Gå til innhold

Forlovere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ønsker å gifte oss, men kjenner ingen..jeg har ikke kontakt med min familie heller..synes det er trist at det er det som skal stoppes oss å oppfylle vår drøm… er det noen som er i samme situasjon?

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noen gode kollegaer ? 😉 

Skrevet
Mari9656 skrev (1 time siden):

Vi ønsker å gifte oss, men kjenner ingen..jeg har ikke kontakt med min familie heller..synes det er trist at det er det som skal stoppes oss å oppfylle vår drøm… er det noen som er i samme situasjon?

Samme her. Det ble borgelig og to Mojitos i favoritt-baren. Gift enda vi, og ler av det i dag.

Anonymkode: 48084...68b

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg giftet meg uten forlover. Ville ikke ha det, synes det er fjollete og jeg hadde ikke behov for hjelp til noe. Fikk noen til å signere forlovererklæring, det kan en bekjent gjøre. Du kjenner vel noen i verden :)

Anonymkode: c48dd...f14

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.11.2023 den 17.40):

Jeg giftet meg uten forlover. Ville ikke ha det, synes det er fjollete og jeg hadde ikke behov for hjelp til noe. Fikk noen til å signere forlovererklæring, det kan en bekjent gjøre. Du kjenner vel noen i verden :)

Anonymkode: c48dd...f14

Den som signerer forlivererklæringen er jo forlover. Våre forlovere, som er våre beste venner, gjorde heller ikke noe mer. Vi inviterte dem ut på middag en uke senere.

Anonymkode: 43010...cd0

• 2 uker senere...
Skrevet

En av oss har ikke nære venner. Vi kommer til å be søsken skrive under på den erklæringen man sender inn, men ikke ha en definert forlover i bryllupet 😊

Anonymkode: d511e...f5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...