AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #1 Skrevet 9. november 2023 Har gått i ca 2 mnd med forkjølelse. Forløpet har vært slik: Uggen I kroppen rusken I hals og nese vare et par dager,men symptomer som tett og rennende nese sitter i litt lengre,så har jeg vært god noen dager så er det påan igjen,blir så frisk igjen i 14 dager ,så var det enda en gang,men denne gangen ble det tette bihuler noen dager etter forkjølelsen, så når bihulene ble bra så har jeg fått en skikkelig slimhoste,hoster opp masse hvitt slim,begynner å gi seg litt nå Er det flere som har hatt det slik som jeg. Legen tror det er uflaks at jeg er smitta med virus rett etter hverandre. Anonymkode: 2f9af...461
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #2 Skrevet 9. november 2023 Jeg hadde det sånn en gang. Kroppen min bestemte seg for å arrangere to måneders virusfestival. Det ene tok det andre. Anonymkode: 98b4f...8c3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #3 Skrevet 9. november 2023 Står opp i det nå. Var skikkelig dårlig i september. Frisk i 14 dager før jeg røyk ut igjen. Dritt lei! Anonymkode: 10dc2...1b3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #4 Skrevet 9. november 2023 Ja, jeg har hatt noen runder med langvarig forkjølelse. Men du kan jo også bli smittet to forskjellige ganger (iom at du var 14 dager frisk). Mye forskjellig som går nå også, du kan for eksempel både vært smittet av lett korona ene gangen og forkjølelse andre gangen. Anonymkode: b6f8f...99a 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #5 Skrevet 9. november 2023 Ja fullt mulig. Det er både korona, influensa og diverse forkjølelsesvirus som sprer seg godt nå slik det pleier om vinteren. https://www.fhi.no/publ/statusrapporter/luftveisinfeksjoner/ Anonymkode: f03a1...baf
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #6 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg hadde det sånn en gang. Kroppen min bestemte seg for å arrangere to måneders virusfestival. Det ene tok det andre. Anonymkode: 98b4f...8c3 Ha ha den var god🤣virus festival 🤣 Anonymkode: 2f9af...461
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #7 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Står opp i det nå. Var skikkelig dårlig i september. Frisk i 14 dager før jeg røyk ut igjen. Dritt lei! Anonymkode: 10dc2...1b3 Kjedelig😬er du syk nå? Anonymkode: 2f9af...461
NatNat Skrevet 9. november 2023 #8 Skrevet 9. november 2023 hvorfor snakker du med deg selv ? Starter en tråd og svarer ? Det er klar fra profil info at det er kun et anonym bruker her som spør og svarer..
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #9 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjedelig😬er du syk nå? Anonymkode: 2f9af...461 Ja, det er jeg. Har ikke vært på jobb på drøye uka. Anonymkode: 10dc2...1b3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #10 Skrevet 9. november 2023 NatNat skrev (Akkurat nå): hvorfor snakker du med deg selv ? Starter en tråd og svarer ? Det er klar fra profil info at det er kun et anonym bruker her som spør og svarer.. Du tar feil. Alle som skriver anonymt kommer under anonym profil. Du kan se forskjellen ved å se på anonymkoden. Det er TS + 3anonyme her Anonymkode: f03a1...baf 1
NatNat Skrevet 9. november 2023 #11 Skrevet 9. november 2023 Just now, AnonymBruker said: Du tar feil. Alle som skriver anonymt kommer under anonym profil. Du kan se forskjellen ved å se på anonymkoden. Det er TS + 3anonyme her Anonymkode: f03a1...baf oh ! ok ! 😆 takk for info 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #12 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det er jeg. Har ikke vært på jobb på drøye uka. Anonymkode: 10dc2...1b3 God bedring ☺️har du vært syk nå siden september? Anonymkode: 2f9af...461
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #13 Skrevet 9. november 2023 Jepp, driver på 3 uka nå... Forkjøla, hoster og feber på kveldene.. Nogenlunde grei form på dagen men på kvelden kommer febersymptomene.. Er så lei.. Attpåtil en super sur gubbe som er du fordi han ikke får sex og jeg sur fordi jeg ikke blir frisk... Anonymkode: dd484...5c2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #14 Skrevet 9. november 2023 På andre uken her nå, og det er ikke uvanlig at forkjølelse sitter i veldig lenge for meg. Om det er samme virus vet jeg ikke, men jeg kan ha en tendens til å være mer eller mindre småsyk hele høsten.. tar det med ro noen dager til jeg føler meg bedre. Men så er det noe stress, kulde, alkohol eller trening som bare gjør at jeg blir syk igjen. Føler liksom det ligger noe rusk i maskineriet der hele tiden, som slår meg ut om jeg går på et julebord men kan holdes i sjakk om jeg omtrent bare sitter i sofaen etter jobb. Anonymkode: ab731...6b1
Lorieen Skrevet 9. november 2023 #15 Skrevet 9. november 2023 Jeg har vært sjuk i snart tre uker nå, først nå begynner det å slippe.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #16 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jepp, driver på 3 uka nå... Forkjøla, hoster og feber på kveldene.. Nogenlunde grei form på dagen men på kvelden kommer febersymptomene.. Er så lei.. Attpåtil en super sur gubbe som er du fordi han ikke får sex og jeg sur fordi jeg ikke blir frisk... Anonymkode: dd484...5c2 Ha ha de mannfolka🤣samme her.orker ikke.....trodde jeg var helt frisk av bihulene,men så begynte jeg å hoste skikkelig ekkel slimhoste med masse hvitt gørr. Anonymkode: 2f9af...461
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #17 Skrevet 9. november 2023 Lorieen skrev (8 minutter siden): Jeg har vært sjuk i snart tre uker nå, først nå begynner det å slippe. Grusomt,jeg har gått av og på I 2 mnd😪 Anonymkode: 2f9af...461
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #18 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): God bedring ☺️har du vært syk nå siden september? Anonymkode: 2f9af...461 Ble skikkelig syk andre uka i september. Borte fra jobb i 2 uker og så delvis tilbake. Ny runde i slutten av oktober. Regner jeg er tilbake på jobb på mandag. Anonymkode: 10dc2...1b3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #19 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg hadde det sånn en gang. Kroppen min bestemte seg for å arrangere to måneders virusfestival. Det ene tok det andre. Anonymkode: 98b4f...8c3 At det ene tar det andre er ganske standard når barn begynner i barnehagen og tar med ymse baselusker hjem🙈 Virusfestival er vi vant til Anonymkode: 7acdb...7db
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #20 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ha ha den var god🤣virus festival 🤣 Anonymkode: 2f9af...461 Jepp! Dårligste festivalen jeg har vært på! 😀 Anonymkode: 98b4f...8c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå