Gå til innhold

Hvilket steinfirma selger fjellstein-gravstein i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om dette innlegget er plassert i riktig forum, men tenker kanskje det.

Min avdøde samboer ønsket en fjellstein som gravstøtte, og jeg lurer jeg på om noen steinfirmaer selger det som kalles fjellstein til gravstøtter?

Jeg bor i Bergen.

Anonymkode: 3d8dc...122

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du hørt med Sætre Sten på Danmarksplass?

Anonymkode: deb04...076

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Har du hørt med Sætre Sten på Danmarksplass?

Anonymkode: deb04...076

De hadde dårlig utvalg og ikke slik som jeg ser etter 

Ts

Skrevet

Men må dem holde til i Bergen da? De fleste leverer over hele Norge. Snakk med et begravelsesbyrå i nærheten så hjelper dem deg. 

Anonymkode: df029...401

Skrevet

Eikner på Midttun?

Anonymkode: 79d7f...cc3

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eikner på Midttun?

Anonymkode: 79d7f...cc3

Takk for tips

Ts

Skrevet

Steinsenteret eller Løvaas Naturstein? 

Anonymkode: 5eac9...242

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men må dem holde til i Bergen da? De fleste leverer over hele Norge. Snakk med et begravelsesbyrå i nærheten så hjelper dem deg. 

Anonymkode: df029...401

De fineste gravstøttene i fjellstein har jeg sett i nettbutikken til steinindustri firmaer, men litt usikkert å kjøpe når man ikke ser steinen fysisk. Dessuten har man ikke returrett hvis man er misfornøyd 

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Steinsenteret eller Løvaas Naturstein? 

Anonymkode: 5eac9...242

Hvor ligger de?

Ts

Skrevet

Beklager hvis dette er feil, men hvis du er hun som hadde et ønske om å besøke en spesiell sæter sammen med sin syke samboer så vil jeg foreslå at du reiser dit og ser om du kan finne en passende sten. Du må spørre grunneier, men jeg vil virkelig tro du får ja. Da får dere en gravsten med helt spesiell betydning. 

Kondolerer med tapet. Sender deg varme tanker❤️

Anonymkode: 4e30c...aaf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Beklager hvis dette er feil, men hvis du er hun som hadde et ønske om å besøke en spesiell sæter sammen med sin syke samboer så vil jeg foreslå at du reiser dit og ser om du kan finne en passende sten. Du må spørre grunneier, men jeg vil virkelig tro du får ja. Da får dere en gravsten med helt spesiell betydning. 

Kondolerer med tapet. Sender deg varme tanker❤️

Anonymkode: 4e30c...aaf

Vet ikke helt om det er meg som ønsket å dra på en seter, men har tenkt tanken om å dra til fjells eller kjøre ut på Sotra /Askøy for å se etter det som kalles kulesteiner.

Det er tungt å bære med seg en stein på 10-15 kg fra Damsgårdsfjellet eller Gullfjellet, og det er frost i bakken nå og man vet jo ikke helt hvor man skal begynne å lete heller.

Skal sjekke ut tipsene jeg har fått her inne og se om vi finner noe vi liker.

Takk for omtanken ❤️

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...