AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #1 Del Skrevet 9. november 2023 Hei! Vi tenker å flytte til Spania neste år, i hovedsaklig et år i først omgang. Jeg er helt amøbe når det kommer til leting av slike ting, så jeg lurer på om dere anbefaler et utleiefirma eller et nettsted (som er trygt) hvor man kan finne bolig? Har funnet solalbir, og det er det. Vet om bl.a idealista, men det føles ikke særlig trygt, er det noen som har erfaring fra å leie derifra? På forhånd takk🌸 Anonymkode: fbbf6...565 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #2 Del Skrevet 11. november 2023 Bump☺️ Anonymkode: fbbf6...565 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 11. november 2023 #3 Del Skrevet 11. november 2023 Jeg har mange venner og bekjente som leier bolig i Alicante-området. Mange har langtidsavtale på f.eks. 5-7 år. Ingen har avtale gjennom utleiefirma, men gjennom kontakter. Om jeg var dere, ville jeg først ha leid for bare noen måneder. Norske utleiere er normalt å stole på. Du finner dem på finn.no. Da kan du korrespondere på norsk. I Alfaz og området rundt er det lett å bli kjent med nordmenn. De har også sin egen forening. De vet ALT om eiendomsmarkedet i området Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #4 Del Skrevet 14. november 2023 Amossa skrev (På 11.11.2023 den 22.10): Jeg har mange venner og bekjente som leier bolig i Alicante-området. Mange har langtidsavtale på f.eks. 5-7 år. Ingen har avtale gjennom utleiefirma, men gjennom kontakter. Om jeg var dere, ville jeg først ha leid for bare noen måneder. Norske utleiere er normalt å stole på. Du finner dem på finn.no. Da kan du korrespondere på norsk. I Alfaz og området rundt er det lett å bli kjent med nordmenn. De har også sin egen forening. De vet ALT om eiendomsmarkedet i området Tusen takk for svar!:) Anonymkode: fbbf6...565 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå