Gå til innhold

Forlovere

Mari9656

Anbefalte innlegg

Vi ønsker å gifte oss, men kjenner ingen..jeg har ikke kontakt med min familie heller..synes det er trist at det er det som skal stoppes oss å oppfylle vår drøm… er det noen som er i samme situasjon?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mari9656 skrev (1 time siden):

Vi ønsker å gifte oss, men kjenner ingen..jeg har ikke kontakt med min familie heller..synes det er trist at det er det som skal stoppes oss å oppfylle vår drøm… er det noen som er i samme situasjon?

Samme her. Det ble borgelig og to Mojitos i favoritt-baren. Gift enda vi, og ler av det i dag.

Anonymkode: 48084...68b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg giftet meg uten forlover. Ville ikke ha det, synes det er fjollete og jeg hadde ikke behov for hjelp til noe. Fikk noen til å signere forlovererklæring, det kan en bekjent gjøre. Du kjenner vel noen i verden :)

Anonymkode: c48dd...f14

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.11.2023 den 17.40):

Jeg giftet meg uten forlover. Ville ikke ha det, synes det er fjollete og jeg hadde ikke behov for hjelp til noe. Fikk noen til å signere forlovererklæring, det kan en bekjent gjøre. Du kjenner vel noen i verden :)

Anonymkode: c48dd...f14

Den som signerer forlivererklæringen er jo forlover. Våre forlovere, som er våre beste venner, gjorde heller ikke noe mer. Vi inviterte dem ut på middag en uke senere.

Anonymkode: 43010...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

En av oss har ikke nære venner. Vi kommer til å be søsken skrive under på den erklæringen man sender inn, men ikke ha en definert forlover i bryllupet 😊

Anonymkode: d511e...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...