AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #1 Skrevet 9. november 2023 Mannen min ringte meg, sa vent litt, så hørte jeg en kvinne som pratet og virket som hun spurte han om noe. Jeg spurte han hvem dette var, men ifølge han var han i bilen alene og den kvinnestemmen hadde aldri eksistert. Er det mulig at en samtale/stemme fra en annen kommer inn i samtalen våres samtidig som jeg hører han? Uten noen andre lyder eller indikasjoner på forstyrrelser? Anonymkode: 689aa...e73
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #2 Skrevet 9. november 2023 Kan være stemmen på navigeringssystemet i bilen? Radio? Men ja, mistenkelig. Anonymkode: 91a81...70f 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #3 Skrevet 9. november 2023 Kan jo ha vært at han skrudde ned et intervju på radioen, men livet er fylt av små mysterier. Anonymkode: f2dff...d02 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #4 Skrevet 9. november 2023 Jeg vil tro at han ikke ville ringt om han hadde noen han var utro med i bilen. Men ellers hørtes det rart ut Anonymkode: 17d21...8a3 3
ESFP Skrevet 9. november 2023 #5 Skrevet 9. november 2023 Det spiller ingen rolle. Det viktige her er at du ikke føler deg trygg på forholdet ditt og mannen din. Du må snakke med ham og finne ut hva som skal til for at dere gjør hverandre trygge. 6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #6 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan være stemmen på navigeringssystemet i bilen? Radio? Men ja, mistenkelig. Anonymkode: 91a81...70f Nope, han sa det ikke hadde vært en stemme. Og stemmen var naturlig og avslappet. 🤔 Ikke radio, det går ikke med å snakke i bilen, den slår seg av når han ringer. Ts Anonymkode: 689aa...e73
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #7 Skrevet 9. november 2023 ESFP skrev (1 minutt siden): Det spiller ingen rolle. Det viktige her er at du ikke føler deg trygg på forholdet ditt og mannen din. Du må snakke med ham og finne ut hva som skal til for at dere gjør hverandre trygge. Ikke når jeg hører noe og han fornekter det. Hadde det vært noen eller en forklaring som hadde vært logisk hadde det ikke gjort noe. Dette er i forbindelse med overtidsarbeid. Jeg ser etter en forklaring da jeg synes dette var rart. Å stole 100% på noen kan man ikke 😅 Anonymkode: 689aa...e73 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #8 Skrevet 9. november 2023 Han hadde vel neppe ringt om det satt ei dame i bilen som han ville holdt skjult? Men skjønner at du blir usikker når du er sikker på at du hørte damestemme der, mens han nekter. Kan det være en sang eller noe med lyd han kom borti med på telefonen, mens han ringte? Og har du noen grunn til å tro at han lyver til deg? Anonymkode: b544d...e21 2
ESFP Skrevet 9. november 2023 #9 Skrevet 9. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke når jeg hører noe og han fornekter det. Hadde det vært noen eller en forklaring som hadde vært logisk hadde det ikke gjort noe. Dette er i forbindelse med overtidsarbeid. Jeg ser etter en forklaring da jeg synes dette var rart. Å stole 100% på noen kan man ikke 😅 Anonymkode: 689aa...e73 Hvis du var trygg på ham og forholdet ditt ville du ikke registrert denne episoden. Du ville ikke hatt noe behov for å finne en forklaring. Du kan aldri stole på noen 100%, men du kan skape et forhold med god kommunikasjon og trygghet. I tillegg kan du lære deg å stole 100% på deg selv, da har du ikke behov for å tenke på hvor mye eller lite du kan stole på andre mennesker. Endret 9. november 2023 av ESFP 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #10 Skrevet 9. november 2023 Han hadde ikke ringt om han hadde en dame i bilen…Kan han ha hatt radio/musikk/podcast på men ikke tenkt over det? Holdt på å lukke døren så det var en damestemme utenfra du hørte? Kjørt forbi drive in på McDonald’s og stemme derfra? Vindu åpent? Anonymkode: 02a99...0c7 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #11 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han hadde vel neppe ringt om det satt ei dame i bilen som han ville holdt skjult? Men skjønner at du blir usikker når du er sikker på at du hørte damestemme der, mens han nekter. Kan det være en sang eller noe med lyd han kom borti med på telefonen, mens han ringte? Og har du noen grunn til å tro at han lyver til deg? Anonymkode: b544d...e21 Nei, virket som hun var utenfor bilen eller noe og snakket inn i bilen. Ville tro han hadde sagt noe hvis det var lyd fra noe der. Han ble bare irritert når jeg spurte og ville ikke snakke om det. 🤔 Ts Anonymkode: 689aa...e73
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #12 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han hadde ikke ringt om han hadde en dame i bilen…Kan han ha hatt radio/musikk/podcast på men ikke tenkt over det? Holdt på å lukke døren så det var en damestemme utenfra du hørte? Kjørt forbi drive in på McDonald’s og stemme derfra? Vindu åpent? Anonymkode: 02a99...0c7 Var jo tanker jeg hadde også - tenkte ikke noe over det før han benektet at det var en stemme der. Han sa at han hadde kjørt i noen min før han ringte meg. Alt av radio etc slås av når han snakker i bilen. Hørtes ut som stemmen var utenfra og snakket inn i bilen. Ts Anonymkode: 689aa...e73
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #13 Skrevet 9. november 2023 ESFP skrev (7 minutter siden): Hvis du var trygg på ham og forholdet ditt ville du ikke registrert denne episoden. Du ville ikke hatt noe behov for å finne en forklaring. Jeg registrerte ikke noe før han benektet at det var en stemme der og ble irritert på meg for at jeg spurte. Stemmen gjorde meg ikke mistenksom på noe, svaret og reaksjonen hans gjorde det. Anonymkode: 689aa...e73 1
ESFP Skrevet 9. november 2023 #14 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg registrerte ikke noe før han benektet at det var en stemme der og ble irritert på meg for at jeg spurte. Stemmen gjorde meg ikke mistenksom på noe, svaret og reaksjonen hans gjorde det. Anonymkode: 689aa...e73 Det naturlige da er å spørre mannen din om hva reaksjonen hans handlet om og fortelle ham at situasjonen gjorde deg utrolig. Tror det er en bedre løsning enn å tolke med oss her inne. 2
PM75 Skrevet 9. november 2023 #15 Skrevet 9. november 2023 Du høres ekstremt sjalu ut! Er det en bakgrunnshistorie? 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #16 Skrevet 9. november 2023 Tviler på at hadde ringt om han var utro med noen og hadde henne i bilen, isåfall hadde han nok bedd henne være stille Anonymkode: 0790d...f6b 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #17 Skrevet 9. november 2023 Kan noen svare meg på dette? Er det mulig at en samtale/stemme fra en annen kommer inn i samtalen våres samtidig som jeg hører han? Uten noen andre lyder eller indikasjoner på forstyrrelser? Ts Anonymkode: 689aa...e73
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #18 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan noen svare meg på dette? Er det mulig at en samtale/stemme fra en annen kommer inn i samtalen våres samtidig som jeg hører han? Uten noen andre lyder eller indikasjoner på forstyrrelser? Ts Anonymkode: 689aa...e73 Nei det er ikke mulig. Anonymkode: 419bc...5cc 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #19 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei det er ikke mulig. Anonymkode: 419bc...5cc Er du helt sikker? Ts Anonymkode: 689aa...e73
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #20 Skrevet 9. november 2023 Om vinduene er igjen, og han kjører, så nei. Ikke om du hørte det høyt og tydelig. Anonymkode: 4d5a0...703
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå