Gå til innhold

Virtuelle VISA-kort! Noen som har forsøkt dette noen gang?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får en del poeng som jeg kan veksle inn til forskjellige gavekort. Men nå har de tydeligvis valgt å forandre en del på hva slags belønninger som man kan få. Tidligere kunne man få "super-gavekort" fra blant annet GoGift.no eller lignende, og de har jo selvfølgelig drøssevis med gavekort som man kan velge mellom. Men nå får man tydeligvis bare noe som heter virtuelle VISA-kort, i stedet. Samt noen få andre gavekort fra spesifikke nettbutikker som jeg egentlig ikke er interessert i. 

Men jeg har aldri vært borti sånne "virtuelle VISA-kort" før. Jeg regner selvfølgelig med at jeg får en e-post eller noe med en eller annen form for kode, i stedet for noe fysisk til postkassen. Det heter jo tross alt virtuelle kort. Men kan jeg bruke sånne kort i hvilken som helst nettbutikk, eller til å for eksempel kjøpe gavekort fra nettbutikker som CDON eller lignende?  

Anonymkode: 34586...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du kan bruke virtuell Mastercard ihvertfall, men jeg opplevde at en del butikker ikke greide at man skulle betale med kort (feks 200 på virtuelt betalingskort og resten på mitt vanlige kort) 

Anonymkode: ad8b7...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bruke det overalt hvor de tar Visa, så det vil jo i praksis si alle nettbutikker.

Anonymkode: 0539a...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du kan bruke det overalt hvor de tar Visa, så det vil jo i praksis si alle nettbutikker.

Anonymkode: 0539a...c97

Jeg fikk i alle fall bare opp beskjed om at:

OPS! NOE GIKK GALT Vi kunne ikke gjennomføre kjøpet ditt. Velg en annen betalingsmetode eller prøv igjen om en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...
AnonymBruker
On 11/10/2023 at 3:20 PM, AnonymBruker said:

Jeg fikk i alle fall bare opp beskjed om at:

OPS! NOE GIKK GALT Vi kunne ikke gjennomføre kjøpet ditt. Velg en annen betalingsmetode eller prøv igjen om en stund.

Litt gammel tråd, men jeg har samme problemet nå. Fikk et virtuelt visa-kort, og så langt ikke funnet noen nettbutikker som tar det. Noen som vet om spesifikke nettbutikker som erfaringsmessig tar sånne kort?

Anonymkode: 29a03...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...