Gå til innhold

Lloyd graviditetstest

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har flere erfart at denne har skyggestrek?

Jeg tok en i dag, pga mensen ikke er kommet på dag 36. Syklus varierer fra 30-32 dager, men kan gå opptil 37 dager også. 

Fikk en svak positiv i formiddag, ikke morgenurin. Men både digital og en test fra normal, tatt i ettermiddag, har vært negative.

Legger med bilde av den hvor teststreken er svak, men den kom med en gang, altså ikke etter tidsfristen.

20231109_113617.jpg

Anonymkode: 4bdef...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tester med rødt fargestoff er vel kjent for å ha mindre skyggestreker enn de med blått fargestoff.. Jeg hadde tolket den som positiv for jeg ser en svak strek, ikke skygge 🤞

Har du sjekket om sensitiviteten på de ulike testene du har tatt er lik? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at Lloyd sin er tidligtest med sensitivitet på 10, mens de andre ser ut til å måtte ha 25 for å slå ut.

Da får jeg nok bare prøve igjen i morgen eller til helga.

Syns bare det er rart den er så svak når jeg i utgangspunktet trodde jeg var flere dager over ikm, men el kan jo ha skjedd senere enn jeg trodde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Ser nå at Lloyd sin er tidligtest med sensitivitet på 10, mens de andre ser ut til å måtte ha 25 for å slå ut.

Da får jeg nok bare prøve igjen i morgen eller til helga.

Syns bare det er rart den er så svak når jeg i utgangspunktet trodde jeg var flere dager over ikm, men el kan jo ha skjedd senere enn jeg trodde.

Da ville jeg ventet ett 2-3 dager og tatt en ny test 😊  Ja eggløsning kan ha skjedd noe senere enn antatt  - særlig siden syklusene dine normalt sett kan variere fra 30-37 dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt tre nye tester i dag. Strimmel fra normal ble negativ, men stav fra normal og clearblue med kryss ble svakt positive. 

Men det har også kommet litt rosa på papiret. Så jeg er ikke noe klokere enda.

Får bare vente til i morgen å se, enten kommer mensen i morgen, mtp rosa på papir i dag, eller så bør test vise sterkere strek.. 

Snapchat-1255735023.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...