Gå til innhold

Swap kveld, ingen kom,men de lager ny kveld noen uker etter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg inviterte til byttekveld, og det passet ikke for så mange. Bare et par stk, vi avlyste derfor kvelden. Nå ser jeg på sosiale medier at minst tre av mine venner i omgangskrets (som jeg ser minst engang i mnd) har byttekveld sammen. Uten at jeg ble bedt?

Jeg konfronterer dem, og de svarer at det ble avtalt to dager før, det var en åpen kveld og de glemte invitere alle.

Jeg tenker det ville vært naturlig å tenke at "Lise har prøvd å ha denne type kveld før, og har sikkert mange klær å bytte bort, vi inviterer selvsagt henne nå?"

Jeg er såret, men overreagerer jeg?

Anonymkode: f64ed...709

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har nok glemt deg. Selv om det føles litt sårt så prøv å heller kapitalisere på interessen og lage en gruppe på SOMe, så kan dere planlegge neste byttekveld der?  

Anonymkode: fbbea...a72

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

De har nok glemt deg. Selv om det føles litt sårt så prøv å heller kapitalisere på interessen og lage en gruppe på SOMe, så kan dere planlegge neste byttekveld der?  

Men når det var meg som i utgangspunktet lagde denne tema kvelden?

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men når det var meg som i utgangspunktet lagde denne tema kvelden?

Man har ofte nok med seg selv, det er ikke sikkert de er like opptatt av hvem som initierte kvelden, annet enn at det var en god ide. Om de arrangerte den andre på sparket kan de fort ha glemt deg ja.

• Liker 2
Skrevet

De er ikke venner. Ekte venner glemmer deg ikke. 

Anonymkode: ff4d6...75c

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg inviterte til byttekveld, og det passet ikke for så mange. Bare et par stk, vi avlyste derfor kvelden. Nå ser jeg på sosiale medier at minst tre av mine venner i omgangskrets (som jeg ser minst engang i mnd) har byttekveld sammen. Uten at jeg ble bedt?

Jeg konfronterer dem, og de svarer at det ble avtalt to dager før, det var en åpen kveld og de glemte invitere alle.

Jeg tenker det ville vært naturlig å tenke at "Lise har prøvd å ha denne type kveld før, og har sikkert mange klær å bytte bort, vi inviterer selvsagt henne nå?"

Det er ikke umulig at de sier sannheten. Vet slike ting skjedde iblant da jeg var yngre. Ikke alle er like flinke å prioritere å huske på alle. Det å være obs på det er det mange som ikke blir før de blir eldre. Noen blir aldri gode på å huske alle uansett hvor gamle de blir.

Skrevet
Refreng skrev (Akkurat nå):

Det er ikke umulig at de sier sannheten. Vet slike ting skjedde iblant da jeg var yngre. Ikke alle er like flinke å prioritere å huske på alle. Det å være obs på det er det mange som ikke blir før de blir eldre. Noen blir aldri gode på å huske alle uansett hvor gamle de blir.

De er i tretti årene.

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg ville tenkt at de aktivt utelukket meg og blitt jævlig såret. Ikke sikkert jeg hadde tatt kontakt med de med det første.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Snakker vi partnerbytte?

Anonymkode: 69e9d...ac8

• Liker 2
Skrevet

Hvis hele selskapet som ikke kunne ene kvelden har arrangert ny fest uten å invitere meg, arrangøren og initiativtakeren på første, så hadde jeg nok reagert ja.

At det ikke er alle som er flinke til å huske på alle er ikke så god unnskyldnig, for det er jo nettopp det som er sårende - at man ikke ble husket på!

Men: den som arrangerte og inviterte og hadde det hjemme hos seg, er det en nær venn av deg, som ble invitert på første runde? Hvis ikke så er det ikke så unaturlig at du ikke ble invitert av henne. Kanskje en av venninnene dine skulle sagt fra, men ikke alle som vil spørre om å ta med en venn på festen.

Anonymkode: 0c46e...076

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du tuller nå?? Ingen venner glemmer sine venner

Anonymkode: 29a79...f5a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjempedårlig gjort. De aller fleste har vel så mange venner at de glemmer en de vet er interessert i swap

Anonymkode: cd340...d03

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Snakker vi partnerbytte?

Anonymkode: 69e9d...ac8

Klesbytte, men ja, det er nok akkurat slik du ser det for deg. De tar av seg klærne og bytter med hverandre...

Anonymkode: c0a64...9a6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan behandler du klærne dine tenker jeg da.. dynker du dem i skyllemiddel? Sliter du dem ut? Har du kjipe klær sammenliknet med de andre? Overstyrer du de andre og røsker til deg før de andre slipper til?

Tenk over det..

Anonymkode: 448b7...95a

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvordan behandler du klærne dine tenker jeg da.. dynker du dem i skyllemiddel? Sliter du dem ut? Har du kjipe klær sammenliknet med de andre? Overstyrer du de andre og røsker til deg før de andre slipper til?

Tenk over det..

Anonymkode: 448b7...95a

Nei, kjære vene.

• Nyttig 1
Skrevet

Gi deg, folk må få invitere hvem de vil. 

Anonymkode: f5c60...a7a

Skrevet

dere har helt forskjellige størrelser? 

de liker ikke smaken din? 

Anonymkode: f9127...34e

Skrevet

Neimen! Hvor naive er dere da? Her er det noe rart, man glemmer ikke hun som inviterte sist og er en del av vennegjengen.  Og unnskyldningene er skikkelig dårlige i tillegg. 

Anonymkode: 0f055...d54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...