AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #1 Skrevet 9. november 2023 Møtte en mann for 1 år siden. Det har tidvis gått lenge mellom hvert møte, på det værste 5 mnd. Han har vært en del syk både psykisk og fysisk og dette har vært grunnen til at det har gått tregt. Han har tatt 0 initiativ og vært veldig fraværende, sånn at jeg har følt jeg har mast. Kort fortalt. De siste kanskje 6 ukene så har alt endret seg veldig, han har tatt masse initiativ, det er han som har spurt om å møtes hver gang og vi har møttes ukentlig flere dager i strekk. Han kysser meg offentlig, holder hender på eget insj blant annet. Hvor lenge er det akseptabelt å la det henge sånn før man ber vedkommende om å bestemme seg i dette tilfelle ? 1 mnd ? 6 mnd ? Pluss, minus? Bare nysgjerrig. Anonymkode: 52991...1ca 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #2 Skrevet 10. november 2023 Bare spør nå. Si du ikke forstår måten han oppfører seg på, og at du lurer på hva som foregår mellom dere etc. Ja, altså be om en oppklaring Anonymkode: ff376...373 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå