp.

Jeez. Var absolutt ikke det. 

Skrevet
3 hours ago, Geminisoul_83 said:

Absolutt ikke :). Det er en «alfa-mann» i positiv stand for min del. Mann som er oppmerksom, klarer å ta vare på seg selv og andre, tar sin del av det «kjedelige». Mann som kan være mer/noe annet en «underholder med lommebok. Jeg trenger verken lommebok eller underholder, men likeverdig partner.

Altså, akkurat slik har en mann nylig fått seg flere dates med meg og jeg droppet flere andre. Hjemmelaget mat fra bunnen som jeg liker på 3. date hjemme hos han. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...