AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #1 Skrevet 9. november 2023 Jeg tror jeg tiltrekker meg feil typer venner. En av de nærmeste jeg har spør nesten aldri hvordan jeg har det, tar bilder av meg på trening og ler av bildet av meg, sender til andre selv om jeg sier stopp og at det ikke er lov. Min nærmeste kollega har også tatt bilde av meg når jeg var full på do på en firmafest. Dette var første gang vi møttes, hun baksnakker også veldig mange på jobb. 2 andre venner jeg også har som jeg har hatt en stund har også så og si aldri tid til å henge. Jeg har ikke vært med hun ene på 5 mnd. Og opplever ofte at de sier ja til å henge eller å finne på ting, men så glemmer de at vi har planlagt, eller avlyser hver gang. Men likevel opptrer de som om vi er bestevenner når vi møtes, og spør om all slags personlige ting om meg, min jobb, kjæresten. Har jeg galt i å tenke at de ikke har ´rett´ til å få vite personlige om meg og at jeg ikke vil åpne meg opp like mye da. Jeg får også mange bilder av de gjennom chat når hver enkelt av dem skal ut på ting. Så mye av bildene de sender på snap handler kun om dem selv, og det er flere ganger daglig, selv om jeg ikke svarer eller spør hva de holder på med. Hun ene tenker også at jeg husker absolutt alle bildene og meldingene hun sender meg, men det er jo flere ting hver dag. Og når vi da har lite tid til å henge på ekte og hun aldri er interessert i å vite hvordan jeg har det så mister jeg litt motivasjonen til å følge med på alt. Flere av mine venninner er slik. Anonymkode: cec7a...5cd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå