AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #1 Skrevet 9. november 2023 Noen som liker det? Er jomfru selv og ganske usikker på meg selv. Har aldri hatt kjæreste selv om jeg er 21 år gammel, dater bare for langtidsforhold, dermed er jeg også litt kresen. Planen var å ikke ligge med noen før enn jeg ble gift, men jeg føler meg for gammel til å være jomfru og ikke i et forhold en gang. Lurer bare på om jeg skal ha et ligg og då det unna Anonymkode: 8de4e...bf6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #2 Skrevet 9. november 2023 Finn hvertfall en du liker og er tiltrukket av. Ikke bare en helt random som du ikke er tiltrukket av en gang. Ellers er det bare å få det gjort egentlig. Blir bare verre av å vente lenge. Anonymkode: 93d15...672
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #4 Skrevet 9. november 2023 Jeg var ca like gammel som deg og hadde egentlig ikke vært så interessert i det som bød seg, og tilslutt fant jeg ut at dette måtte jeg gjøre noe med -- Var sammen med fyren ( i hvert fall i 3 uker) og sa noe om tingenes tilstand. Dét burde jeg ikke ha gjort, han ble helt svett og datt i sammen. Burde bare ha vært uerfaren i senga og sagt noe etterpå 😁 Anonymkode: aa87e...a43
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #5 Skrevet 9. november 2023 Det er forsåvidt stas å få være en jentes første men det er ikke spesielt god sex. Mer sånn prøve å være grei og tålmodig og være forberedt på at man må avslutte halvveis. Anonymkode: aa2ad...99d 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #6 Skrevet 9. november 2023 Menelaos skrev (10 minutter siden): Jeg har aldri drømt om det. kommer jeg noen gang til å finne noen eller er jeg bare helt turn off for alle menn? Anonymkode: 8de4e...bf6
Gjest Menelaos Skrevet 9. november 2023 #7 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): kommer jeg noen gang til å finne noen eller er jeg bare helt turn off for alle menn? Anonymkode: 8de4e...bf6 Hvordan i svarte skal jeg liksom vite det.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #8 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): kommer jeg noen gang til å finne noen eller er jeg bare helt turn off for alle menn? Anonymkode: 8de4e...bf6 Tja. Skriv på tinder at du er en 21-årig jomfru som trenger å innvies så får du nok ett og annet svar… Anonymkode: aa2ad...99d 5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #9 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): kommer jeg noen gang til å finne noen eller er jeg bare helt turn off for alle menn? Anonymkode: 8de4e...bf6 Ikke si noe om det! Du har da ingen opplysningsplikt. Si noe om det etterpå om du føler for det. Anonymkode: aa87e...a43 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #10 Skrevet 9. november 2023 Menelaos skrev (1 minutt siden): Hvordan i svarte skal jeg liksom vite det. Du er mann, kanskje du vet om noen, hvor normalt det er eller ikke Anonymkode: 8de4e...bf6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #11 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tja. Skriv på tinder at du er en 21-årig jomfru som trenger å innvies så får du nok ett og annet svar… Anonymkode: aa2ad...99d Det er en måte Anonymkode: 8de4e...bf6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #12 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke si noe om det! Du har da ingen opplysningsplikt. Si noe om det etterpå om du føler for det. Anonymkode: aa87e...a43 Hvorfor? Hater de jomfru kvinner så mye? Er jeg så ille? Anonymkode: 8de4e...bf6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #13 Skrevet 9. november 2023 Helt ærlig vil jeg heller bli seksualisert for å være jomfru enn å være helt forferdelig for alle menn Anonymkode: 8de4e...bf6 1
Ingar-André Skrevet 9. november 2023 #14 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er mann, kanskje du vet om noen, hvor normalt det er eller ikke Anonymkode: 8de4e...bf6 Desverre umulig å gi svar på slike ting med null info..
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #15 Skrevet 9. november 2023 Ikke svar til det du lurer på men hva gjør du/dere som venter til dere er gift også bare funker dere ikke i sexmessig? What to do then? Anonymkode: 81b94...2de 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #16 Skrevet 9. november 2023 Sjenerte og forsiktige meg ble dratt til sengs av en jente og spurte mange ganger om hun var helt sikker på dette. Etter flere ja og JAAAA! Så ga jeg etter. Etterpå ble hun lei seg og sa hun var jomfru og sa hun ville at dette skulle være med en spesiell. For meg var hun spesiell helt til den setningen. Hun har vært sur på meg siden. Mulig det har med settingen å gjøre, men jomfru er ikke noe jeg drømmer om lenger. Anonymkode: 71fdd...fd6 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #17 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): kommer jeg noen gang til å finne noen eller er jeg bare helt turn off for alle menn? Anonymkode: 8de4e...bf6 Selvfølgelig kan du finne noen. Ingen menn kan lukte om du er jomfru. Tviler på at noen bryr seg om det heller. Bare pass på at sørger for at ting går forsiktig for seg. Anonymkode: 71fdd...fd6 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #18 Skrevet 9. november 2023 Ts; Jeg tviler på at det blir et problem i det hele tatt. For min egen del har jeg ikke fantasert så mye om akkurat første gangen, men kanskje mer om å få være den første,tålmodige sexpartneren, til ei som vil prøve, lære, og utforske. Gjerne helt fra det kleine sjenerte, til komfortabel lekenhet. En uerfaren jente sammen med et eldre par, er også en fin fantasi. Å få det unnagjort uten alt for mye styr, var i hvertfall supert for meg som mann. Dating ble plutselig noe helt annet, etter at sex sluttet å være noe opphøyet, mystisk, og farlig. Nå er jeg så gammel at jeg håper mine egne barn får en fin start på sexlivet. Anonymkode: 67cc3...a58 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #19 Skrevet 9. november 2023 Absolutt! Men det skjedde aldri og nå er jeg for gammel til at det er aktuelt. Tror de færreste menn vil se på dette som et problem. Heller en bonus. Det eneste negative med tanke på et langsiktig forhold er at jeg ville vært redd for at hun hadde vært nysgjerrig på å prøve andre om jeg var hennes første. Anonymkode: d68f2...1ea
LadeJarl Skrevet 9. november 2023 #20 Skrevet 9. november 2023 Nei absolutt ikke drømt om ei usikker ungjente å lære opp, kom heller tilbake når du er godt innpult og trygg på deg selv. 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå