AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #1 Skrevet 9. november 2023 Endelig funnet drømmejenten og vi passer perfekt sammen både mentalt og fysisk. Hun er akkurat like utforskende og glad i sex som meg. Etter 4 måneder med daglig sex i alle mulige former og en fantastisk connection oss i mellom, måtte det selvsagt komme noe dritt. Hun forteller at hun forrige helg var utro på fest og hadde hatt seg med en eks av henne. Jeg klarer å opptre skikkelig og spør hva dette dreier seg om. Hun forteller at hun hadde drukket mer enn hun burde og hadde blitt så kåt at hun hadde gitt etter, resultatet ble at hun hadde sugd han og han hadde kommet inni henne. Jeg vet at dette ikke burde rasere alt det gode, feil er noe vi alle kan gjøre. Tror likevel ikke jeg klarer å legge dette dødt. Vet faktisk ikke hvorfor jeg skriver dette eller hva jeg forventer av svar, men hadde nok behov for å få det ut. Kjenner at jeg er glad i henne, vil ikke at dette skal være over. Samtidig er det for jævlig at man ikke stole på damen. Anonymkode: 238e3...78a 2 2
ESFP Skrevet 9. november 2023 #2 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Endelig funnet drømmejenten og vi passer perfekt sammen Tror du skapte deg en fantasi om hvem denne damen var, og nå får du se hvem hun egentlig er. 9 12
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #3 Skrevet 9. november 2023 Det finnes ingen damer som er perfekte Ikke et eneste menneske er perfekt Anonymkode: 1d5e9...8a1 5 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #4 Skrevet 9. november 2023 Da var hun kanskje ikke drømmejenta allikevel, da..? Jeg kunne aldri stolt på personen lenger om dette hadde skjedd meg.. Men litt positivt at hun fortalte dette selv - og at du ikke fikk høre det gjennom noen andre. Anonymkode: d975b...ab3 6 3
Ingar-André Skrevet 9. november 2023 #5 Skrevet 9. november 2023 Som 99% av kvinnene her inne sier, kast henne ut, flytt til Australia og hold deg langt unna henne! #Hateme 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #6 Skrevet 9. november 2023 Donald Duck skrev (Akkurat nå): Som 99% av kvinnene her inne sier, kast henne ut, flytt til Australia og hold deg langt unna henne! #Hateme Nei, Donald Donald nå synes jeg du er litt streng 😂 Anonymkode: 51585...5f5 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #7 Skrevet 9. november 2023 Kanskje dette var en sunn vekker og realitetsorientering for dere som par. Det er ikke alltid smart å idyllisere et annet menneske. Samtidig trenger ikke du heller nå anstrenge deg så veldig i dette forholdet Anonymkode: 1dde6...ba7 3
Ingar-André Skrevet 9. november 2023 #8 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, Donald Donald nå synes jeg du er litt streng 😂 Anonymkode: 51585...5f5 Virkelig?😳
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #9 Skrevet 9. november 2023 Donald Duck skrev (2 minutter siden): Virkelig?😳 Trur du a Dolly hadde sagt om dette a? 😂 Anonymkode: 51585...5f5 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #10 Skrevet 9. november 2023 Ouch... Og så etter bare fire måneder.. Angret hun tydelig, har hun gjort dette før, vil hun gjøre noe grep som for eksempel å aldri være i nærheten av eksen igjen, kanskje til og med ikke drikke så sykt mye på en stund osv.? Jeg tenker jo at jeg KAN tilgi et utroskap i fylla, men da skal det være masse angre og bitre tårer og jeg skal være så sinnsykt sikker som jeg kan få bli på at de selv opplevde at det var det dummeste og verste de hadde gjort i hele sitt liv, at det satt en støkk i dem og at de ALDRI vil gjøre det igjen. Fikk du den følelsen? At du kan stole på henne igjen? Hvis ikke er dette dødfødt. Anonymkode: 8308e...30e 3
Ingar-André Skrevet 9. november 2023 #11 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trur du a Dolly hadde sagt om dette a? 😂 Anonymkode: 51585...5f5 Har det fra en plass serru
I Grosny Skrevet 9. november 2023 #12 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Endelig funnet drømmejenten og vi passer perfekt sammen både mentalt og fysisk. Hun er akkurat like utforskende og glad i sex som meg. Etter 4 måneder med daglig sex i alle mulige former og en fantastisk connection oss i mellom, måtte det selvsagt komme noe dritt. Hun forteller at hun forrige helg var utro på fest og hadde hatt seg med en eks av henne. Jeg klarer å opptre skikkelig og spør hva dette dreier seg om. Hun forteller at hun hadde drukket mer enn hun burde og hadde blitt så kåt at hun hadde gitt etter, resultatet ble at hun hadde sugd han og han hadde kommet inni henne. Jeg vet at dette ikke burde rasere alt det gode, feil er noe vi alle kan gjøre. Tror likevel ikke jeg klarer å legge dette dødt. Vet faktisk ikke hvorfor jeg skriver dette eller hva jeg forventer av svar, men hadde nok behov for å få det ut. Kjenner at jeg er glad i henne, vil ikke at dette skal være over. Samtidig er det for jævlig at man ikke stole på damen. Anonymkode: 238e3...78a En stor fordel med den dama er at hun elsker sex og kos, og den fordelen er samtidig en risikofaktor. Hun er som hun er, perfekt 99% av tiden, og så er hun ikke perfekt av og til. Sammenlign henne med en Ferrari. Bygd for fart. Vakker, men veldig fort gjort å miste lappen med. 2
Ingar-André Skrevet 9. november 2023 #13 Skrevet 9. november 2023 I Grosny skrev (1 minutt siden): En stor fordel med den dama er at hun elsker sex og kos, og den fordelen er samtidig en risikofaktor. Hun er som hun er, perfekt 99% av tiden, og så er hun ikke perfekt av og til. Sammenlign henne med en Ferrari. Bygd for fart. Vakker, men veldig fort gjort å miste lappen med. Joda, men en ferrari stikker av med halvparten av alt du eier å har i slike tilfeller. Bilen er fortsatt din og den går ikke frivillig til noen andre fordi den har elendig dømmekraft i fylla 1
I Grosny Skrevet 9. november 2023 #14 Skrevet 9. november 2023 (endret) Donald Duck skrev (1 time siden): Joda, men en ferrari stikker av med halvparten av alt du eier å har i slike tilfeller. Bilen er fortsatt din og den går ikke frivillig til noen andre fordi den har elendig dømmekraft i fylla Er man råner så er man råner. Da ofrer man mye for å kjøre gromt. Endret 9. november 2023 av I Grosny 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #15 Skrevet 9. november 2023 Hei bergenser! Anonymkode: d6438...6c4 1
Ingar-André Skrevet 9. november 2023 #16 Skrevet 9. november 2023 I Grosny skrev (5 minutter siden): Er du råner så er du råner. Da ofrer du mye for å kjøre det gromt. Ja for du veit jo om jeg er råner ut ifra det jeg skrev? Tafatt.....
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #17 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Endelig funnet drømmejenten og vi passer perfekt sammen både mentalt og fysisk. Hun er akkurat like utforskende og glad i sex som meg. Etter 4 måneder med daglig sex i alle mulige former og en fantastisk connection oss i mellom, måtte det selvsagt komme noe dritt. Hun forteller at hun forrige helg var utro på fest og hadde hatt seg med en eks av henne. Jeg klarer å opptre skikkelig og spør hva dette dreier seg om. Hun forteller at hun hadde drukket mer enn hun burde og hadde blitt så kåt at hun hadde gitt etter, resultatet ble at hun hadde sugd han og han hadde kommet inni henne. Jeg vet at dette ikke burde rasere alt det gode, feil er noe vi alle kan gjøre. Tror likevel ikke jeg klarer å legge dette dødt. Vet faktisk ikke hvorfor jeg skriver dette eller hva jeg forventer av svar, men hadde nok behov for å få det ut. Kjenner at jeg er glad i henne, vil ikke at dette skal være over. Samtidig er det for jævlig at man ikke stole på damen. Anonymkode: 238e3...78a Mmmmh.. Nei, kjære deg! Ikke gå for dette. Det finnes damer som er lojale, drit gode sexpartnere, sjarmerende og full pakke. Never settle!.. Du burde såklart gå fra henne.det at hun tilogmed fortalte om suging og at han kom inni henne. Vi damer VET at dere ser dette i bilder. Hun som suger en annen kuk (en større kuk enn min??) Ser han sprute sæd inni henne etc. Hun bryr seg ikke. .. Anonymkode: 786a7...a0b 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #18 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Da var hun kanskje ikke drømmejenta allikevel, da..? Jeg kunne aldri stolt på personen lenger om dette hadde skjedd meg.. Men litt positivt at hun fortalte dette selv - og at du ikke fikk høre det gjennom noen andre. Anonymkode: d975b...ab3 Nei . Ikke positivt! 😅🤣 She don't give a fuck... Anonymkode: 786a7...a0b
I Grosny Skrevet 9. november 2023 #19 Skrevet 9. november 2023 (endret) Donald Duck skrev (8 minutter siden): Ja for du veit jo om jeg er råner ut ifra det jeg skrev? Tafatt..... Dårlig språk fra meg, burde skrevet "man" i stedet for "du". Jeg tenkte ikke på deg som råner. Det er TS som ser ut til å ha litt rånete preferanser. Jeg tror han liker det grommeste og deiligste. Endret 9. november 2023 av I Grosny
Even Tuell Skrevet 9. november 2023 #20 Skrevet 9. november 2023 45 minutter siden, AnonymBruker said: Endelig funnet drømmejenten og vi passer perfekt sammen både mentalt og fysisk. Hun er akkurat like utforskende og glad i sex som meg. Etter 4 måneder med daglig sex i alle mulige former og en fantastisk connection oss i mellom, måtte det selvsagt komme noe dritt. Hun forteller at hun forrige helg var utro på fest og hadde hatt seg med en eks av henne. Jeg klarer å opptre skikkelig og spør hva dette dreier seg om. Hun forteller at hun hadde drukket mer enn hun burde og hadde blitt så kåt at hun hadde gitt etter, resultatet ble at hun hadde sugd han og han hadde kommet inni henne. Jeg vet at dette ikke burde rasere alt det gode, feil er noe vi alle kan gjøre. Tror likevel ikke jeg klarer å legge dette dødt. Vet faktisk ikke hvorfor jeg skriver dette eller hva jeg forventer av svar, men hadde nok behov for å få det ut. Kjenner at jeg er glad i henne, vil ikke at dette skal være over. Samtidig er det for jævlig at man ikke stole på damen. Anonymkode: 238e3...78a Det første du burde gjøre er å puste rolig ut og inn en ti-tjue-tretti ganger. Så bør du (og henne) gå litt i tenkeboksen om hva dere begge vil og hva dere ikke vil. Hva vil du? Om utroskapen ikke hadde skjedd, hvor glad i henne er du? Er du på knea super duper forelska, glad i og elsker henne? Er det ene sjelevenn, selv utenfor senga? ... eller er hun som partner helt ok? Og hva vil hun? Vil hun virkelig virkelig virkelig virkelig virkelig super virkelig fortsette å være sammen med deg og villig til å gjøre hva enn som kreves for at det skal bli bra igjen? Om situasjonen ble snudd ... ville hun kunne tilgitt deg om du knulla eksen? Kan du tilgi og gå videre? Noen er ikke kapable til å tilgi noe sånt, både av prinsipp og rent praktisk. Hva med deg? Er det i det hele tatt realistisk at du kan tilgi (og da mener jeg tilgi, som i å legge deg bak dere, ikke dra opp igjen en gang dere krangler, ikke gå å små-gnage på neste gang hun er ute på fylla). Er DU villig til å gjøre det som må til for å legge dette bak dere? Vil du kunne se på henne igjen som du gjorde før? Eller vil du slite med mentale bilder av hva de to gjorde? Siden du drar fram "han kom i henne" ... er det noe som vil plage deg i framtiden? ... og et bonusspørsmål: Hvor viktig er monogami for dere? Noen har litt løsere forhold til dette enn andre. Noen åpner for sex utenfor forholdet ... enten sammen med en tredjeperson eller hver for seg. PS: dette innlegget passer nok bedre i samlivs-delen av forumet enn Seksualitet. Det er vel neppe seksualiteten i det som har skjedd som er viktig? 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå