Gå til innhold

Facebook betal 149 kr i mnd eller bli overvåket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg fikk beskjed om at jeg må betale 149 kr i måneden ellers vil Facebook overvåke meg??!

Hva skjer nå, når jeg klikker at jeg ønsker reklame/overvåking, betyr det at de sender all informasjonen min til dem?

Anonymkode: 6fc03...0ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha faen å glad jeg er for at jeg Ikke har face

Anonymkode: a343d...847

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
On 11/9/2023 at 7:41 PM, AnonymBruker said:

Hei

Jeg fikk beskjed om at jeg må betale 149 kr i måneden ellers vil Facebook overvåke meg??!

Hva skjer nå, når jeg klikker at jeg ønsker reklame/overvåking, betyr det at de sender all informasjonen min til dem?

Det betyr at ting fortsetter slik det har vært frem til nå.

Endret av Helgekarjol
  • Liker 19
  • Nyttig 15
Skrevet (endret)

slettet

Endret av NatNat
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
NatNat skrev (1 minutt siden):

hvor fikk du beskjed fra ? de høres ut som scam. Vær forsiktig.

Har fått den samme. Tviler på at det er scam. Man må jo med jevne mellomrom bekrefte at man fortsatt vil være med på dette sirkuset, så nå var det vel på tide igjen.

Anonymkode: 798f3...956

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
NatNat skrev (2 minutter siden):

hvor fikk du beskjed fra ? de høres ut som scam. Vær forsiktig.

Ikke scam , bare Meta :)

Anonymkode: aceb7...349

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har fått den samme. Tviler på at det er scam. Man må jo med jevne mellomrom bekrefte at man fortsatt vil være med på dette sirkuset, så nå var det vel på tide igjen.

Anonymkode: 798f3...956

Ja, har akkurat logget på Facebook og det er META, ikke sant ? jeg bare klikker på "use for free", de har alltid brukt våre info for å tilpasse reklame uansett...

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Man blir overvåket uansett. Men dersom man betaler så slipper man annonsene. 

Anonymkode: 59728...93c

• Liker 8
  • Nyttig 10
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke scam , bare Meta :)

Anonymkode: aceb7...349

jep, har akkurat merket det :)

Skrevet

på laptop har jeg Ghostery  installert og det gjør en ganske god jobb... Bruker aldri Facebook på tel uansett..

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hei

Overvåket blir du uansett 

Anonymkode: 2d409...590

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Man blir overvåket uansett. Men dersom man betaler så slipper man annonsene. 

Anonymkode: 59728...93c

Oh yes.. Velger man å bruke internett, ve google/facebook/whatever veldig raskt alt som er å vite om deg, og denne infoen sparer de på. Spørsmålet fra facebook/meta er bare om du vil betale deg vekk fra reklamen.

Anonymkode: 8f1d8...9fe

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Nu jævlar! Enda en grunn til at jeg aldri har hatt fuckbook.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg tenker YouTube og Meta er in for a rude awakening ganske snart med brukertall som stuper!
Alt ligger til rette for en disruptor for å ta brukere over på en plattform som ikke stjeler informasjonen din, samtidig som de krever penger for tjenesten.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hei

Sånn har det jo vært hele tiden, at de sender info til Cambridge Analytica. Har Facebook ennå jeg. Men ja, velkommen til vårt nye overvåkningssamfunn ..😬

Anonymkode: d4f3f...96c

Skrevet

Betaler ikke for å bevare mitt personvern. Det skal være gratis, så blir ingen fb her i huset fra nå av.

Anonymkode: 310f6...da1

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Vi har vært overvåket av Facebook siden 2007, det blir ingen forskjell for de som ikke gidder å betale (inkludert meg). 

Anonymkode: 51952...91d

• Liker 14
Skrevet

Har ikke Face lengre 😀

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei

Hvor fikk du beskjed om dette? Mail? Klassisk svindel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...