Gå til innhold

Til dere som har erfaring med IVF og PCOS

DreamToBe

Anbefalte innlegg

Hei ☺️

Jeg er en 34 år gammel jente som har pcos og er igang med IVF behandling på privatklinikk. Har ganske høy AMH (rundt 70). Alt ser normalt ut hos min samboer.

Jeg går nå på Gonal F 150ie og er på min andre dag med Ganirilex 

Vil gjerne høre hvilke erfaring dere i lignende situasjon har med PCOS og IVF. Hvilken medisiner gikk du på, måtte du har flere forsøk med IVF, hvor høy AMH hadde du og hvor mange egg fikk du ut hvor mange av de som ble befruktet.  

Sender en stor klem til dere prøvere der ute 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om man må ha flere innsett/forsøk er en risiko uansett hva som er årsaken til at man er under ivf behandling. Og de aller fleste må ha flere innsett. Noen er heldig hvor det går på første, men det er ikke "normalen". 

Jeg har pcos - men hatt veldig lite problemer med cyster på eggstokkene tidligere, men det ble et støtte problem under ivf. Da fikk jeg cyster på eggstokkene nesten hver behandlingsrunde. Så vi gjør flest innsett i naturlig syklus. Blitt gravid på flere av insettene, men mistet før uke 12. 

Har vel iløpet av min tid prøvd det meste av medikamentene man får. Fikk ut 12 egg, 11 befruktet, 10 frosset ved start. Nå er det 4 igjen på frys. 

Anonymkode: d5884...e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...