AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #1 Skrevet 9. november 2023 Hva er det rareste/ styggeste/ skumleste du har sagt til en person mens du var i psykose? Snakket du usammenhengende? Hvordan opplevde du det i forhold til tanker om at du blir avlyttet/ forfulgt/ forgiftet? Anonymkode: e154a...480
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #2 Skrevet 10. november 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Hva er det rareste/ styggeste/ skumleste du har sagt til en person mens du var i psykose? Snakket du usammenhengende? Hvordan opplevde du det i forhold til tanker om at du blir avlyttet/ forfulgt/ forgiftet? Anonymkode: e154a...480 At jeg skulle ta livet av vedkommende. Nei jeg var helt krystalklar i hodet da, men kan knapt huske det. Jeg trodde helt alvorlig at en person som var der var ute etter og ta livet av meg. Det er INGENTING som noen kunne ha sagt som hadde fått meg til og endre mening. Anonymkode: 82756...0ac 1
Sitronterte Skrevet 10. november 2023 #4 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Med all rusen blant ungdommer idag så er det ikke så rart det blir vanligere. Anonymkode: 90b78...f65 Hjelpe meg. At ungdommene tør. Psykose er jo sykt skummelt.
Purple_Pixiedust Skrevet 10. november 2023 #5 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja man blir jo aldri den samme igjen. Veldig skummelt. Anonymkode: 90b78...f65 Mange blir den samme igjen etter rusutløst psykose. Jeg har hatt det flere ganger og er ikke preget av det. Men man kan risikere å aldri bli den samme igjen. Det er sant.
Marye Skrevet 10. november 2023 #6 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hva er det rareste/ styggeste/ skumleste du har sagt til en person mens du var i psykose? Snakket du usammenhengende? Hvordan opplevde du det i forhold til tanker om at du blir avlyttet/ forfulgt/ forgiftet? Anonymkode: e154a...480 Jeg sa venninna mi var «min jesus» og lagret henne som «Berit» frelser ja trodde jeg var avlyttet av en jeg var forelsket i og trodde han trakk i trådene i spillet alle var med på. og ringte en venninne og sa hun måtte ha sex med han for å bli helbredet fra kreft (hun hadde ikke kreft)
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #7 Skrevet 11. november 2023 Min datter trodde at hennes søster var en demon. Når hun kuttet seg selv dypt og vi var.på legevakta kunne hun ikke forstå hvorfor jeg gråt. Det var ikke rusutløst. Hun var 14 år og hadde aldri drukket. Hun husker veldig lite fra de årene. Heldigvis. Anonymkode: b9cbe...49e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå