Gå til innhold

JEG ER LAVEST I FAMILIEN!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma er rundt 167-170 cm, Pappa er rundt 175-180 cm..... Hvorfor er jeg da som dame kunn 160?? (egt 159.5) Jeg er den laveste i hele familien av oldeforeldre, besteforeldre, foreldre, tanter, onkler, kusiner og fettere og alt!! Jeg koser meg her nede jeg, men jeg forstår ikke hvorfor hva som gikk galt 😂

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting gikk galt. Du har en helt normal høyde, ingenting som tyder på sykdom. Folk er forskjellige og det er minst like mange fordeler ved å være lav som ved å være høy. Det skiller ikke 10 cm mellom deg og din mamma engang. Det er jo ingenting... Fint du koser deg! Fortsett med det.

Anonymkode: 1048c...c32

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Da er vi to. Desidert lavest på mannfolk sia av familien

Skrevet

Samme her. Jeg er 163. Moren min er 175, søsteren min 178 og faren min helt sikkert over 180. Besteforeldre osv er høye. Og så meg da. Pymeen. 

Anonymkode: c3b35...7e8

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en av fire barn. Jeg er 5 cm under snittet (176 cm mann), mens mine tre søsken er akkurat på snittet eller høyere.

Anonymkode: 171ae...6b0

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Heipådegådu skrev (2 timer siden):

Mamma er rundt 167-170 cm, Pappa er rundt 175-180 cm..... Hvorfor er jeg da som dame kunn 160?? (egt 159.5) Jeg er den laveste i hele familien av oldeforeldre, besteforeldre, foreldre, tanter, onkler, kusiner og fettere og alt!! Jeg koser meg her nede jeg, men jeg forstår ikke hvorfor hva som gikk galt 😂

Alle i min familie har minst 15kg overvekt, jeg er tynn. Jeg sliter faktisk med å legge på meg, mens alt av søskenbarn, tanter, onkler, foreldre, søsken, besteforeldre er ganske store og sliter med overvekt.

I tillegg er alle i min slekt lyshåret, mens jeg har ganske mørk brunt hår.

Anonymkode: 54cfe...b53

Skrevet
2 hours ago, Heipådegådu said:

Er bare sånn som kan skje. Min bror er 2.10, mamma 1,85 og pappa 1,88 
Jeg ble 1,72 xD De fleste i min familie er rundt 1,90. 
Jeg kødder ofte med at min bror sjal alt høyden før jeg ble født. 

Men jeg liker bedre min høyde de andre sliter med å finne lange nok bukser xD 

Anonymkode: 23ce9...db2

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har du slitt med psykisk eller fysisk sykdom i barne/tidlig ungdomsår? Det kan ofte hindre høydevekst. 

Anonymkode: eaf31...e8c

Har du kilder som beviser det du skriver her? 

Anonymkode: e427e...c68

Skrevet

162 her🫡Mor 160, far 196. Har arvet absolutt alt fra min far, bortsett fra høyden. 

Anonymkode: 84278...b88

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også lavest. Mor er 164, far er 176. Bror (med annen far) er 185, alle søskenbarn osv er over 160 cm. 

Jeg er 154 cm. Pleier å si at sånn går det uten mat og som (er fra Finnmark) 

Anonymkode: 6f27e...e5f

• Liker 1
Skrevet

Mange forklaringer. Genene er lunefulle. Og i tillegg har man det faktum at man ikke har genene til den faren (og i noen tilfeller moren også) man trodde. 

Skrevet

I min familie både på faren min og på moren min sin side er jeg den eneste som ble født med blondt hår og blå øyne. Gener er noen rare saker 🤷‍♀️

Anonymkode: 0d2e9...a53

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har du slitt med psykisk eller fysisk sykdom i barne/tidlig ungdomsår? Det kan ofte hindre høydevekst. 

Anonymkode: eaf31...e8c

Man skal lese mye rart. Jeg har slitt med begge deler og jeg vil påstå at jeg er rimelig høy. Samme med pappa og lillebror som begge er enda høyere enn meg igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...