Mari9656 Skrevet 9. november 2023 #1 Del Skrevet 9. november 2023 Vi ønsker å gifte oss, men kjenner ingen..jeg har ikke kontakt med min familie heller..synes det er trist at det er det som skal stoppes oss å oppfylle vår drøm… er det noen som er i samme situasjon? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 9. november 2023 #2 Del Skrevet 9. november 2023 Har du noen gode kollegaer ? 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #3 Del Skrevet 10. november 2023 Mari9656 skrev (1 time siden): Vi ønsker å gifte oss, men kjenner ingen..jeg har ikke kontakt med min familie heller..synes det er trist at det er det som skal stoppes oss å oppfylle vår drøm… er det noen som er i samme situasjon? Samme her. Det ble borgelig og to Mojitos i favoritt-baren. Gift enda vi, og ler av det i dag. Anonymkode: 48084...68b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #4 Del Skrevet 12. november 2023 Jeg giftet meg uten forlover. Ville ikke ha det, synes det er fjollete og jeg hadde ikke behov for hjelp til noe. Fikk noen til å signere forlovererklæring, det kan en bekjent gjøre. Du kjenner vel noen i verden Anonymkode: c48dd...f14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #5 Del Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (På 12.11.2023 den 17.40): Jeg giftet meg uten forlover. Ville ikke ha det, synes det er fjollete og jeg hadde ikke behov for hjelp til noe. Fikk noen til å signere forlovererklæring, det kan en bekjent gjøre. Du kjenner vel noen i verden Anonymkode: c48dd...f14 Den som signerer forlivererklæringen er jo forlover. Våre forlovere, som er våre beste venner, gjorde heller ikke noe mer. Vi inviterte dem ut på middag en uke senere. Anonymkode: 43010...cd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2023 #6 Del Skrevet 29. november 2023 En av oss har ikke nære venner. Vi kommer til å be søsken skrive under på den erklæringen man sender inn, men ikke ha en definert forlover i bryllupet 😊 Anonymkode: d511e...f5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå