Gå til innhold

Hva tenker jenter på tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er det en kan kalle en highvalue 🤮 man og har diskutert det med mine venner. Det vi ser etter er en kone, det vi tar til takke med er 
en fin dame å knulle på. Det er overflod av slike jenter. Takk gud for tinder. Det jeg lurer på er hvorfor det er ingen som tenker hva vil mannen ha? Det vi vil ha er 1 Snill, 2 jordnære og 3 ydmyke jenter. At du ikke gir utrykk av at du er det mest overfladiske mennesket i verden. Ingen menn blir imponert over at du har en veske til 20k. Dette er Norge. Alle har "råd" til en slik veske. Jeg tar ofte damer med meg for en weekend tur, eller bare hjem til meg for å se om det er noe husmor materiale også der. Det er absolutt ingen som viser noe infinitiv til noe annet enn å bli vartet opp og knullet på. Hadde jeg vært en jente som ville finne kjærligheten med en highvalue (klysete ord jeg vet) ville jeg fokusert på at jeg er interessert i å sitte mannen først og det betyr. Lage mat og vaske klær osv. Være en kone. Sånn har jeg vokst opp og sånn vil jeg ha. Jeg kan ikke noe for det. Jeg kommer nok aldri til å finne den rette, men heldigvis for Tinder så blir jeg aldri ensom. Dere trenger ikke tro på meg spør en annen du kjenner å få han til å være helt ærlig. Vi har vokst opp med fedre som har kommet hjem fra jobb til et rent hjem med middag på bordet kl 16.00 og det vil vi også ha. Eneste muligheten vi har er å få en kvinne fra øst asia. Men fordommer holder oss tilbake foreløpig. Husk dette, tiden går og bare fordi mange menn vil ligge med deg, og ingen vil være sammen med deg så må du fokusere mindre på det ytre og mer på det indre. 
Det virker som om at alle har blitt fortalt at de er en prinsesse og fortjener å bli behandlet som det. Slik er ikke verden og det virker som at verden prøver å fortelle det. Men ingen vil lytte. Det som er litt ironisk er at når en ikke behandler dere bra så blir dere mer interessert. Hva er det for noe?  Og om meg fordi jeg vet det kommer Jeg er 32 år, bor i oslo, høyt utdannet, lederstilling, høy lønn, og 188 cm høy.  Jeg gjør det godt på tinder, og på byen og i livet. Jeg ser høy ut på bildene mine, men still det er spørsmål nr 1, 2 eller 3 jeg får på Tinder. Nå har jeg skrevet det inn på bio. Jeg forstår at det er noe kvinner er opptatt av, men er det sånn at dere ikke kan risikere å bruke tid på å snakke med en som er under 180? Sånn i tilfelle jeg har brukt photoshop er det best å spørre😄

PS Jeg er full av feil, og klarer sikkert ikke å slå meg til til ro når alt kommer til alt jeg vet. Jeg forstår at jeg jeg ikke kan få det helt sånn som min far har hatt det.  Jeg betaler for alt og du kan få de veskene til 20k, da blir det feil for meg at jeg skal komme hjem fra jobb å støvsuge i leiligheten. Sorry om det gjør meg til en forferdelig person. Sånn jeg ser det anyway. Nå la meg høre hvorfor jeg tar helt feil...

Jeg burde fått chat gpt til å skrevet dette bedre, men sånn ble det. 

Anonymkode: a26b2...161

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjem meg bort så skal jeg skjemme deg bort. Jeg bryr meg ikke om vesken, men skjem meg bort med kjærlighet, nærhet og gode minner. Tjener du godt nok til at jeg kan gå hjemme halve dagen så skal jeg støvsuge og lage middag jeg, null stress. 

Jeg har likevel lyst til å ha sex og bli litt vartet opp i starten av ett forhold. For jeg er ikke desperat etter å «bare» være konen til en mann. Jeg vil være alt. 

Du må også være mer enn «bare» en highvalue mann for at jeg skal ville være drømme dama di.. Du må være alt. Klarer du det? 

Anonymkode: 184df...096

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Du er prinsessa her. 

