Gå til innhold

Eksen og familien har traumatisert meg resten av livet 😂

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en (psykopat?) kontrollerende kjæreste som ikke var normal i hodet sitt, mye krangling og sjefete, og mye annet han har gjort, som har provosert meg så mye at jeg har klikket et par ganger tilbake, som ikke tenger å nevnes, og fordi jeg ikke vil anmelde det pga jeg vil ikke ødelegge noe for han egentlig, siden han har kommet seg videre og det er jeg glad for, MEN så er det også familien hans, jeg vet for helt sikkert at de driver å snakker sammen, og kanskje eksen min ikke sier heeelt sannheten for han prøver å spille uskyldig, men samt tror jeg familien hans godtar alt han gjør, kanskje de legger det over på meg? 

Familien er ikke norske, så kulturen er annerledes, veldig mye negativitet, baksnakking, narring, mobbing osv. noe jeg synes overhodet er lite voksent å være, men slik er bare den kulturen, i dag oppdaget jeg hun ene fjernet meg på instagram, men så gjør flere i familien det, og dette er SAMTIDIG, da skjønner man at de snakker sammen. ”vi fjerner henne hahahahaa” … og mye annet jeg kan tenke meg de sier.

Fikk flere kommentarer om at ”da hadde familien min dre** deg osv, han har prøvd å manipulere meg til å tro jeg er den slemme, men ser jeg på det hele så har det vært dritt å få fra han og faktisk familien hele veien men ikke mye på en gang (fordi jeg er ikke av dems samme etnisitet <<og det er jeg jævlig glad for, så nasjonalister og rasister de er>>) skjønner jeg ikke hvordan man kan være stolt av landet sitt 😂

I norge ville en familie latt andre være i fred mest sannsynlig, men tydeligvis ikke de her. Gale mennesker 😂 

Noen andre som har sånne traumatiske ekser og familie til ekser? Aldri opplevd før men jeg har det med hele den familien her og tror de traumene kommer til å være livet ut🤣

kjipt man ikke kan ”slette et menneske for alltid” altså slette et minne… 🥹

Anonymkode: 6a87f...cf1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innlegget henger ikke heeelt sammen for fjernet mye men trenger ikke forstå mer enn det første 🙈

Skrevet

Skjønner ingenting av dette. Tror ikke du vet hva det vil si å være traumatisert?

Anonymkode: a87d6...766

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjønner ingenting av dette. Tror ikke du vet hva det vil si å være traumatisert?

Anonymkode: a87d6...766

Mtp vold ja, måtte fjerne mye fra innlegget. 

Skrevet

Hva er traumatiserende?

Anonymkode: 41bb5...065

• Liker 1
Skrevet

Litt vanskelig å skjønne innlegget, men om jeg tolker det riktig: Jeg hadde bare vært glad for å bli kvitt de, og hadde sannsynligvis slettet de fra alle SoMe før de rakk å slette meg. 
Hadde aldri ofret det en tanke hva de sa, tenkte eller mente.

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hva er traumatiserende?

Anonymkode: 41bb5...065

Forholdet med han.

Skrevet

Slett og blokker dem før de gjør det selv. Så kan de ikke få den gleden😁

Anonymkode: e284e...e25

Skrevet (endret)

Masse lattersmiley i et innlegg der du mener du er traumatisert?

Endret av BobbySocks
  • Liker 3
Skrevet

Du virker ikke helt god du heller om jeg skal være ærlig.

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...