AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #1 Del Skrevet 9. november 2023 Hei! Noen som har fillers og skal eller har hatt ivf? Har det noe å si for noe? Anonymkode: ba5d6...af2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #2 Del Skrevet 9. november 2023 Det har noe å si om du skal ha barn generelt, siden det maskerer de egentlige ansiktsuttrykkene dine og kan skade barnets utvikling. https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/mener-mye-bruk-av-botox-kan-gjore-deg-mindre-egnet-som-omsorgsperson-1.16249680 Anonymkode: 09bd0...c25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #3 Del Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det har noe å si om du skal ha barn generelt, siden det maskerer de egentlige ansiktsuttrykkene dine og kan skade barnets utvikling. https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/mener-mye-bruk-av-botox-kan-gjore-deg-mindre-egnet-som-omsorgsperson-1.16249680 Anonymkode: 09bd0...c25 For det første spurte jeg ikke om botox, men fillers. For det andre har det der ingen ting med reproduksjon og mitt spørsmål å gjøre. Hold deg unna tråden du. Anonymkode: ba5d6...af2 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #4 Del Skrevet 9. november 2023 Har vært sammen med ei jente på et arrangement i dag som hadde et helt merkelig ansikt. Hennes mor var der også, og datteren liknet slett ikke på sin mor. Mor var ei normalt pen dame, men dattera var unaturlig brun og glatt i ansiktet, og hadde rare lepper som liksom var litt for store. Mistenker at ansiktet hadde et tykt lag med brun "sparkel" for å glatte ut, omtrent som man sparkler en litt ruglete gipsvegg. I tillegg var det tydeligvis gjort noe med leppene for å få de større. Jeg tror det kunne vært ei pen jente, men slik hun hadde "rigget til" ansiktet sitt, ble det veldig rart, og lite attraktivt. Anonymkode: 92ec7...dc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #5 Del Skrevet 9. november 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: For det første spurte jeg ikke om botox, men fillers. For det andre har det der ingen ting med reproduksjon og mitt spørsmål å gjøre. Hold deg unna tråden du. Anonymkode: ba5d6...af2 Det er vel vondt å innse sannheten. Anonymkode: 09bd0...c25 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #6 Del Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er vel vondt å innse sannheten. Anonymkode: 09bd0...c25 Sannheten? Om hva? Er jo ikke relevant for hva jeg faktisk spør om. Anonymkode: ba5d6...af2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #7 Del Skrevet 9. november 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Sannheten? Om hva? Er jo ikke relevant for hva jeg faktisk spør om. Anonymkode: ba5d6...af2 Jo, det er det. Hadde du lest artikkelen hadde du sett at den handler om både botox og fillers. Anonymkode: 09bd0...c25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #8 Del Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo, det er det. Hadde du lest artikkelen hadde du sett at den handler om både botox og fillers. Anonymkode: 09bd0...c25 Har lest artikkelen, ser ingenting om reproduksjon og ivf. Det jeg leser er at dersom man har mye botox vil man risikere å bli mimikkløs og at det kan være skadelig for barnet fordi det blir vanskelig å se sammenheng mellom uttrykk og ord. Anonymkode: ba5d6...af2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #9 Del Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det har noe å si om du skal ha barn generelt, siden det maskerer de egentlige ansiktsuttrykkene dine og kan skade barnets utvikling. https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/mener-mye-bruk-av-botox-kan-gjore-deg-mindre-egnet-som-omsorgsperson-1.16249680 Anonymkode: 09bd0...c25 Heeeelt unødvendig kommentar.. Har man ikke noe relevant å si, er det 100% av tiden bedre å la være... Anonymkode: 457e7...181 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 9. november 2023 #10 Del Skrevet 9. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hei! Noen som har fillers og skal eller har hatt ivf? Har det noe å si for noe? Anonymkode: ba5d6...af2 Om du har fillers fra før, så har ikke det noe bevist negativ effekt på fertilitet. Det forskes på mye ulikt rundt det, men ingen bevist innvirkning på fertilitet og evne til å bli gravid. Jeg ville nok ikke tatt fillers mens jeg er gravid - tror ikke man får fillers heller mens man er gravid eller ammede (hvis jeg husker rett ?) Jeg vet botox blir brukt som behandling mot hodepine f.eks - den behandlingen er anbefalt å stoppe dersom man forsøker å bli gravid. Endret 9. november 2023 av Helene90 Feil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 9. november 2023 #11 Del Skrevet 9. november 2023 (endret) Postet dobbelt 🙈 Endret 9. november 2023 av Helene90 Postet dobbelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #12 Del Skrevet 9. november 2023 Hvilke lepper er det fillers i? Anonymkode: 39986...365 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #13 Del Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilke lepper er det fillers i? Anonymkode: 39986...365 Det vet ikke jeg, har ikke fillers i leppene. Anonymkode: ba5d6...af2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #14 Del Skrevet 10. november 2023 Har fillers, har født barn via IVF. Fillere (og botox) går ikke i blodet, ganske enkelt. Helt ufarlig. Det er riktignok ikke anbefalt å ta fillers NÅR man er gravid - eller ammende. Nå er jeg absolutt ikke hersepersonell, ikke forsker heller; men sannsynligheten for at fillere (man allerede har i kroppen) påvirker sannsynlighet for graviditet = 0. Anonymkode: 172cd...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #15 Del Skrevet 10. november 2023 AnonymBruker skrev (På 9.11.2023 den 21.38): Det er vel vondt å innse sannheten. Anonymkode: 09bd0...c25 Trolls be trolling Anonymkode: 172cd...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå