Gå til innhold

Adventskalendere!🎄

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke adventskalendere får barna i år? 

Her blir det enten bok-kalender fra Disney eller Paw Patrol til fireåringen, og en Minecraft kalender (små figurer) til tiåringen. Mulig de begge får sjokoladekalender i tillegg.

Anonymkode: 750ef...689

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To Kinder-kalendere, med sjokolade.

Jeg har prøvd de ferdigkjøpte kalendere, type Lego, BabyBorn, Pokemon, men de hadde barna lite interesse for, de gadd ikke engang å åpne de ferdig, og det lå bare masse ubrukelig nips rundt. Så har vi prøvd Vitenkalenderen (Andreas Wahl sin) i fjor, men det ble heller ingen sukksess, barna var for små for den (da 5 og 8 år gamle) og det ble for mye mas for oss foreldre, hver eneste ting trengte hjelp fra foreldre, og ikke lite hjelp heller, f.eks. å bygge noe rare greier ut av metallbiter og hyssing, som funket aldri. 

Og jeg har ikke kapasitet eller lyst til å lage hjemmelaget kalendere med 24 gaver hver, og barna har jo da virkelig nok både av sokker og viskelær! 

Så det blir Kinder. Den har vi hatt i mange år, alltid suksess, med veldig lite innsats fra min side. 

Anonymkode: 08e47...655

• Liker 3
Skrevet

Pakkekalender :)

Anonymkode: 79d10...a90

Skrevet

Her er det 20-kroners kalender med sjokolade 😅 Selv synes jeg det er så utrolig stusselig siden jeg selv vokste opp med pakkekalender, men av en eller annen grunn er det bare sjokoladekalender som er ønsket her.

• Liker 2
Skrevet

Bare rampenisse og julebok med fortelling hver dag her, 5 og 2,5 år. De vet ikke hva kalender er, får se hva vi gjør når eldstemann begynner å etterspørre 😁

Anonymkode: 8170a...23a

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bare rampenisse og julebok med fortelling hver dag her, 5 og 2,5 år. De vet ikke hva kalender er, får se hva vi gjør når eldstemann begynner å etterspørre 😁

Anonymkode: 8170a...23a

Bare rampenisse?? Klart de vet hva en kalender er da

Anonymkode: 79d10...a90

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvilke adventskalendere får barna i år? 

Her blir det enten bok-kalender fra Disney eller Paw Patrol til fireåringen, og en Minecraft kalender (små figurer) til tiåringen. Mulig de begge får sjokoladekalender i tillegg.

Anonymkode: 750ef...689

Har ikke hørt om andre familier som har det på denne måten som oss, men det har vært en suksess her. Begynte da de var 2 og 4 år. De fikk en gavekalender med gaver til 30-80 kr PÅ DELING. Altså trekker annenhver dag. Alle gavene er forskjellige. Og de fleste tingene er sånn de kan dele med hverandre og evt bytte med hverandre. Og så har de begge en liten billig sjokoladekalender hver i tillegg. Dette har gått strålende. De har fått valget mellom en slik kalender på deling med små gaver de ønsker seg eller en liten gavekalender hver med små ting til 10-25 kr. Da har de selv valgt en på deling med finere gaver. 

Anonymkode: 3b839...d87

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ikke hørt om andre familier som har det på denne måten som oss, men det har vært en suksess her. Begynte da de var 2 og 4 år. De fikk en gavekalender med gaver til 30-80 kr PÅ DELING. Altså trekker annenhver dag. Alle gavene er forskjellige. Og de fleste tingene er sånn de kan dele med hverandre og evt bytte med hverandre. Og så har de begge en liten billig sjokoladekalender hver i tillegg. Dette har gått strålende. De har fått valget mellom en slik kalender på deling med små gaver de ønsker seg eller en liten gavekalender hver med små ting til 10-25 kr. Da har de selv valgt en på deling med finere gaver. 

Anonymkode: 3b839...d87

Så cirka 1500,- på den kalenderen de får på deling?

Anonymkode: 60a9e...75b

Skrevet

kindersjokolade til de to eldste + pakkekalender til eldste. (hun er 11) 

minste får ikke, han er 10 mnd. 

Jeg har flaxkalender til mannen, bioterm og Anton Berg til meg selv. 

Anonymkode: 1f9fa...1a5

Skrevet

Jeg lager pakkekalender til barna. Det er mest hobbysaker i den, tynne ullsokker noen dager, hårspenner og strikk og sjokolade på lørdager. 

Anonymkode: 7824c...6c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...