Gå til innhold

Kronprins Frederik og Mary

Liljerød

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Usikker. Men det overrasker meg at hvis han er utro, så er han det så åpenlyst. Går ute på gaten sammen med elskerinnen, liksom.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nattergalen82

Vet ikke. Men jeg personlig synes det er rart at han hadde behov for å overnatte hos en kvinnelig venn. Han er rik, en prins. Kunne ha sovet på hotell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart har han aldri vært, men om han er utro hadde han nok ikke vært det så åpenlyst. Mannen har vært i pressens søkelys siden han var liten. Skjønner virkelig  hvordan det er mulig å dumme seg ut slik!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jdjdkdudjbs skrev (29 minutter siden):

Smart har han aldri vært, men om han er utro hadde han nok ikke vært det så åpenlyst. Mannen har vært i pressens søkelys siden han var liten. Skjønner virkelig  hvordan det er mulig å dumme seg ut slik!

Har Fredrik dummet seg ut så mye da? Det er jo broren det stadig vekk har vært skandaler rundt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (8 minutter siden):

Har Fredrik dummet seg ut så mye da? Det er jo broren det stadig vekk har vært skandaler rundt.

Åh nei da. Han var glad i undertøysmodeller og å kjøre fort i fancy biler da han var yngre - han het jo turboprinsen i årevis 😅😬 Det har vært lite etter Mary.

Joachim er bare en snobb som sikkert tåler å ikke ha den øverste makta like dårlig som sin far. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke han har vært utro.

Det er jo fullt mulig å besøke venner, - jeg har flere venner av motsatt kjønn jeg. Og hadde glatt overnattet uten at det hadde skjedd noe mer. 

Det at hun går så hardt ut tenker jeg også beviser det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...