AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #1 Skrevet 9. november 2023 klarer ikke å like eller være med en fyr en stund fordi jeg starter å kjede meg eller miste følelser. jeg kan ha sykt med følelser for han en dag og neste dag så føler jeg ingenting for han. går liksom fra en til en annen fordi jeg blir lei av han etter litt så blir jeg lei av den neste etter litt. det er gøy i starten men så bryr jeg meg ikke lengre, er det normalt? Anonymkode: 3e9e2...f51
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #2 Skrevet 9. november 2023 Da var du aldri forelsket, men betatt. Det kan fort gå over. Jeg tror du liker å bekreftelse på at menn synes du er fin, og når du har fått det bekreftet, er du emosjonelt ferdig med mannen. Jeg tror ikke du er klar for forhold og det er helt normalt. Men det kan være lurt å være ærlig om hva du vil når du dater. Det er ikke vits å kaste bort tiden til de som ønsker forhold og mer generelt, når du bare vil ha litt kos og sex. Du vet når du treffer den rette du vil bli sammen med. Det kan virke som klisjé, men det er helt sant. Jeg var litt som deg. Jeg datet forskjellige, men mistet interessen fordi det ikke var kjemien jeg lette etter eller jeg ville bare ha sex som jeg ikke skjønte. Så møtte jeg min nåværende kjæreste og det var en helt annerledes følelse. Vi har vært sammen i 3 år og jeg er ikke lei av han, til tross for at vi går hverandre på nervene iblant. Anonymkode: 8833f...fa1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #3 Skrevet 10. november 2023 Du har åpenbart ligget med for mange. dette er i ferd med å bli en folkesykdom blant dere kvinner og noen få menn (de som ligger med alle dere). Det er ikke meningen man skal ligge og ligge til man finner den "rette". Da dukker han nemlig aldri opp. Anonymkode: ba834...5cb
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #4 Skrevet 10. november 2023 Har det på samme måten, viser seg i voksen alder at jeg har adhd og dermed blir fort lei av ting. Rutine er drepen! Anonymkode: cf01c...6d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå