AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #21 Skrevet 9. november 2023 Er vondt å ikke stole på kjæresten sin ja, det vet jeg alt om selv. Men du må finne ut om du kan leve med dette eller ikke. Hun var ganske full og da mister en dessverre mye dømmekraft og det er lett å gi etter. Hvis du skal gi henne en ny sjanse så bør hun roe ned drikkingen sin, slik at hun ikke havner i denne situasjonen igjen. Du må spørre om hun er villig til det hvis dette er seriøst mellom dere. Anonymkode: 3a205...207
Fioljenta Skrevet 9. november 2023 #23 Skrevet 9. november 2023 (endret) Jeg er egentlig litt imponert over at hun fortalte deg det… Det kan bety at hun virkelig ønsker å satse på forholdet? Endret 9. november 2023 av Fioljenta
Bamseklemmer Skrevet 10. november 2023 #24 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Endelig funnet drømmejenten og vi passer perfekt sammen både mentalt og fysisk. Hun er akkurat like utforskende og glad i sex som meg. Etter 4 måneder med daglig sex i alle mulige former og en fantastisk connection oss i mellom, måtte det selvsagt komme noe dritt. Hun forteller at hun forrige helg var utro på fest og hadde hatt seg med en eks av henne. Jeg klarer å opptre skikkelig og spør hva dette dreier seg om. Hun forteller at hun hadde drukket mer enn hun burde og hadde blitt så kåt at hun hadde gitt etter, resultatet ble at hun hadde sugd han og han hadde kommet inni henne. Jeg vet at dette ikke burde rasere alt det gode, feil er noe vi alle kan gjøre. Tror likevel ikke jeg klarer å legge dette dødt. Vet faktisk ikke hvorfor jeg skriver dette eller hva jeg forventer av svar, men hadde nok behov for å få det ut. Kjenner at jeg er glad i henne, vil ikke at dette skal være over. Samtidig er det for jævlig at man ikke stole på damen. Anonymkode: 238e3...78a Jeg tenker: Hva var hensikten hennes med å være så ærlig, med å si at hun var utro? og hvorfor var hun så beskrivende? Kjenner jeg lusa på gangen riktig.. så tror jeg hun gjorde det med hensikt😉 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #25 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Etter 4 måneder med daglig sex i alle mulige former Personer med slik kåtskap unngår jeg pga det ts skriver har skjedd. De klarer ikke styre kåtskapen ifht andre heller. Anonymkode: 7424e...f95 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #26 Skrevet 10. november 2023 Jeg forstår at du er svært skuffet og såret. Ingen mennesker er perfekte, alle vil skuffe på en aller annen måte, en eller annen gang. Men å være utro er svært dårlig, også så tidlig. Anonymkode: 13d07...d6c 1
Goodtimes Skrevet 10. november 2023 #27 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): resultatet ble at hun hadde sugd han og han hadde kommet inni henne. Dette var da veldig informativt. Fysj. 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #28 Skrevet 10. november 2023 Når folk viser deg hvem de er så tro på dem. Hun var aldri dama di, det var bare din tur. Nå er det noen andres tur. Blir som en som en leie Ferrari. Kult å ha prøvd, fin opplevelse, fikk blåst ut litt men ikke noe leve med til daglig. Nå er det noen andre som gir full gass noen runder før det er noen andres tur. legg det i minnebanken og gå videre. Dont put your dick in crazy i fremtiden. Anonymkode: ee533...f20 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #29 Skrevet 10. november 2023 Hun kan neppe være nyforelsket. Dette blir ikke bedre med årene og du vil nok aldri klare å stole på henne! Anonymkode: 199f4...3ef 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #30 Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg forstår at du er svært skuffet og såret. Ingen mennesker er perfekte, alle vil skuffe på en aller annen måte, en eller annen gang. Men å være utro er svært dårlig, også så tidlig. Anonymkode: 13d07...d6c jeg gjetter på at hun kommer drassende med at de ikke har hatt eksklusiv samtalen enda, så hun har ikke gjort noe galt siden de bare har datet uten en formell avtale. Vær forberedt på en runde med omskriving av historien, gashlightning så du etter noen uker begynner å tvile på din egen dømmekraft. Anonymkode: ee533...f20 1
feliek54 Skrevet 11. november 2023 #31 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (På 9.11.2023 den 21.48): Endelig funnet drømmejenten og vi passer perfekt sammen både mentalt og fysisk. Hun er akkurat like utforskende og glad i sex som meg. Etter 4 måneder med daglig sex i alle mulige former og en fantastisk connection oss i mellom, måtte det selvsagt komme noe dritt. Hun forteller at hun forrige helg var utro på fest og hadde hatt seg med en eks av henne. Jeg klarer å opptre skikkelig og spør hva dette dreier seg om. Hun forteller at hun hadde drukket mer enn hun burde og hadde blitt så kåt at hun hadde gitt etter, resultatet ble at hun hadde sugd han og han hadde kommet inni henne. Jeg vet at dette ikke burde rasere alt det gode, feil er noe vi alle kan gjøre. Tror likevel ikke jeg klarer å legge dette dødt. Vet faktisk ikke hvorfor jeg skriver dette eller hva jeg forventer av svar, men hadde nok behov for å få det ut. Kjenner at jeg er glad i henne, vil ikke at dette skal være over. Samtidig er det for jævlig at man ikke stole på damen. Anonymkode: 238e3...78a Tenk det godt om hvor mye du elsker henne. Jeg forstår deg men tenk deg godt om.
AnonymBruker 42 Skrevet 11. november 2023 #32 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (På 9.11.2023 den 21.48): Samtidig er det for jævlig at man ikke stole på damen. Selvsagt, men samtidig så har hun jo iaf. ryggrad nok til å innrømme. Det er jo noe (sånn om du leter etter en "unnskyldning" for å ikke gi opp helt enda) Uflaks, TS...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå