AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #1 Skrevet 9. november 2023 K40 som har vært singel i ca 6 mnd. For noen uker siden kom jeg i kontakt med en ekskjæreste fra ungdomstiden. Jeg har ikke sett han på over 15 år. Nå har jeg lyst til å treffe han, men utelukkende for å ha noen å henge med og ha det litt gøy sammen med, for en periode. Jeg vet at jeg ikke vil ha et seriøst forhold med han pga forskjell i livssituasjon og status. Jeg vet at han er singel og at han ønsker et forhold. Spørsmålet er; kan jeg sende han en melding og spørre om vi skal møtes? Eller er det dårlig gjort i tilfelle han da får forhåpninger om noe mer seriøst fra min side? Anonymkode: f1f36...7aa 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #2 Skrevet 9. november 2023 Jeg hadde ikke likt det hvis min eks tok kontakt med meg tbh. Fortid er fortid her i huset Anonymkode: 108fb...634 1 1
Fjellmannover190 Skrevet 9. november 2023 #3 Skrevet 9. november 2023 Jeg kjenner flere som har funnet tilbake til ekser fra ungdommen! Dere er vokse, så kjør på sier jeg! M46
exictence Skrevet 9. november 2023 #4 Skrevet 9. november 2023 Ja, det er ikke riktig av deg å ta kontakt for å møtes når du ikke vil ha forhold med ham, og han vil det. 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #5 Skrevet 9. november 2023 Du må være tydelig med intensjonen i så fall Anonymkode: 0afa4...36d
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #6 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg hadde ikke likt det hvis min eks tok kontakt med meg tbh. Fortid er fortid her i huset Anonymkode: 108fb...634 Deg om det. Jeg hadde syntes det var litt søtt og oppmuntrende hvis en gammel eks eller en flamme hadde tatt kontakt med meg etter så mange år. Hyggelig å få bekreftelse at det sitter kanskje noe der ute å tenker på meg. Men om jeg hadde fått en slik melding og ikke ønsker å date han, så hadde jeg avslått på en veldig fin måte. Kanskje fortalt omstendighetene rundt meg at jeg ikke er klar for date eller noe i den gata (ville ikke ha såret han). Anonymkode: 288b8...577
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #7 Skrevet 10. november 2023 Det blir helt feil å ta kontakt med en eks som kanskje er interessert, og så gjør du det kun fordi du synes han er ok selskap sånn på vennskapsnivå. Skjønner ikke at man må stille et sånt spørsmål i det hele tatt, bør være helt opplagt. Du leker ikke med folks følelser. Anonymkode: c6add...2cd
AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 #8 Skrevet 10. november 2023 Jeg har hørt og lest at det har funket for folk, men de tilfellene jeg vet om (som i at jeg kjenner folk eller har vært en del av det selv), har det ikke funket for. Anonymkode: d06d1...0c3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #9 Skrevet 11. november 2023 On 11/9/2023 at 5:22 PM, AnonymBruker said: K40 som har vært singel i ca 6 mnd. For noen uker siden kom jeg i kontakt med en ekskjæreste fra ungdomstiden. Jeg har ikke sett han på over 15 år. Nå har jeg lyst til å treffe han, men utelukkende for å ha noen å henge med og ha det litt gøy sammen med, for en periode. Jeg vet at jeg ikke vil ha et seriøst forhold med han pga forskjell i livssituasjon og status. Jeg vet at han er singel og at han ønsker et forhold. Spørsmålet er; kan jeg sende han en melding og spørre om vi skal møtes? Eller er det dårlig gjort i tilfelle han da får forhåpninger om noe mer seriøst fra min side? Anonymkode: f1f36...7aa Du er vel en av de som mener at «ha det litt gøy» betyr å ligge med noen ? Anonymkode: e5fd5...efc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå