Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2006 #1 Skrevet 27. januar 2006 Jeg synes kjoler med chiffon er så pent. Er det noen som kan hjelpe meg med forskjellige modeller. Både fjorårets og årets modeller. Jeg har sett en del, men begynner å bli litt blind jeg nå
*Emma* Skrevet 28. januar 2006 #2 Skrevet 28. januar 2006 Eneste jeg kommer på i farta en en fra Maggie Sottero som heter Marion....
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #3 Skrevet 30. januar 2006 (endret) "Lark" fra Maggie Sottoro er av chiffon er nydelig, jeg fikk utrolig mange komplimenter for kjolen min. En link finner du her: http://www.maggiesottero.com/catalog/window.php?263 Lykke til uansett!! Innlegget er endret da vi ikke ønsker kjøp og salg i forumet. Benytt deg gjerne av vår markedsplass. Misty (mod) Endret 30. januar 2006 av Misty
Gjest Gjest_mona_* Skrevet 6. mars 2006 #4 Skrevet 6. mars 2006 jeg har ladonna fra maggie sottero sin 2006 kolleksjon...den synest jeg er nydelig!!!
-Erika- Skrevet 8. mars 2006 #5 Skrevet 8. mars 2006 Jeg kan sende bilder til deg( nydelig brudekjole med chiffon)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå