AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #1 Skrevet 10. november 2023 Hei. Testet noen dager før mensen skulle komme ( som var igår ), tok 3 tester som ble sterkere positiv for hver dag. Idag er dag er det en dag over ikm.. har murringer, sykt vonde bryster, fryser og er iskald på føttene, svimmel, kvalm. Ingen tegn til blødning. Noen som har samme erfaring? Mistet du eller hadde du «mensensmerter» i noen uker i starten? Anonymkode: 943b2...d85
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #2 Skrevet 10. november 2023 Mensensmerter er veldig vanlig når man er gravid. Hadde masse av det selv i starten. To friske unger Anonymkode: 51cb5...061 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #3 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mensensmerter er veldig vanlig når man er gravid. Hadde masse av det selv i starten. To friske unger Anonymkode: 51cb5...061 Jeg er så redd. Vil beholde, men samtidig føler jeg meg så fryktelig uvel….. 😭 Anonymkode: 943b2...d85
Gjest EmKay Skrevet 10. november 2023 #4 Skrevet 10. november 2023 Fikk positiv test 3+noe, og hadde typiske mensmurringer i noen uker, samt voldsom svimmelhet/blodtrykksfall. Kvalme og såre bryster kom senere for min del, men det der er jo ulikt fra person til person. Gratulerer ❤️
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #5 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mensensmerter er veldig vanlig når man er gravid. Hadde masse av det selv i starten. To friske unger Anonymkode: 51cb5...061 Har du noe råd til hvilken kvalmestillende jeg kan bruke? Tør ikke bruke afipran 😕 Anonymkode: 943b2...d85
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #6 Skrevet 10. november 2023 EmKay skrev (1 minutt siden): Fikk positiv test 3+noe, og hadde typiske mensmurringer i noen uker, samt voldsom svimmelhet/blodtrykksfall. Kvalme og såre bryster kom senere for min del, men det der er jo ulikt fra person til person. Gratulerer ❤️ Jeg er veldig blek, svimmel… lavt blodtrykk…. Føler meg skikkelig sjuk. Allerede så tidlig 😢❤️ Takk.. Anonymkode: 943b2...d85
Gjest EmKay Skrevet 10. november 2023 #7 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er veldig blek, svimmel… lavt blodtrykk…. Føler meg skikkelig sjuk. Allerede så tidlig 😢❤️ Takk.. Anonymkode: 943b2...d85 Er ingen spøk å være gravid nei. Er selv 28 uker i dag med en hel drøss gravidplager, og er.så.lei. 😂 Men kanskje du skulle kommet deg til legen for noen tidlige blodprøver. Kan hende du burde begynne med f.eks. jerntilskudd allerede nå om du kjenner det så voldsomt Men jeg hadde også noen runder der jeg var på vei i gulvet pga blodtrykksfall, og det fort tok et par timer før jeg var oppe og nikket igjen. Heldigvis gikk det over i løpet av første trimester. De tøffeste ukene er nå, så blir det litt bedre etterhvert for de fleste ❤️
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #8 Skrevet 10. november 2023 Jeg hadde det likt i begynnelsen av begge graviditeter. Den ene mistet jeg i uke 8 (da kom blødningene) og den andre gikk hele veien. Du får se det som starten på en bekymringsfullt liv som aldri vil ta slutt. Og prøve å nyte. Noen eller alle av symptomene vil forsvinne etter hvert, men det er ikke noen ide å gå å tro at du vil miste. Anonymkode: 3f414...79e
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #9 Skrevet 10. november 2023 EmKay skrev (18 minutter siden): Er ingen spøk å være gravid nei. Er selv 28 uker i dag med en hel drøss gravidplager, og er.så.lei. 😂 Men kanskje du skulle kommet deg til legen for noen tidlige blodprøver. Kan hende du burde begynne med f.eks. jerntilskudd allerede nå om du kjenner det så voldsomt Men jeg hadde også noen runder der jeg var på vei i gulvet pga blodtrykksfall, og det fort tok et par timer før jeg var oppe og nikket igjen. Heldigvis gikk det over i løpet av første trimester. De tøffeste ukene er nå, så blir det litt bedre etterhvert for de fleste ❤️ Jeg rekker ikke legen min nå, skal reise til utlandet i helga og blir borte en mnd. Får ta meg en tur til legen i utlandet. Skikkelig rar følelse.. jeg tok noen blodprøver ifm en annen hendelse noen uker siden, da så jernlagrene bra ut. Men kanskje lurt sjekke alt igjen. 😳 Anonymkode: 943b2...d85
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #10 Skrevet 10. november 2023 Oppdatering: Satt rolig i sofaen og kjente plutselig 2 kraftige «strålende « vonde Lyn smerter i livmor.. er dette normalt eller dårlig tegn? Er 4+1 Anonymkode: 943b2...d85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå