Gå til innhold

Nå er jeg så lei meg. Konflikt med yngre nabo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei meg nå. Jeg har ikke opplevd maken. Jeg er en god og snill dame som virkelig bare vil det beste for alle. Men nå er jeg så lei meg fordi naboen har inisuert at hun tror jeg driver med slarv! Jeg lurte bare på om hun var gravid, noe som var en spøk. Og så sier hun at hun ikke liker å bli spurt om det! Men jeg tulla jo bare, herlighet! Jeg gikk rett bort og sa det til henne at jeg har aldri opplevd noe lignende som det her! Jeg har også vært så lei meg og har så klart fortalt dette til både kolleger og de jeg skulle snakke med, men det er jo bare fordi jeg trenger å få det ut av systemet. Jeg går jo bare å tenker på det og det er ikke lett! Nå er jeg så lei meg at jeg har slettet henne på FB. Dette var bare så uventet. Hadde aldri tenkt at noen skulle si noe sånt om meg, jeg som er så snill som en engel..

Anonymkode: 59f9b...f64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trollengel

Anonymkode: 5908a...906

• Liker 17
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Trollengel

Anonymkode: 5908a...906

Nei nå skal du få høre. Jeg snakket med min andre nabo og fortalte alt som hadde skjedd. Og hun var helt enig med meg hun! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei nå skal du få høre. Jeg snakket med min andre nabo og fortalte alt som hadde skjedd. Og hun var helt enig med meg hun! 

Haha!! 

Anonymkode: 5c618...b84

Skrevet

Det er så kjedelig å sitte lese oppdiktede trollehistorier som ikke henger på greip og er dårlig konstruerte. Det var tre sekunder av livet mitt jeg ikke får tilbake. 

Anonymkode: 617bc...8a0

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Om dette ikke er trolleri trollera så er jeg i tilfellet fascinert over at du ikke har fått ørefik fra noen tidligere pga manglende filter og folkeskikk!

• Nyttig 1
Skrevet

🧌🧌🧌

Anonymkode: 6f519...22e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er så lei meg nå. Jeg har ikke opplevd maken. Jeg er en god og snill dame som virkelig bare vil det beste for alle. Men nå er jeg så lei meg fordi naboen har inisuert at hun tror jeg driver med slarv! Jeg lurte bare på om hun var gravid, noe som var en spøk. Og så sier hun at hun ikke liker å bli spurt om det! Men jeg tulla jo bare, herlighet! Jeg gikk rett bort og sa det til henne at jeg har aldri opplevd noe lignende som det her! Jeg har også vært så lei meg og har så klart fortalt dette til både kolleger og de jeg skulle snakke med, men det er jo bare fordi jeg trenger å få det ut av systemet. Jeg går jo bare å tenker på det og det er ikke lett! Nå er jeg så lei meg at jeg har slettet henne på FB. Dette var bare så uventet. Hadde aldri tenkt at noen skulle si noe sånt om meg, jeg som er så snill som en engel..

Regner med dette er trolling. Om ikke, så er det er ganske frekt å spør noen om de er gravid, tull eller ikke. Om de ikke er det, så kan det treffe et sårt punkt. 

Anonymkode: 1268f...c6c

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvorfor spør du om noen er gravid, som en spøk? Hvordan er det morsomt?

Anonymkode: f6ad6...8aa

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette er det dummeste jeg har lest på en stund. Hvis dette er reelt så skjerpings og den intense dårlige samvittigheten din er nok fordi du vet innerst inne at det er galt å spørre om. 

Send henne en blomsterbukett med en beklagelse og lær deg å tenke deg om før du snakker. 

Anonymkode: ac659...6cb

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Det er så kjedelig å sitte lese oppdiktede trollehistorier som ikke henger på greip og er dårlig konstruerte. Det var tre sekunder av livet mitt jeg ikke får tilbake. 

Anonymkode: 617bc...8a0

Hvorfor det? :klo: Ts beskriver adferden til 100% av alle mennesker over 70 jeg noensinne har møtt, og en god del under den alderen også. 

Dette er slik eldre sosialiserer: spør deg noe frekt. Når du påpeker det er du «fintfølende». Dersom du ikke jenker deg kommer de med «i min ungdom hadde vi respekt for eldre.» eller en mer direkte fornærmelse type «noen tåler ingen ting!» og standardfrasen er: «jeg bare er slik. Folk får tåle det!» 

Anonymkode: 4f799...c58

• Nyttig 1
Skrevet

Dette er 99% sikkert trolling, men i den 1% sjansen for at det er sant så er du en slarvekjerring. Begge deler er dårlige egenskaper. 

Anonymkode: 11119...7cf

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er sant. Jeg er egentlig naboen, ikke naboen som ble plaget, men en annen nabo. 

Skrevet

Man spøker ikke om slikt! Å bli spurt om man er gravid kan faktisk være veldig sårende! 

Anonymkode: 0c597...a5d

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man spøker ikke om slikt! Å bli spurt om man er gravid kan faktisk være veldig sårende! 

Så at du er lei deg skulle bare mangle! Håper du går og ber om tilgivelse!

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...