Gå til innhold

Forslag til seriøse nettbutikker med klær, til voksne, uten "modellkropp"?😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kommer endel reklame på fb fra forskjellige nettsider, men jeg føler at en del av dem kanskje ikke er så seriøs🙈

Jeg er ute etter kjoler, kanskje noen skjorter ol. Jeg er lav, og blitt litt rund de siste årene og er i 40årene🫣 Jeg føler at feks zalando ikke er rette butikken for meg. 

Er det noen som har forslag til nettbutikker jeg kan sjekke ut?😊

Anonymkode: eb707...dfd

Skrevet

Hvordan er Zalando ikke en rett butikk for deg? De har jo det aller meste, så en forklaring av hvorfor kan sikkert gjøre det enklere å komme med andre tips. 

Anonymkode: 59a74...45c

• Liker 6
Skrevet

Du vil finne ting på Zalando. Du kan prøve ko-ko for kjoler

Anonymkode: aa372...fcf

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det kommer endel reklame på fb fra forskjellige nettsider, men jeg føler at en del av dem kanskje ikke er så seriøs🙈

Jeg er ute etter kjoler, kanskje noen skjorter ol. Jeg er lav, og blitt litt rund de siste årene og er i 40årene🫣 Jeg føler at feks zalando ikke er rette butikken for meg. 

Kva for fasong har du?

Eg opplever at kvinner som er str 36, men som har fått ein liten muffinstopp og kvinner som er str 56, beskriv seg sjølv som "litt runde" eller "noen kilo ekstra".

Anonymkode: 18aed...877

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Floyd har stort utvalg for voksne kvinner og med ulike kroppstyper.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er som deg, lav, litt rund og i 40-årene, og jeg bruker Zalando mye. Både Zalando og også Boozt har massevis av forskjellige merker, og de er seriøse nettbutikker, så du vil helt sikkert finne noe som passer deg. Du kan filtrere på merker, farger, materiale og størrelse når du søker, sånn at det er lettere å finne hva du er ute etter. Ellers synes jeg kjedenettbutikkene type Lindex og Cubus, også har mye fint. 

• Liker 1
Skrevet

Ellos, Boozt og Zalando

Anonymkode: bd32f...8e5

Skrevet

Bonprix har mye klær til de som er "litt rund". 

Jeg er normalvektig, og finner mye fint der, men jeg ser at mesteparten av reviewsene kommer fra folk som bruker større størrelser. 

Anonymkode: 8c9ca...509

• Liker 1
Skrevet

Kjøp ordentlige klær. Høyer har mye bra for kvinner. Steen og Strøm i Oslo også. 

Anonymkode: ac76d...469

Skrevet

Mette Møller for fine, behagelige klær i god kvalitet. Om en klikker seg inn på klærne er de merket med hvilken kroppsfasong de passer best til.

Anonymkode: 1abc8...05c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.11.2023 den 18.16):

4o årene? Litt rund? Hvis du i tillegg er ei trivelig dame, så vil du nok finne masse fint her: Gudrun Sjøden.

Feks: 

image.png.fb5745f7719bc71ac44eb9b70307993f.png

Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

4o årene? Litt rund? Hvis du i tillegg er ei trivelig dame, så vil du nok finne masse fint her: Gudrun Sjøden.

Feks: 

image.png.fb5745f7719bc71ac44eb9b70307993f.png

Hallo, hun er 40, ikke batikk-heks🤣

Anonymkode: b5422...691

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Huff beklager, ser at batikkheks ikke var noe koselig, jeg mener hun er ikke steinerskolepedagog eller medlem i Kvinnegruppa Ottar.

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Huff beklager, ser at batikkheks ikke var noe koselig, jeg mener hun er ikke steinerskolepedagog eller medlem i Kvinnegruppa Ottar.

Jeg jobber i reklamebyrå og kan fint kle meg sånn. Slutt å dømme folk etter klærne, det er i grunnen ganske heksete! 

Anonymkode: bf3fa...01f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...