Hvorfor er ikke alle slik jeg vil de skal være? Alle menn tenker som meg. Meg meg meg

Det var en tråd om high value tidligere, å dette er grunnen til at jeg skrev som jeg gjorde, dere er de mest overfladiske ulogiske kravstore og pompøse menneskene som vandrer på denne jorda. Beklager med en ydmyk kvinne kommer aldri til å tenke at dette er nok for henne. For å få det du ønsker, må du endre deg eller se til å lete på andre steder, men jeg håper ikke du ender opp med en tjener av en kjæreste, for du tilbyr ikke et trygt hjem med denne tankegangen her.

Anonymkode: 88070...028

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Det vi vil ha er 1 Snill, 2 jordnære og 3 ydmyke jenter.

Vil du ha 6 jenter?!?

Anonymkode: d8293...03e

• Liker 7
Skrevet

😂😂😂 dette var virkelig artig. Du vil ha moren din du stakkars 😆 men for all del, det er bare å lete videre, jeg ønsker deg lykke til på ferden mr high value man! 
Menn som bruker ord som high value får seriøst hele vulvaen min til å implodere. 
nei takk, jeg trenger heldigvis ikke pengene dine og aldri i livet om jeg hadde latt en mann forvente dette av meg. Heldigvis har jeg en mann som lever i dette århundre og forstår at kvinner ikke er som moren sin, så her lager han middag og jeg klipper gresset. Vi har det godt sammen, men du kan sitte på din høye high value hest alene og kose deg 🥰 

Anonymkode: f750d...879

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Også infinitiv da, det er godt å ha. 

Anonymkode: 64f06...f92

Skrevet

Hva er high value.?

Jeg må Google dette med high value skjønner jeg. Ironisk nok tjener jeg langt over snittet men som single mann i dyrtid med huslån og hele pakka så synes jeg allikevel det er trangt til tider, så jeg skyr unna damer som søker etter forsørgere, uansett hvor mye de lover å støvsuge. Husarbeid synes jeg er helt greit å ordne selv. Har det stort sett veldig ordna hjemme så den valutaen har ikke verdi. Sex kan man i og for seg ordnet selv eller kjøpt for noen kroner. (uten at det siste noen gang har fristet) Mye av dette ytre (penger, stilling, looks, husarbeid og til og med sex for sexens skyld) er low-value, spør du meg. 

Hva vil menn (jeg) ha?

Går det an å generalisere sånn? Nei!! Men nok av poster på KG og artikler i KK prøver det. Så hva er jeg ute etter med en dame, da? (jeg har fått det spørsmålet.) Det mest verdifulle av alt er "connection". Gjennom felles opplevelser, samtaler, glede, sorger. Intime kvelder hvor man bare sitter og holder rundt hverandre, prater (eller bare ser på film), overrasker hverandre, kødder litt med hverandre. Kliner på offentlig sted bare fordi man ikke klarer la være. Sexen man har med et sånt menneske!! 

Gi meg det, så tar jeg gjerne den jævla oppvaska 🤪 

Men, ja, menn er ikke en uniform gruppe.. De er forskjellige.. 🤯

Hva vil damer ha?

Jeg kunne ikke vært mer motsatt av TS i utgangspunktet. Jeg vil ikke ha en "mor". Jeg vil ha en kjæreste...  Men konklusjonen er nokså lik. Virker ikke som mange damer er med på det heller. Mange damer synes å ville enten leve alene og/eller ha noen ONS her og der. Sex til seg selv.. Nå er ikke jeg noe fan av generalisering!! Så jeg tenker det finnes nok av ulike varianter og jeg har truffet flere veldig ålreite damer selv om vi ikke har hatt den store kjemien. Men via nettdating får man et litt ensporet inntrykk, ja. 

Jeg vet ikke hva man forventer når man går inn på KG og spør "Hva tenker damer?" Da virker man litt enfoldig. Nesten litt for dumt til at jeg tror på at man har en høyt lønnet lederstilling.. De finnes vel ca 5mrd damer i verden så det finnes vel ca 5mrd forskjellige tanker, holdninger og adferder også...  Gjør det ikke? 

Er du en "giver" eller en "mottaker"?

Jeg er dog enig med TS i ett poeng. De fleste av oss er veldig bevisste på hva vi vil HA, men veldig lite om hva vi har tenkt å GI... 

(I have spoken) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Og du mener du er high value fordi?

Anonymkode: 72eec...270

• Nyttig 1
Skrevet

Det er et klysete ord. Men jeg dater slående vakre jenter, og har ubegrenset tilgang på sex og på kvinner som vil være en del av livet mitt. Hva er mer rett å bruke? Jeg har jo tydeligvis noe som markedet etterspør. Jeg har selvfølgelig ikke brukt dette ordet til en kvinne og forstår at noen synes det er motbydelig. Men det var for å illustrere et poeng. Hadde jeg vært så klysete i virkeligheten hadde jeg selvfølgelig ikke vært en high value man. 

Skrevet

Du er high value? Høres mer ut som en incel. 

• Liker 1
Skrevet

Kan vi bare endre det til at jeg er er mann som får veldig mye oppmerksomhet på Tinder. 

Jeg forstår at det er klysete, men jeg hadde håpet at det ikke ble det som fikk all oppmerksomheten. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan vi bare endre det til at jeg er er mann som får veldig mye oppmerksomhet på Tinder. 

Jeg forstår at det er klysete, men jeg hadde håpet at det ikke ble det som fikk all oppmerksomheten. 

Jeg tror du overvurderer deg selv her. Mange som får oppmerksomhet fra jenter som bare vil leke. Kall deg high value eller hva du vil. Du virker merkelig høy på deg selv og gammelkonservativ i holdningene dine. 

Anonymkode: 893bb...a12

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er prinsessa her. 

Hvorfor er ikke alle slik jeg vil de skal være? Alle menn tenker som meg. Meg meg meg

Det var en tråd om high value tidligere, å dette er grunnen til at jeg skrev som jeg gjorde, dere er de mest overfladiske ulogiske kravstore og pompøse menneskene som vandrer på denne jorda. Beklager med en ydmyk kvinne kommer aldri til å tenke at dette er nok for henne. For å få det du ønsker, må du endre deg eller se til å lete på andre steder, men jeg håper ikke du ender opp med en tjener av en kjæreste, for du tilbyr ikke et trygt hjem med denne tankegangen her.

Anonymkode: 88070...028

Du har kanskje litt rett i at jeg er litt kravstor. Jeg er litt gammeldags også. Men jeg er lykkelig og tilfreds med livet. 
Jeg vil ikke ha en tjener. Hvorfor skal ikke det ha noen verdi det jeg tilbyr? Uansett hva jeg gir så må vi dele på oppgavene i hjemmet?  

Skrevet

Dusting er et annet beskrivende ord, spør du meg 🤔

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du har kanskje litt rett i at jeg er litt kravstor. Jeg er litt gammeldags også. Men jeg er lykkelig og tilfreds med livet. 
Jeg vil ikke ha en tjener. Hvorfor skal ikke det ha noen verdi det jeg tilbyr? Uansett hva jeg gir så må vi dele på oppgavene i hjemmet?  

Nei, men hva mener du de oppgavene er verdt sånn egentlig? Sånn helt konkret, hva får jeg ut av det hele om jeg styrer hele huset og familien AS? 

For lønnen er din er ikke nok nei, siden de aller fleste kvinner er i stand til å forsørge seg selv. Hva er det du egentlig tilbyr da? 

• Nyttig 3
Skrevet

Jeg tenker på hva mannen vil ha, selvfølgelig. 

F.eks om jeg møter på en mann som ønsker seg en hushjelp, for all del, værsågod! Finn deg noen andre. 
En mann som ønsker at middagen skal stå på bordet kl 16? selvfølgelig! Skaff deg en kokk.... 
Møter jeg en mann som ikke vil ha ett likeverdig forhold, så er det helt greit for meg. Jeg har ikke tenkt å være en hushjelp og knulledukke, så hvis en mann vil ha det, så vil han ikke ha meg. 

Jeg tenker hele tiden på hva en mann vil ha, for det må matche meg. 
En mann som vil ha noe jeg ikke er, vil jo ikke ha meg. 
Jeg tenker hele tiden på hva en mann vil ha, og jeg ønsker at en mann skal ville ha meg.

Heldigvis har jeg funnet meg nettopp en slik mann, en som vil ha meg, for den jeg er. 

Men jeg skjønner ikke, du tar med noen på weekendtur for å sjekke om det er husmor-materialer? Vil det si at du tar dem med på weekendtur hvor du forventer at de skal ta initiativ til å lage mat og vaske for deg på weekendturen? Når du tar med damer hjem for å teste om de er husmormateriale, mener du helt oppriktig at du forventer de skal begynne vaske eller rydde hos deg? Virkelig? 
En weekendtur for meg er avslapping og sex... jeg drar virkelig ikke på weekendtur for å være husmor. Og blir jeg invitert hjem til noen på en date, så forventer jeg bli vartet opp. På samme måte som jeg varter opp noen som blir invitert til meg. 

Anonymkode: be73b...183

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er det en kan kalle en highvalue 🤮 .

At du ikke gir utrykk av at du er det mest overfladiske mennesket i verden. Ingen menn blir imponert over at du har en veske til 20k. 

Og om meg fordi jeg vet det kommer Jeg er 32 år, bor i oslo, høyt utdannet, lederstilling, høy lønn, og 188 cm høy.  Jeg gjør det godt på tinder, og på byen og i livet. Jeg ser høy ut på bildene mine, men still det er spørsmål nr 1, 2 eller 3 jeg får på Tinder. Nå har jeg skrevet det inn på bio.

PS Jeg er full av feil, og klarer sikkert ikke å slå meg til til ro når alt kommer til alt jeg vet. Jeg forstår at jeg jeg ikke kan få det helt sånn som min far har hatt det.  Jeg betaler for alt og du kan få de veskene til 20k, da blir det feil for meg at jeg skal komme hjem fra jobb å støvsuge i leiligheten. Sorry om det gjør meg til en forferdelig person. Sånn jeg ser det anyway. Nå la meg høre hvorfor jeg tar helt feil...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Her tror jeg muligens du bør ta en liten titt i speilet. 

Du mener du ikke vil ha noen som er overfladisk. 
Du mener du har mye å tilby, men det eneste du sier du har å tilby er lederstilling og penger, og at du kan kjøpe vesker... 
Er dette med høy lønning, lederstilling og kjøp av vesker noe som viser at du selv er jordnær? Dette er egenskaper du mener bør fremheves i jakten din på noen som ikke er overfladisk? 

Anonymkode: be73b...183

• Liker 1
Skrevet

Jeg tilbyr at hun kan spare hele sin lønning. Jeg betaler alt, leilighet, mat,  biler, hytten, ferier. Sånn har jeg vokst opp og sånn vi jeg ha det.  Da kan hun spare opp penger selv, men i alle forhold jeg har vært i som har vart i over 1 år så har resultatet vært at hun har ikke klart å spart opp. Alt har gått i økt forbruk på seg selv og en del jenteturer. And all I got was klamma. I kid you not. Fortell meg hvorfor det var galt å gjøre det slutt etter at hun gav meg klamydia?  Er spent på hvordan det kan spinnes.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tilbyr at hun kan spare hele sin lønning. Jeg betaler alt, leilighet, mat,  biler, hytten, ferier. Sånn har jeg vokst opp og sånn vi jeg ha det.  Da kan hun spare opp penger selv, men i alle forhold jeg har vært i som har vart i over 1 år så har resultatet vært at hun har ikke klart å spart opp. Alt har gått i økt forbruk på seg selv og en del jenteturer. And all I got was klamma. I kid you not. Fortell meg hvorfor det var galt å gjøre det slutt etter at hun gav meg klamydia?  Er spent på hvordan det kan spinnes.

Ingen kommer til å fortelle deg at det var feil grunn til å gjøre det slutt. 

Jeg kunne fint gått med på den ordningen, men jeg ville hatt halve huset på meg om vi fikk barn sammen. Jeg vil ha vårt hjem og ikke bare ditt hjem. 

Det forutsetter også at jeg blir behandlet som en prinsesse, verdsatt og elsket.. 

Det finnes nok flere som meg, men du må behandle oss riktig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...