AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #1 Skrevet 9. november 2023 Veldig få dør eller får langtidsvirkninger av inluensa og korona. Jeg lurer på om det er noen som gjerne blir syk noen dager for å slippe en hektisk arbeidsdag, kanskje særlig på arbeidsplasser med dårlig bemanning? Anonymkode: 6147f...2cf 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #2 Skrevet 9. november 2023 Det er så vondt å være syk at da må det være veldig jævlig på jobb, i så fall. Virker usannsynlig. Anonymkode: 69be2...591 8
Topsi Skrevet 9. november 2023 #3 Skrevet 9. november 2023 Blir ikke voldsomt syk av corona. Får vondt i halsen og hodet, kan godt ta 4 dager med det. Går ikke på jobb på sykehjem med det ihvertfall 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #4 Skrevet 9. november 2023 Topsi skrev (4 minutter siden): Blir ikke voldsomt syk av corona. Får vondt i halsen og hodet, kan godt ta 4 dager med det. Går ikke på jobb på sykehjem med det ihvertfall Det kan slå forskjellig ut hver gang. Neste gang får du det kanskje verre. Anonymkode: 634f7...e37
Gjest Vikarsykepleier Skrevet 9. november 2023 #5 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan slå forskjellig ut hver gang. Neste gang får du det kanskje verre. Anonymkode: 634f7...e37 Sjansene er fortsatt små, veldig små.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #6 Skrevet 9. november 2023 Topsi skrev (8 minutter siden): Blir ikke voldsomt syk av corona. Får vondt i halsen og hodet, kan godt ta 4 dager med det. Går ikke på jobb på sykehjem med det ihvertfall For noen kan det bli mye verre, mange tror det er en luftveisinfeksjon. Men viruset kan infiltrere alle organer i kroppen, spesielt tarmen. Anonymkode: 23b82...0ab 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #7 Skrevet 9. november 2023 Ja, definitivt. Har på ingen måte en stressende jobb, men å bare være hjemme hele dagen er så ufattelig digg. Skulle gjerne bare skulka hele tiden, men da får jeg dårlig samvittighet. Når jeg er syk har jeg verdens beste samvittighet. Går jo ikke på jobb og smitter andre. Da koser jeg meg hjemme helt uten bekymringer. Anonymkode: ae978...8bb 1
Topsi Skrevet 9. november 2023 #8 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For noen kan det bli mye verre, mange tror det er en luftveisinfeksjon. Men viruset kan infiltrere alle organer i kroppen, spesielt tarmen. Anonymkode: 23b82...0ab Vet, men har 4 vaksiner og covid 2 ganger, kan alltids være uheldig, men antar jeg slippet greit unna. Er selvsagt klar over at viruset kan drepe, som er årsaken til at jeg ikke går på jobb med det
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #9 Skrevet 9. november 2023 Ikke gjør det. Ikke bli syk med vilje. Hilsen long-covid-pasient (18 mnd) Anonymkode: bcf20...988 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #10 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Veldig få dør eller får langtidsvirkninger av inluensa og korona. Jeg lurer på om det er noen som gjerne blir syk noen dager for å slippe en hektisk arbeidsdag, kanskje særlig på arbeidsplasser med dårlig bemanning? Anonymkode: 6147f...2cf Lett å ta egenmelding med en vanskelig arbeidshverdag. Jeg hadde gjort det, om jeg hadde vært syk . Anonymkode: 7d628...2e1 1
Ingar-André Skrevet 9. november 2023 #11 Skrevet 9. november 2023 For å svare på spørsmålet ditt: -Nei. Har vært hjemme fra jobb pga sykdom én gang i hele mitt liv fordi jeg måtte da jeg hadde kovid.
Snabeltann Skrevet 9. november 2023 #12 Skrevet 9. november 2023 Nei! Mer arbeid å være hjemme for meg😂 Hilsen lærer
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #13 Skrevet 9. november 2023 Jeg sov nærmest i 4 dager og fikk ikke i meg mat, så nei - jeg ønsker meg ikke corona en gang til. Anonymkode: f8a84...d2a
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #14 Skrevet 9. november 2023 Som leder vet jeg veldig godt hvilke av mine ansatte som melder seg syke bare fordi en fjert føles litt feil, og de som aldri ville funnet på å melde seg syk for lite og ingenting. Heldigvis er de fleste i sistnevnte kategori, men irriterer meg grønn over de førstnevnte kategori. Anonymkode: 9cf3c...ff1 2
Ingar-André Skrevet 9. november 2023 #15 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Som leder vet jeg veldig godt hvilke av mine ansatte som melder seg syke bare fordi en fjert føles litt feil, og de som aldri ville funnet på å melde seg syk for lite og ingenting. Heldigvis er de fleste i sistnevnte kategori, men irriterer meg grønn over de førstnevnte kategori. Anonymkode: 9cf3c...ff1 Ta det opp med dem? Om du har bevis på det så har du den fulle rett til å vise missnøye da dem juger om å være syke 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #16 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Veldig få dør eller får langtidsvirkninger av inluensa og korona. Jeg lurer på om det er noen som gjerne blir syk noen dager for å slippe en hektisk arbeidsdag, kanskje særlig på arbeidsplasser med dårlig bemanning? Anonymkode: 6147f...2cf Så jævlig det er å være syk, så nei! Anonymkode: bd96b...400
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #17 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Som leder vet jeg veldig godt hvilke av mine ansatte som melder seg syke bare fordi en fjert føles litt feil, og de som aldri ville funnet på å melde seg syk for lite og ingenting. Heldigvis er de fleste i sistnevnte kategori, men irriterer meg grønn over de førstnevnte kategori. Anonymkode: 9cf3c...ff1 Flere av dem på min arbeidsplass også. Er sykt irriterende! Anonymkode: bd96b...400
Purple_Pixiedust Skrevet 9. november 2023 #18 Skrevet 9. november 2023 Jeg er ikke i jobb, men hadde jeg vært hjemme og ikke isolert på et rom på en institusjon nå så kunne det vært koselig å være syk. Jeg er omtrent aldri syk så litt godt å være litt pjusk.
JaVel Skrevet 9. november 2023 #19 Skrevet 9. november 2023 Influensa med høy feber er digg, da er man helt ør i topplokket og kan ligge i sengen uten dårlig samvittighet😄. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #20 Skrevet 9. november 2023 Ikke etter jeg fikk barn, nei. Da får man aldri "bare være syk"🥹 Anonymkode: 9122d...a03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå