AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #1 Skrevet 9. november 2023 Fikk lett narkose for noen dager siden, og herregud…. Jeg fikk først smertestillende som jeg ble litt trøtt av. Når jeg lå operasjonsbordet og fikk noe i kanalen ble jeg helt tullete. Først gikk rommet rundt, så ble jeg helt avslappet og tullet og sang(!) og spurte om de dummeste ting… (jeg har angst, så gruet meg veldig, og ga beskjed om dette) Er egentlig veldig beskjeden, men mistet alle hemninger før jeg sovnet. I mitt hodet drev jeg nok på i 1-2 min med tullet mitt før jeg ikke husker noe. Fikk med meg at hun sa hun hadde gitt meg maks dose, så de var nok litt «fortvilet» over at jeg ikke sovnet. Skjønner jo det, for jeg var jo helt på bærtur! når jeg våknet var jeg helt careless i ca en time, helt ulikt meg. Sa dumme og rare ting. Så ble jeg meg selv igjen. Husker jo det meste jeg sa også, så helt snålt. hva gjorde at jeg ble så rar? Har hatt narkose 2 ganger tidligere og da sovnet jeg bare med en gang. Hva skjedde nå liksom 😂 Anonymkode: a16fb...d82 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #2 Skrevet 9. november 2023 Du har opplevd forskjellen på sedasjon og full narkose 😂 Anonymkode: 1d1fb...fc6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #3 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du har opplevd forskjellen på sedasjon og full narkose 😂 Anonymkode: 1d1fb...fc6 Ja, tydligvis! 😂 hadde ikke trodd noe annet enn at jeg sovnet som ved full narkose. De sa jeg kom til å falle i lett søvn, så tenkte det var det samme som sist. Men der tok jeg feil! Herregud så flaut egentlig! Men de er vel godt vant 😂 Anonymkode: a16fb...d82
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #4 Skrevet 10. november 2023 De hører nok mye rart av de så får narkose. Husker da jeg våkna opp fra den ene operasjonen jeg hadde og trodde jeg var hjemme. Hørte noen rope navnet mitt og da jeg så folk der så lurte jeg på hva de gjorde der. Se sa du er på sykehuset og er ferdig operert. Husker jeg sa, nå tuller du jeg er jo hjemme 😄 Anonymkode: 18cc2...143
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #5 Skrevet 10. november 2023 Jeg har hatt narkose en gang for mange år siden, etter operasjonen satt jeg i en seng og hadde fått litt juice og sånt, og så kom anestesilegen og spurte hvordan det gikk, og jeg svarte at det gikk fint og sånt. Så sier han at ja, jeg hører du er mer tilbake nå eller mer normal nå eller deg selv nå eller noe i den duren, og flirte og lo litt. Det var litt ekkelt, .jeg hadde bare noen vage glimt fra da jeg våknet på operasjonsbordet og hvordan jeg kom meg inn i den senga, men jeg husket ikke en DRITT av hva jeg eventuelt har sagt. Har åpenbart sagt masse tull og synes det er litt flaut at jeg ikke husker det. Menmen, de har vel hørt alt slags rart de der av rusa folk. Anonymkode: dba00...dbc
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #6 Skrevet 10. november 2023 Jeg reagerer sånn hver gang jeg våkner fra narkose. Det er nesten som å ha fylleangst etterpå.. Ene gangen sa sykepleieren til nestemann som kom på jobb at hun hadde ikke fått skrevet rapport fordi jeg hadde snakket hele tiden... Reagerte sånn på lystgass under fødsel også. Etterpå husket jeg ikke pinkoden, og foreslå at vi skulle gå på en restaurant å feire at det var over.. Særlig 🙂 Anonymkode: b9721...f75 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #7 Skrevet 10. november 2023 Jeg bruker å fortelle sykepleierne hvor innmari snille de er når jeg våkner fra narkose. Det er liksom ikke måte på. Jeg virkelig insisterer på at de er kjempesnille. 😂 Anonymkode: 08558...4ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå