AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #1 Skrevet 9. november 2023 Jeg har gått på en del dater det siste året og opplever at det er veldig sjelden at menn tar kontakt igjen etterpå for en date nr 2, selv når de på daten uttrykker at de ønsker og møtes igjen. De gangene jeg har foreslått å møtes igjen har de takket ja hver gang. Er dette den nye normalen? Kan gjerne ta initiativ, men ønsker av og til å få litt initiativ tilbake. Anonymkode: a33b6...1d7
Gjest Geminisoul_83 Skrevet 9. november 2023 #2 Skrevet 9. november 2023 (endret) shit jeg er sikker desperat, fordi de jeg dater sender meg melding omtrent med engang etter date og allerede da sier jeg: jeg vil møte deg igjen snart 😛 også avtaler vi neste date. Endret 9. november 2023 av Geminisoul_83
Trek Skrevet 9. november 2023 #3 Skrevet 9. november 2023 Min erfaring er litt begge deler. De som har vert ordentlig interesserte har vist det i ord og handling, jeg har ikke vert i tvil for å si det sånn. Det har også gjort at jeg tør å være litt mer frempå. Er de ikke så interesserte så tar de ikke mye initiativ heller. Tror man må treffe en del for å finne en god kjemi? Basert på min noe snevre erfaring har de som chattet mest også vert dårligst på å ta noe initiativ. Han jeg dater nå skriver ikke i nærheten like mye mellom datene, men er god på å ta initiativ og god på å vise han er interessert (uten masse babbel). Man får nesten bare ha ett åpent sinn og treffe forskjellige folk, plutselig så klaffer det.
Fjellmannover190 Skrevet 9. november 2023 #4 Skrevet 9. november 2023 Kan også være de er redd for å bli avvist? Kjente sjekkementorer formaner også at man ikke skal være 'needy', og prøve å få kvinnene til å lengte etter meldinger fra mannen😃
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #5 Skrevet 9. november 2023 Gjør det enkelt jeg. Sender melding samme kveld når jeg er hjemme, og forteller hvordan jeg synes det gikk og eventuelt gi utrykk at jeg vil møtes igjen, trodde det var normalt? Anonymkode: b1bd6...41e 3
Gjest WhisperingWind Skrevet 10. november 2023 #6 Skrevet 10. november 2023 De sier de vil møtes igjen etter første date. Så skriver de samme dag om når. Så har jeg møtt 3 på en andre date der jeg nå har datet siste et par mnd. Om de ikke følger opp tenker jeg kjemien ikke helt stemte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå