AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #1 Del Skrevet 9. november 2023 Hei! Hvordan var utfloden deres mellom eggløsning og forventet menstruasjon / tidlig graviditet? Utfloden min har endret seg de siste dagene, men ønsker ikke å gå i detalj. Ønsker å høre hvordan deres utflod var før før menstruasjon og før positiv graviditetstest. Anonymkode: 59fa8...256 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs overtenker Skrevet 9. november 2023 #2 Del Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Hvordan var utfloden deres mellom eggløsning og forventet menstruasjon / tidlig graviditet? Utfloden min har endret seg de siste dagene, men ønsker ikke å gå i detalj. Ønsker å høre hvordan deres utflod var før før menstruasjon og før positiv graviditetstest. Anonymkode: 59fa8...256 Hei, min var helt vanlig, hadde litt mer utflod som var slimete før eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 9. november 2023 #3 Del Skrevet 9. november 2023 Vært som normalt uavhengig av graviditet eller ikke for min del.. Men det kan vel endre konsistens, mengde, lukt osv.. Særlig økt mengde siden det blir høyere blodsirkulasjon i skjedeslimhinnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #4 Del Skrevet 9. november 2023 Helene90 skrev (1 time siden): Vært som normalt uavhengig av graviditet eller ikke for min del.. Men det kan vel endre konsistens, mengde, lukt osv.. Særlig økt mengde siden det blir høyere blodsirkulasjon i skjedeslimhinnene. Ahh, okei:) Fint å høre andres erfaringer! Anonymkode: 59fa8...256 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #5 Del Skrevet 9. november 2023 Mrs overtenker skrev (4 timer siden): Hei, min var helt vanlig, hadde litt mer utflod som var slimete før eggløsning. Takk for at du deler erfaringer:) Anonymkode: 59fa8...256 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #6 Del Skrevet 10. november 2023 Hadde litt økt mengde av utflod da jeg var gravid. Anonymkode: 7b3eb...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå