Gjest innomgjest Skrevet 27. januar 2006 #1 Skrevet 27. januar 2006 Lurer bare på om jeg er helt 'på jordet' Er en kvinne i slutten av førtiårene, har et langt forhold bak meg, og føler meg temmelig usikker i forhold til dette med menn, har liten erfaring rett og slett. Saken er den at jeg klarer ikke å bli tiltrukket av menn på min egen alder eller eldre..jeg ser bare på de som er yngre jeg. Men de ser jo ikke på meg (tror jeg). Føler meg rett og slett uerfaren og alt for ung inni meg, og føler meg mer hjemme sammen med de som er yngre. Men de ser jo ikke på meg som noe annet enn venn da. Jeg sliter faktisk mye med dette, føler at jeg ikke har noen fremtid, hvis dere skjønner. Menn ser jo etter yngre kvinner som oftest, og nå har jeg havnet i samme kategori, bare at jeg er kvinne, og da er det straks verre Jeg vil jo slett ikke være av typen moden kvinne ute etter å oppleve tenårene igjen, det er ikke slik jeg har det. Men er ganske tungt å ikke føle seg 'hjemme' i sin egen aldersgruppe på en måte. Hva tenker dere om dette? Og er det noen andre som har det som meg?
Gjest gjest Skrevet 28. januar 2006 #2 Skrevet 28. januar 2006 Har det som deg. Er 40 år og vil ikke ha en gammel gubbe. X mannen min var 6 år yngre enn meg, passe alder det.
Gjest GreenSky Skrevet 28. januar 2006 #3 Skrevet 28. januar 2006 Jeg er 27, mamma er 52. For en uke siden dro vi på danmarkstur sammen. Den som hadde mest draget, var ikke meg, det var mamma! Og fyrene hun hadde draget på, var på min alder.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #4 Skrevet 28. januar 2006 Jeg er også 40 og har ikke lyst på noen g"gubbe". Blir tiltrukket av de som er 5-6 år yngre. Nå har jeg alltid fått høre at jeg ser yngre ut og da,men.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #5 Skrevet 29. januar 2006 det er vel det samme en mann i 40 årene tenker at han vil ha kvinner som er 6-7 år yngre og ikke gammle damer.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #6 Skrevet 29. januar 2006 dere skaper dere selv problemer viss alle gamle damer skal hive seg etter unge mannfolk... da blir dere liggende å grine igjen den dagen han finner ut at gamlemor ikke var noe stas med... selv synes jeg det er mange mannfolk på 40 som er skikkeli sexy, men er ikke ineressert i å ha en som nesten er pensjonist den dagen jeg er på deres alder. Dere er bare ute etter bekreftelse....tror ikke barna deres hadde blitt noe happy om dere kom hjem med en 30-åring... ekkelt ekkelt ekkelt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå