Gå til innhold

Han er utro

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For to år siden oppdaget jeg at min samboer hadde hatt en affære med en venninne, men det var avsluttet.

Jeg fikk sjokk og klarte ikke å si det til han fordi jeg var redd for å få livet mitt forandret, så jeg holdt det inni meg i 9 måneder helt til det sprakk en dag og jeg konfronterte han.

Da fortalte han meg at han hadde syntes jeg hadde vært så rar de siste ni månedene, og han forstod at jeg visste noe.

Selv om jeg bestemte meg for å fortsette forholdet med han, så ble det veldig vanskelig for meg både å tilgi, gå på videre og ikke minst det å prøve å ha sex etter dette.

Utroskapen ødela forholdet fullstendig og jeg angrer nå at jeg ikke bare gikk når jeg var på det sinteste.

Dette kommer til å spise deg opp innvendig og du klarer ikke å tenke på annet.

Anonymkode: 41f6e...699

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres jo veldig ut som om dere ikke har et bra forhold. Altså, du finner ut at "mannen i ditt liv" er utro også på toppen av det hele så skal du ikke si noe? Å tilegg så kan du heller ikke snakke med noen andre om det for du er redd for å miste ansikt? 😯😯 

Ikke NOE av dette er sunnhetstegn. Hvor mye mere er det dere ikke snakker om å feire under teppet?

Klart dette ikke vil gå i lengden. Og hva om han finner ut at han ikke orker mere av dette usunne forholdet ?

Finner en dame han klarer å kommunisere åpent med ? 

For det ser jo virkelig ikke ut til at kommunikasjon og åpenhet er dine sterkeste sider. 

Anonymkode: 211a0...681

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om mannen i ditt liv er/har vært utro. Så er det ikke mannen i ditt liv, du er ivertfall ikke kvinnen i hans liv.

Selvfølgelig kan det kanskje fikses, men aldri uten konfrontasjon.

Barn merker fort når det er dårlig stemning i huset. Da er det bedre å gå hver til sitt. Eg for min del skulle ønske foreldrene mine gjorde det ivertfall.

Anonymkode: 6f642...ea4

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har alltid hatt null-toleranse for utroskap, men det var før det skjedde meg. Om noen får vite at jeg vet må jeg flytte mot. det jeg alltid har ment. Det vil jeg ikke. 
Jeg elsker han og kommer til å late som ingenting. Det er han og ingen andre jeg vil ha. Vet at jeg blir stempla som naiv og dum, men det er jeg ikke. Han er mitt livs kjærlighet og egentlig har vi det ganske fint sammen.

Sikkert mange som reagerer på at jeg skriver om dette, men har ingen andre steder å «lufte ut.» Kan ikke la noen av mine nærmeste få vite om dette.

Et samlivsbrudd vil dessuten bli tøft for barna, både følelsesmessig og økonomisk. Jeg ser hvordan vennene deres med skilte foreldre blir kastet mellom to hjem, bonusforeldre, stesøsken og halvsøsken. For barna fører det aldri noe godt med seg.

Anonymkode: 855e3...592

Håper du i det minste tester deg jevnlig for kjønnssykdommer. Siden du ikke lar mannen vite at du vet fortsetter han nok å være utro.

Jeg er skilsmissebarn, og det har gått helt greit, fordi foreldrene mine aldri har kranglet foran meg, og har klart å samarbeide. Jeg ble ikke kastet mellom to hjem. Jeg ble høyt elsket i begge. 

Jeg syns det er veldig dumt at du skal late som ingenting når dette er noe du er helt imot. Det kommer til å tære på deg, og det kommer sannsynligvis et punkt hvor du må velge mellom din egen psykiske helse (gå) eller å gå under og være et skall av deg selv (bli). Mannen din kommer til å merke det. Kanskje ikke nå, men på sikt. Du fortjener bedre enn en utro mann.

Anonymkode: acdf8...14b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg har funnet ut at min mann er utro. Han vet ikke at jeg vet og slik skal det forbli. Jeg elsker han og orker ikke det som må skje viss han finner ut at jeg vet

Unner du virkelig deg selv så lite i livet? Skal du virkelig kaste bort resten av livet ditt på en utro dritt som ikke elsker deg?

Anonymkode: f4a74...a65

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har mer respekt for han enn deg selv. Sannsynligvis er det medvirkningen til at han er utro. Du pisser på deg selv, hvorfor skal ikke han også gjøre det. Du kommer aldri til å få det godt videre i det forholdet der

Anonymkode: 8f5e6...a8e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem faen er du for et needy menneske som klamrer seg til en utro idiot? Jeg føler ingen sympati med deg. Jeg føler heller sympati for den stakkars elskerinnen, som kanskje sitter å venter på den idioten «din»

livet til idioten din er 100% perfekt!

Anonymkode: c22bf...8d8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvem faen er du for et needy menneske som klamrer seg til en utro idiot? Jeg føler ingen sympati med deg. Jeg føler heller sympati for den stakkars elskerinnen, som kanskje sitter å venter på den idioten «din»

Det må være fint å være perfekt. Grattis.

Anonymkode: 4fcd4...4a0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Herregud

Anonymkode: 1e511...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 10.11.2023 den 16.03):

Om livet hans er 100% perfekt, så er det merkelig å kalle han idioten.

Anonymkode: fb71e...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroskap handler sort sett om sexbehov som skal tilfredstilles, ren sex. Svært sjelden det handler om noe annet. Kåthet som skal ut! Rett og slett...

Så ta en samtale med mannen, om dette behovet. Hvordan dere kan løse dette sammen videre, å ha sex med andre selv om man er i et godt forhold kan fungere det. I mitt forhold er vi åpne om alt dette av lyster, å ha lyst på andre enn sin partner er helt naturlig. Vi er ikke laget for å holde oss til en hele livet.

Anonymkode: 19be3...d61

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Utroskap handler sort sett om sexbehov som skal tilfredstilles, ren sex. Svært sjelden det handler om noe annet. Kåthet som skal ut! Rett og slett...

Så ta en samtale med mannen, om dette behovet. Hvordan dere kan løse dette sammen videre, å ha sex med andre selv om man er i et godt forhold kan fungere det. I mitt forhold er vi åpne om alt dette av lyster, å ha lyst på andre enn sin partner er helt naturlig. Vi er ikke laget for å holde oss til en hele livet.

De fleste utro menn vil selvfølgelig ikke at kona også skal pule rundt. Ellers hadde de foreslått åpent forhold først som sist.

Anonymkode: 21eb6...846

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det der er ihvertfall ikke forsknings basert 😅

Nei, utroskap handler i aller fleste tilfeller om å ikke bli sett, anerkjennelse og møtt i forholdet man er i. Man føler seg ensom, og uelsket. Og de fleste har følt på dette i lang tid før utroskap inntreffer. 

Anonymkode: 211a0...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.11.2023 den 16.03):

Håper det gjorde godt å få dette ut. Jeg trenger ikke din sympati, men du kunne også vlgt å ikke kommentere vet du…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.11.2023 den 22.48):

Jeg har funnet ut at min mann er utro. Han vet ikke at jeg vet og slik skal det forbli. Jeg elsker han og orker ikke det som må skje viss han finner ut at jeg vet

Ha litt respekt for deg selv da, hvorfor vil du være med en som lyver til deg? 

Anonymkode: c462d...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han elsker deg ikke….du er ikke den han ønsker å dele livet med. Beklager, men sånn er det nok. Jeg opplevde det samme selv, og det var knalltøft å innse at det som jeg trodde var kjærlighet egentlig bare var løgn. Gå videre om du klarer, du fortjener noe bedre🧡

Anonymkode: 4a3a7...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville varslet klart og tydelig fra om at jeg vet. Og ikke minst forlangt å få en forklaring.

Men i motsetning til deg ts, så ville det blitt kort prosess. Noen ting er utilgivelig. Jeg ville heller ikke hatt tillit til ham.

Anonymkode: e0509...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Han elsker deg ikke….du er ikke den han ønsker å dele livet med. Beklager, men sånn er det nok. Jeg opplevde det samme selv, og det var knalltøft å innse at det som jeg trodde var kjærlighet egentlig bare var løgn. Gå videre om du klarer, du fortjener noe bedre🧡

Jeg ønsker ikke «å gå videre.» Det er han jeg elsker, vi er en familie og det er han jeg vil være sammen med. Jeg kan heller ikke bryte opp de trygge rammene for barna. De vil bli knust både emosjonelt og økonomisk. Ønsker ikke at barna våre skal ende opp som skilsmissebarn og få hele livet ødelagt. Fremtidsutsiktene for barn med skilte foreldre er dystre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan kan du skrive noe slik når du ikke kjenner dette paret?

Om mannen får 0 sex hjemme, er han ikke utro fordi han ikke elsker kona lenger, men fordi han trenger sex!

Skjønner ikke bæret at svært mange av dere her på KG som ikke kan forstå at sex er et behov kroppen har på lik linjen med mat, vann og varme! (Bare rett under hverandre)  

Det er svært få som klarer å leve i årevis uten sex om man har høyt testosteronnivå i kroppen. Runking er fint, men man mangler en viss kroppskontakt og ikke minst relasjon og respons  til et annet menneske.  Hadde jeg ikke fått sex hjemme, hadde jeg vært utro, men ikke sluttet å elske mannen min. Jeg trenger ikke å elske en person jeg knuller! Jeg knuller fordi kroppen min har behov for det, og at jeg tenker å sex mange ganger pr time. Slik er livet for meg, og jeg ELSKER å ha det slik. 

Mannen min deler min oppfatning, -og det var hans krav i utgangspunktet det med å være utro om en ikke fikk noe hjemme. Dvs han hadde valgt å kjøpe seg noe han da, -for det er oftest enkleste. Heldigvis for han, så sparer han de pengene ;)

Anonymkode: 1b271...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...