AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #21 Del Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du må først bruke vanlig sjampo for å vaske håret, skylle ut dette og så bruke fungoral. Ta så mye du trenger, jeg trenger MYE mer enn en tskje og har aldri brydd meg om det der. Hvis du faktisk får massert det godt inn i en ren hodebunn fungerer det veldig bra. Anonymkode: ee727...349 Ok, takker for alle tips TS Anonymkode: 54c50...3e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #22 Del Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Denne er god: https://www.farmasiet.no/catalog/hud-og-har/harpleie/ducray-ducrayducray-kelual-ds-kelual-ds-shampoo,5104821?searchQuery=Flass Aldri hatt noe effekt av Head and shoulders🤔 Anonymkode: 1807e...801 Femme mistet jeg masse hår av. Etter tre uker ga jeg den opp, når jeg så hvor mye jeg mistet hver gang. Anonymkode: 20252...874 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #23 Del Skrevet 10. november 2023 Selsun kan også være verdt et forsøk, koster ca 125 på apoteket. Anonymkode: 9e91a...b67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 10. november 2023 #24 Del Skrevet 10. november 2023 Unngå å bruke balsam i hodebunnen. Jeg har ofte dryss, og det skyldes ofte at jeg sitter med et håndkle rundt hodet i badstu på treningsenteret, slik at svette pipler frem og blir dryss på sikt. Bare skylle med vann i hodebunnen, og bittelitt mild intimsåpe. Uten at jeg er ekspert på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #25 Del Skrevet 11. november 2023 Kjøp Fungoral på apoteket. Merkelig at legen anbefalte head & shoulders.. Anonymkode: 15f2c...a58 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #26 Del Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kjøp Fungoral på apoteket. Merkelig at legen anbefalte head & shoulders.. Anonymkode: 15f2c...a58 Det var ikke den vanlige head % shoulders han anbefalte, det var denne: Head & Shoulders 3 Action Formula. TS Anonymkode: 54c50...3e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #27 Del Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (På 10.11.2023 den 14.55): Tusen takk, da kjøper jeg den der ❤️ TS Anonymkode: 54c50...3e0 AnonymBruker skrev (På 11.11.2023 den 14.40): Det var ikke den vanlige head % shoulders han anbefalte, det var denne: Head & Shoulders 3 Action Formula. TS Anonymkode: 54c50...3e0 Men leste du innlegget mitt?? Det er ikke en spesiell type head and shoulders, det er en ny formula som er brukt i absolutt alle head and shoulders. Du kan kjøpe absolutt hva du selv ønsker av head and shoulders, og absolutt alle har denne "unike 3 action formula". "3 action formula" er IKKE en egen type, det er bare at de har oppdatert alle sjampoene sine med en ny formula.... Se på H&S sine sider, de har ikke noen typer sjampo som heter det... Det er den helt vanlige sjampoen du er anbefalt, bare at noen har slengt på det som står med liten skrift og får den til å fremstå som unik. Men her bør det også muligens ringe en bjelle. H&S har ikke produktet du etterspørr. Det finnes ikke i H&S sitt sortiment. De har ingen produkter, på verdensbasis, som heter det. Du har blitt anbefalt ett ikke-eksisterende produkt. Anonymkode: 961d6...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå