AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #1 Skrevet 9. november 2023 Jeg har levd uten sex lenge, eller jeg har blitt fingret mange ganger, men er sikkert 10-15 år siden jeg hadde en kuk inni meg. Forrige helg hadde jeg sex med en mann, og jeg var hinsides kåt og våt og klar for han, men i det han presset seg inni meg kjente jeg på smerte. Jeg ble litt tatt på senga av dette fordi jeg var så klar for han, men fysisk bare kjentes det ut som om vaginaen min ikke klarte å ta han inn rett og slett. Han er ikke "godt utstyrt", helt gjennomsnittlig og kanskje litt under også faktisk. Det tok et par minutter før de verste smertene ga seg, men hele veien kjentes en slags smerte blandet med en kåthet og ønsket om at han skulle ta meg hardt. Er det alltid bare godt for dere andre damer å bli knullet? Er det aldri snakk om en slags smerte i det han presser seg inn? Jeg har fantasert om sex med han i lengre tid, og i fantasien kjentes det å ha han inni meg helt annerledes ut 😅 Nesten orgasmisk. Men i virkeligheten var det mer smertefullt enn jeg kunne tenkt meg. Er det bare fordi jeg er "utrent" der nede, at det er så lang tid siden jeg har hatt noe større enn fingre inni meg? Jeg har aldri kjent smerter ved fingring med mindre jeg har vært noe tørr. Anonymkode: f0d36...b25
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #2 Skrevet 9. november 2023 Min kjære er også gjennomsnittlig, og den beste sexen jeg har hatt. Noen posisjoner kjenner jeg mer enn andre. I de posisjonene jeg kjenner han godt holder han på å komme bare av et par støt. Aldri smertefullt. Han hadde aldri ville gjøre meg vondt, da hadde han stoppet og vi måtte ha prøvd oss frem. Anonymkode: 67c58...014 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #3 Skrevet 9. november 2023 Jeg kan også ha mye smerter under sex, det har alltid vært sånn. Noen ganger går det ikke an å ha sex, andre ganger går det dersom vi starter veldig veldig forsiktig, selv om det likevel kan være litt vondt på de bedre dagene også. Veldig leit, det har ødelagt så mye av sexlivet mitt, hele livet. Anbefaler å gå til gynekolog, det kan være hjelp å få. Min gynekolog derimot, vet ikke helt hva som er årsaken til mine smerter, da det ikke virker som en av de vanlige sykdommene/tilstandene i slimhinnene.. Anonymkode: 27df9...8c1 1
Bamseklemmer Skrevet 10. november 2023 #4 Skrevet 10. november 2023 Er du ei dame som ikke bruker dildo? Fingring har liksom ikke den samme vedlikeholds effekten😉
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #5 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er det alltid bare godt for dere andre damer å bli knullet? Er det aldri snakk om en slags smerte i det han presser seg inn? Anonymkode: f0d36...b25 Jo større penis, jo mer ubehag for min del. Nå har jeg ikke lenger sex med menn som har typ over snittet peniser. Blir mer negativt en positivt. Utover det, så må jeg ærlig innrømme at selve samleiet/penis i vagina ikke gir meg så mye. Jeg syntes det fort blir litt kjedelig. Har det helt ærlig mest for partner sin del. Personlig er det mye sex jeg syntes er mye deiligere en akkurat samleiet. Anonymkode: 655a4...e06 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #6 Skrevet 10. november 2023 Hva er alderen din? Kan ha noe med saken å gjøre.. Anonymkode: bff26...a48
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #7 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg kan også ha mye smerter under sex, det har alltid vært sånn. Noen ganger går det ikke an å ha sex, andre ganger går det dersom vi starter veldig veldig forsiktig, selv om det likevel kan være litt vondt på de bedre dagene også. Veldig leit, det har ødelagt så mye av sexlivet mitt, hele livet. Anbefaler å gå til gynekolog, det kan være hjelp å få. Min gynekolog derimot, vet ikke helt hva som er årsaken til mine smerter, da det ikke virker som en av de vanlige sykdommene/tilstandene i slimhinnene.. Anonymkode: 27df9...8c1 Jeg er helt lik ❤️ Har vært hos gynekolog og fått bekreftet at det ikke er noe galt, jeg er rett og slett litt trang og det virker ikke som om jeg blir "utvidet" over tid med partner. Klarte å finne meg en mann som er godt over snittet, i tillegg. Vaginalt samleie sparer vi til vi kan ta oss ordentlig tid, men det er mye annen digg sex man kan ha. Vi har blitt eksperter på oral begge to feks 😂 Det som er kjipest er det psykiske aspektet: siden penstrativ sex har vært vondt for meg, kvier vi oss begge - han vil ikke gjøre meg vondt i tillegg til at det er såpass trangt at det kan gjøre vondt for han og - mens jeg underbevisst spenner meg fordi jeg forventer smerte og da blir det enda trangere. En ond sirkel. Vi har løst det ved at de gangene vi skal ha vaginalt samleie, setter vi av flere timer, og det inkluderer glidemiddel og et par enheter for å slappe av i hodet og musklaturen. Også er det ikke krise om det ikke går. Så ja, sex er liksom en så naturlig ting, men jeg snakker heldigvis med mine venninner og vet at alt ikke sklir helt naturlig der heller, det kreves litt jobb for mange 😅 Anonymkode: 622ec...67a
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #8 Skrevet 10. november 2023 Jeg får alltid vondt i begynnelsen hvis mannen har en viss størrelse, men jeg elsker den smerten. Det er ekstra godt når det gjør godtvondt. Anonymkode: 7bdeb...3cc
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #9 Skrevet 10. november 2023 Hvis det er et par uker siden samboer og jeg har hatt sex så må vi starte forsiktig. God oppvarming, fingring og jeg får et par orgasmer først med dildo. Kanskje også litt glidemiddel. Også forsiktig inn og ut et par ganger før jeg blir klar. Jo lenger det er siden vi har hatt sex sist, jo lenger slik oppvarming trenger jeg for at det ikke skal gjøre vondt. Anonymkode: b6fad...958
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #10 Skrevet 10. november 2023 Jeg dater er mann nå med stor penis. Også tjukk. Største jeg har hatt. Hadde 2 ff med stor i flere år, men ikke så stor. Siste året har jeg hatt sex med 2 menn med liten og tynn penis. Hvor jeg kjente lite. Så fikk litt sjokk med han her. Var egentlig negativ til å ha sex med han pga størrelsen. Men liker han veldig godt. Var smertefullt første gangene. Til tross for at jeg var veldig kåt og kliss våt. Men nå er det veldig deilig. Anonymkode: 07459...dd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå