AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #41 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvordan kan du skrive noe slik når du ikke kjenner dette paret? Om mannen får 0 sex hjemme, er han ikke utro fordi han ikke elsker kona lenger, men fordi han trenger sex! Skjønner ikke bæret at svært mange av dere her på KG som ikke kan forstå at sex er et behov kroppen har på lik linjen med mat, vann og varme! (Bare rett under hverandre) Det er svært få som klarer å leve i årevis uten sex om man har høyt testosteronnivå i kroppen. Runking er fint, men man mangler en viss kroppskontakt og ikke minst relasjon og respons til et annet menneske. Hadde jeg ikke fått sex hjemme, hadde jeg vært utro, men ikke sluttet å elske mannen min. Jeg trenger ikke å elske en person jeg knuller! Jeg knuller fordi kroppen min har behov for det, og at jeg tenker å sex mange ganger pr time. Slik er livet for meg, og jeg ELSKER å ha det slik. Mannen min deler min oppfatning, -og det var hans krav i utgangspunktet det med å være utro om en ikke fikk noe hjemme. Dvs han hadde valgt å kjøpe seg noe han da, -for det er oftest enkleste. Heldigvis for han, så sparer han de pengene Anonymkode: 1b271...dfc Men da er jo dette noe dere er enige om. Mange ønsker seksuell eksklusivitet og ønsker heller da at partner går fremfor å være utro. Mange som er utro erkjenner heller ikke sin rolle i partners manglende lyst eller så orker de ikke jobben med å vekke denne lysten igjen. Da ble det plutselig enklere med utroskap. Sex uten forpliktelser og samtidig beholde tryggheten hjemme… Anonymkode: 0c56e...fb7
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #42 Skrevet 6. desember 2023 Beklager, men noe så tafatt. Heldig for han da, som bare kan holde på å være utro, og du bare finner deg i det. Det er jo det du gjør når du ikke kommer til å si noe. Hvorfor vil du ha noen som er utro mot deg? Kan skjønne om det var en gang, om han angra seg osv. For alt du vet kan det hende kan kommer til å holde på med utroskapen i årevis, hvordan vil det føles? Ved at du later som du ikke vet det, og aldri fått tatt den praten med han, da vil det vel aldri bli en løsning på dette? Det er ditt liv, og jeg er ikke i dine sko men synes du svikter deg selv ved å finne deg i utroskapen. Anonymkode: 029a6...10d 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #43 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ønsker ikke «å gå videre.» Det er han jeg elsker, vi er en familie og det er han jeg vil være sammen med. Jeg kan heller ikke bryte opp de trygge rammene for barna. De vil bli knust både emosjonelt og økonomisk. Ønsker ikke at barna våre skal ende opp som skilsmissebarn og få hele livet ødelagt. Fremtidsutsiktene for barn med skilte foreldre er dystre. Anonymkode: 855e3...592 Nei men da må du bare la han få holde på da, når du allerede har bestemt at du vil holde fast på han. Kan forstå at det ikke er lett å bryte opp når det er barn involvert, men det er også litt trist at du vil leve med en mann som ligger med andre kvinner. Den siste setningen skjønte jeg ikke så mye av, hvorfor har barn en dyster fremtid i møte med skilte foreldre? Vet om mange skilte med barn, og det går seg til og det går til og med bra. Anonymkode: 029a6...10d 1 2
DinGudinne Skrevet 6. desember 2023 #44 Skrevet 6. desember 2023 Hadde nok gitt beskjed om at jeg vet hva som skjer, og tatt meg samme frihet som han gjør. 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #45 Skrevet 6. desember 2023 Hvorfor tar så mange her det forgitt at vi aldri har sex og unnskylder utroskap på bakgrunn av det? Jeg elsker å ha sex med mannen min og vi gjør det mange ganger i uka. Anonymkode: 855e3...592
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #46 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg ønsker ikke «å gå videre.» Det er han jeg elsker, vi er en familie og det er han jeg vil være sammen med. Jeg kan heller ikke bryte opp de trygge rammene for barna. De vil bli knust både emosjonelt og økonomisk. Ønsker ikke at barna våre skal ende opp som skilsmissebarn og få hele livet ødelagt. Fremtidsutsiktene for barn med skilte foreldre er dystre. Anonymkode: 855e3...592 Livet til barna blir ikke ødlagt. Det er du som blir ødlagt av tanken på dårligere økonomi og fasade. Og dine barn har ikke trygge rammer, men for andre i samfunnet ser det sånn ut, det holder for deg. Anonymkode: c22bf...8d8 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #47 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor tar så mange her det forgitt at vi aldri har sex og unnskylder utroskap på bakgrunn av det? Jeg elsker å ha sex med mannen min og vi gjør det mange ganger i uka. Anonymkode: 855e3...592 Enda går han bak ryggen på deg ? Jøss, for et prakteksempel av en drittsekk. Anonymkode: e0509...020 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #48 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg ønsker ikke «å gå videre.» Det er han jeg elsker, vi er en familie og det er han jeg vil være sammen med. Jeg kan heller ikke bryte opp de trygge rammene for barna. De vil bli knust både emosjonelt og økonomisk. Ønsker ikke at barna våre skal ende opp som skilsmissebarn og få hele livet ødelagt. Fremtidsutsiktene for barn med skilte foreldre er dystre. Anonymkode: 855e3...592 Men, han kan finne ut at han ikke orker "å holde ut" når som helst... Og da har du gått så imot deg selv at det vil være ekstremt nedbrytende for deg! Tenk deg at han setter seg ned og skal snakke med deg en kveld. Sier at han er ferdig med hele "Familien As" og at han er forelsket i noen andre. Hvordan føler du, det da ? Når du ikke engang sto opp for deg selv når du først fant det ut. ?? Anonymkode: 211a0...681 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #49 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvordan kan du skrive noe slik når du ikke kjenner dette paret? Om mannen får 0 sex hjemme, er han ikke utro fordi han ikke elsker kona lenger, men fordi han trenger sex! Skjønner ikke bæret at svært mange av dere her på KG som ikke kan forstå at sex er et behov kroppen har på lik linjen med mat, vann og varme! (Bare rett under hverandre) Det er svært få som klarer å leve i årevis uten sex om man har høyt testosteronnivå i kroppen. Runking er fint, men man mangler en viss kroppskontakt og ikke minst relasjon og respons til et annet menneske. Hadde jeg ikke fått sex hjemme, hadde jeg vært utro, men ikke sluttet å elske mannen min. Jeg trenger ikke å elske en person jeg knuller! Jeg knuller fordi kroppen min har behov for det, og at jeg tenker å sex mange ganger pr time. Slik er livet for meg, og jeg ELSKER å ha det slik. Mannen min deler min oppfatning, -og det var hans krav i utgangspunktet det med å være utro om en ikke fikk noe hjemme. Dvs han hadde valgt å kjøpe seg noe han da, -for det er oftest enkleste. Heldigvis for han, så sparer han de pengene Anonymkode: 1b271...dfc Æsj… Du er sammen med en mann som hadde kjøpt seg sex hvis han ikke fikk det hjemme? Så hvis du blir syk så drar han i vei å knuller horer.. Hadde mistet all respekt og tenning på en mann som sier slikt. Da er det nesten bedre at behovet for å kjenne seg tiltrekkende og sett, bedre. Det er ikke det du føler etter å ha ligget med en hore.. Anonymkode: 79936...aa3 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #50 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor tar så mange her det forgitt at vi aldri har sex og unnskylder utroskap på bakgrunn av det? Jeg elsker å ha sex med mannen min og vi gjør det mange ganger i uka. Anonymkode: 855e3...592 Jeg tar det ikke for gitt Hvis denne dama er en åpenbar trussel for forholdet og familien, det vil si, om han står i fare for å forelske seg og forlate deg, så må det ikke være så moro. Men dersom du vet at hun er uaktuell, f.eks. i en helt annen livsfase eller at mannen aldri vil forlate deg, at det kun er seksuelt, da kan det kanskje sette fyr på tenningen din. Hvordan fant du ut av dette? Anonymkode: 94e6f...f9c
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #51 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 9.11.2023 den 22.52): Hva "må" skje? Kan love deg at du aldri kommer til å klare å glemme og tilgi dette, man råtner innvendig og om ett, fem eller ti år så avskyr du hele gubben. Du kan like gjerne avsløre han med en gang og utnytte den dårlige samvittigheten hans til det fulle før du går fra han. Anonymkode: eb1e9...6dd Sånn er det IKKE, forblir oftere slik hvis man ikke jobber igjennom det. Anonymkode: c08c6...cd0
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #52 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg tar det ikke for gitt Hvis denne dama er en åpenbar trussel for forholdet og familien, det vil si, om han står i fare for å forelske seg og forlate deg, så må det ikke være så moro. Men dersom du vet at hun er uaktuell, f.eks. i en helt annen livsfase eller at mannen aldri vil forlate deg, at det kun er seksuelt, da kan det kanskje sette fyr på tenningen din. Hvordan fant du ut av dette? Anonymkode: 94e6f...f9c En veninne av meg var på besøk i den nye leiligheten til foreldrene. Hun observerte MIN mann hånd i hånd med ei dame. Etterpå spurte ho noen bekjente i nabolaget hvem det var, jo det var denne dama og KJÆRESTEN HENNES!!! Har visst pågått en stund 😢 Anonymkode: 855e3...592 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2023 #53 Skrevet 6. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): En veninne av meg var på besøk i den nye leiligheten til foreldrene. Hun observerte MIN mann hånd i hånd med ei dame. Etterpå spurte ho noen bekjente i nabolaget hvem det var, jo det var denne dama og KJÆRESTEN HENNES!!! Har visst pågått en stund 😢 Anonymkode: 855e3...592 Nei siden du ikke er villig til å gjøre noe med det, så er det vel bare å sitte og vente da til han eventuelt dumper deg. Anonymkode: f4a74...a65 1
Blåtrå Skrevet 7. desember 2023 #54 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): En veninne av meg var på besøk i den nye leiligheten til foreldrene. Hun observerte MIN mann hånd i hånd med ei dame. Etterpå spurte ho noen bekjente i nabolaget hvem det var, jo det var denne dama og KJÆRESTEN HENNES!!! Har visst pågått en stund 😢 Anonymkode: 855e3...592 Og han tviholder du på… da er det ikke lov å klage!
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #55 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): En veninne av meg var på besøk i den nye leiligheten til foreldrene. Hun observerte MIN mann hånd i hånd med ei dame. Etterpå spurte ho noen bekjente i nabolaget hvem det var, jo det var denne dama og KJÆRESTEN HENNES!!! Har visst pågått en stund 😢 Anonymkode: 855e3...592 Oisann, det var ikke helt det store. Hadde det vært en åpenbar elskerinne som ikke var aktuell som kjæreste, og som han holdt skjult for din diskresjon, så hadde det vært enda en ting. Men her er det jo åpenbart en som andre oppfatter som hans egentlige kjæreste. Han lever et dobbeltliv, og ikke på hver side av landet heller, høres det ut som. Men er du 100% sikker på at hun har sett riktig mann? Anonymkode: 94e6f...f9c
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #56 Skrevet 7. desember 2023 On 11/10/2023 at 8:41 AM, AnonymBruker said: Jeg tror man kan elske hverandre og likevel være utro. Men jeg tror også det er viktig å snakke sammen. Man MÅ kommunisere. Jeg ville ikke tolerert utroskap selv, men jeg kunne kanskje ha godtatt et åpent forhold der man tolererer at den andre parten har sex med andre under enkelte kriterier. Usikker, men jeg tenker at jeg elsker familien vi har, elsker mannen min og ønsker virkelig ikke å bryte opp familien mht. barna. Så er det vanskelig å opprettholde et spennende sexliv over mange år. Vi har klart det foreløpig, men det er ikke sikkert det er sånn om ti år. Da vil jeg kanskje kunne godta at han har sex med andre. Men jeg vil ikke kunne godta løgn! Kan du godta løgnen, TS? Vil du kunne leve med denne løgnen gjennom årene? Jeg tror det er veldig mange som ikke kan det. Og at det vil gjøre noe med dem på sikt. Jeg tror du bør snakke med ham og at du vet. Og spørre hvordan dere skal forholde dere til dette videre. Om det er følelser eller bare sex med den andre. Om det er noe pågående. Om han ønsker å åpne forholdet. Og hvordan dere skal gjøre dette videre. Anonymkode: 1e511...1df Alt stemmer, bortsett fra det tullet om man du kan elske noen du er utro mot. Selvfølgelig kan du være glad i dem, veldig glad i dem! Men du elsker dem ikke hvis du må holde skjult, som er en betingelse for utroskap. Anonymkode: 848bb...d18
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #57 Skrevet 7. desember 2023 Jeg er av dem som har brukt å være tydelig på at jeg går om utroskap finner sted, men har blitt i et forhold til tross for utroskap, så jeg kan til en viss grad forstå deg. Det var på en måte ikke helt mitt valg, da vi hadde flere små barn, ganske nylig kjøpt hus (vi har tre barn), og jeg hadde ikke sjanse til å finne noe bra å bo i for meg og barna mine alene av økonomiske årsaker. På et tidspunkt hatet jeg samboeren min, og var veldig bitter fordi jeg ikke kunne gå om jeg ville. Utroskapen skjedde i starten av forholdet og før barn, men jeg fant ikke ut om det før noen år etterpå (har lært at magefølelsen alltid er riktig..) Samboeren min ble alvorlig deprimert før jeg fant det ut grunnet det han hadde gjort, og hadde mye selvforakt. Etter noen tøffe år har vi kommet oss gjennom det, jeg stoler på han igjen, og jeg er glad for barnas skyld at jeg ble. Likevel kan jeg nok aldri elske han igjen sånn som jeg gjorde før jeg fant det ut; noe er alltid ødelagt. Jeg har også funnet ut at den eneste jeg kan stole helt på er meg selv, og jeg prøver å jobbe for at jeg skal være mest mulig uavhengig av mannen. Det ble ikke drømmelivet med mannen, men det ble et ganske godt liv og en trygg oppvekst for barna. Hadde nok likevel ikke klart å leve med å vite om at det foregikk uten å si noe, det hadde tært meg opp innvendig. Jeg føler med deg, det er en tung situasjon å stå i. Lykke til med å jobbe deg gjennom dette slik at du kan få det best mulig. Anonymkode: cc235...166 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2023 #58 Skrevet 7. desember 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Alt stemmer, bortsett fra det tullet om man du kan elske noen du er utro mot. Selvfølgelig kan du være glad i dem, veldig glad i dem! Men du elsker dem ikke hvis du må holde skjult, som er en betingelse for utroskap. Anonymkode: 848bb...d18 Dette er litt sånn argument for 25-åringer som aldri har opplevd utfordringene i et lengre samliv, og som ikke vet noe som helst om hva livet kommer til å bringe. Klart, er man 25, så skal man ikke holde ting skjult i eget forhold, det har antageligvis nettopp begynt. På den andre siden, er man 25, så bør man ikke være for skråsikker på vegne av 50-åringer og 75-åringer. Anonymkode: 94e6f...f9c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå