Gå til innhold

Jeg trenger ekstra inntekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er uføretrygdet og kan ikke utføre tunge jobber. Men pga lav trygd trenger jeg en ekstra inntekt. Chat jobb har jeg og den gir litt penger, men det er så kjedelig å sitte med det en hel dag (for det tar lang tid)

Spørreundersøkelser gidder jeg ikke å sitte med, 10 kr for 1 time spm er tid jeg gjerne vil bruke på annen jobb som gir mer.

Jeg skrev 1 spm her inne for ikke så lenge siden om man får utbetalt spill pengene fra app spill, men der hadde dere rett for jeg har ventet på utbetaling i 1 uke nå😅 

Jeg har også blitt med i en gruppe hvor man får betalt for å se videor men de pengene kommer heller ikke🙈

Noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Anonymkode: 886d7...3f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få deg en ordinær deltidsjobb 

Anonymkode: 3e5e2...0df

Skrevet

Onlyfans ? 

Anonymkode: 5fc7f...16e

• Nyttig 1
Skrevet

Passe dyr hjemme hos deg? De som passer katter her tar mange hundrelapper pr dag. Evt utføre ærender og enkle jobber hjemme hos folk

Anonymkode: 4858d...c8b

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg er uføretrygdet og kan ikke utføre tunge jobber. Men pga lav trygd trenger jeg en ekstra inntekt. Chat jobb har jeg og den gir litt penger, men det er så kjedelig å sitte med det en hel dag (for det tar lang tid)

Spørreundersøkelser gidder jeg ikke å sitte med, 10 kr for 1 time spm er tid jeg gjerne vil bruke på annen jobb som gir mer.

Jeg skrev 1 spm her inne for ikke så lenge siden om man får utbetalt spill pengene fra app spill, men der hadde dere rett for jeg har ventet på utbetaling i 1 uke nå😅 

Jeg har også blitt med i en gruppe hvor man får betalt for å se videor men de pengene kommer heller ikke🙈

Noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Anonymkode: 886d7...3f2

Finne en vanlig jobb der du kan jobbe noen timer

Anonymkode: 3c47d...371

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Onlyfans ? 

Anonymkode: 5fc7f...16e

It never ends.

Anonymkode: c6b72...efd

Skrevet

Hvorfor ikke en ekte jobb. Støttekontakt e.l. der du kan jobbe et par timer i uken med en normal timelønn.

Skrevet
Hensatt skrev (1 minutt siden):

Hvorfor ikke en ekte jobb. Støttekontakt e.l. der du kan jobbe et par timer i uken med en normal timelønn.

Enig. Støttekontakt eller avlaster kanskje. Kundeservice? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...