Kryneren Skrevet 18. november 2023 #21 Del Skrevet 18. november 2023 Æ ska maule dæ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. november 2023 #22 Del Skrevet 19. november 2023 Frøkenfryden skrev (På 9.11.2023 den 21.39): Smettestol❤️ Å herregud TAKK!! Det var det ordet jeg ikke kom på og har lurt i flere måneder! Men jeg lurer på om dette har en et annet uttrykk og, noe med smaug? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. november 2023 #23 Del Skrevet 19. november 2023 Kvakky skrev (På 9.11.2023 den 19.27): Æ e matinnj ja. Har du itj trøndersodd, eiller kakskiv me ganklæbb? Æ hadd rutakak i går shøø Barndomsminner fra oppveksten i Trondheim ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 19. november 2023 #24 Del Skrevet 19. november 2023 MarianneE skrev (2 timer siden): Barndomsminner fra oppveksten i Trondheim ❤️ Herlig ♥️ Jeg snakker ikke sånn da, ikke så bredt. Men @Lurventror det 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. november 2023 #25 Del Skrevet 19. november 2023 Kvakky skrev (3 minutter siden): Herlig ♥️ Jeg snakker ikke sånn da, ikke så bredt. Men @Lurventror det 😁 Han tror det beste om oss😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 19. november 2023 #26 Del Skrevet 19. november 2023 Svigerfar spurte om jeg var svang en gang vi var på besøk. Begynte å le og tenke nei, ikke gravid, bare feit 😁 Svang er jo sulten! Datt rett inn i svangerskap 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 19. november 2023 #27 Del Skrevet 19. november 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Han tror det beste om oss😌 Alltid 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. november 2023 #28 Del Skrevet 19. november 2023 Kvakky skrev (43 minutter siden): Svigerfar spurte om jeg var svang en gang vi var på besøk. Begynte å le og tenke nei, ikke gravid, bare feit 😁 Svang er jo sulten! Datt rett inn i svangerskap 😆 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 19. november 2023 #29 Del Skrevet 19. november 2023 Kvakky skrev (47 minutter siden): Herlig ♥️ Jeg snakker ikke sånn da, ikke så bredt. Men @Lurventror det 😁 Det er sånn jeg ser for meg deg da😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. november 2023 #30 Del Skrevet 19. november 2023 Haugmannen skrev (10 timer siden): Æ ska maule dæ Kannibalist 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. november 2023 #31 Del Skrevet 19. november 2023 Kvakky skrev (På 9.11.2023 den 19.27): Æ e matinnj ja. Har du itj trøndersodd, eiller kakskiv me ganklæbb? Æ hadd rutakak i går shøø Hva betyr det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. november 2023 #32 Del Skrevet 19. november 2023 Kvakky skrev (1 time siden): Svigerfar spurte om jeg var svang en gang vi var på besøk. Begynte å le og tenke nei, ikke gravid, bare feit 😁 Svang er jo sulten! Datt rett inn i svangerskap 😆 😂😂 Men.. kom du deg ut av skapet igjen? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. november 2023 #33 Del Skrevet 19. november 2023 MarianneE skrev (3 timer siden): Å herregud TAKK!! Det var det ordet jeg ikke kom på og har lurt i flere måneder! Men jeg lurer på om dette har en et annet uttrykk og, noe med smaug? Mulig! Jeg vet ikke😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 19. november 2023 #34 Del Skrevet 19. november 2023 Cid skrev (10 minutter siden): Kannibalist 🤪 Høres nik sånn at. Men det er et sørlandsk uttrykk også for å då " Jeg snødøper deg". Eller dynker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. november 2023 #35 Del Skrevet 19. november 2023 Haugmannen skrev (1 minutt siden): Høres nik sånn at. Men det er et sørlandsk uttrykk også for å då " Jeg snødøper deg". Eller dynker... Da hadde jeg. 🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 19. november 2023 #36 Del Skrevet 19. november 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Da hadde jeg. 🏃♂️ 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 19. november 2023 #37 Del Skrevet 19. november 2023 Frøkenfryden skrev (26 minutter siden): 😂😂 Men.. kom du deg ut av skapet igjen? 😄 Nja, delvis. Er fortsatt feit og tankene går automatisk til gravid når jeg hører ordet svang. Men er kun når jeg er på besøk i nord. Ellers lever jeg ute av svangerskapet 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 19. november 2023 #38 Del Skrevet 19. november 2023 Cid skrev (41 minutter siden): Hva betyr det? Jeg er sulten ja. Har du ikke trøndersodd, eller brødskive med brunost. Jeg hadde vafler i går skjønner du 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. november 2023 #39 Del Skrevet 19. november 2023 Kvakky skrev (7 minutter siden): Jeg er sulten ja. Har du ikke trøndersodd, eller brødskive med brunost. Jeg hadde vafler i går skjønner du 😁 Jeg spiste vafler i går hos farmor, farmor hadde brunost på 😨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 19. november 2023 #40 Del Skrevet 19. november 2023 Cid skrev (31 minutter siden): Jeg spiste vafler i går hos farmor, farmor hadde brunost på 😨 Det er jo kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå