AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #1 Del Skrevet 9. november 2023 Vi har slått opp for 2 år siden og har et barn sammen så vi sammearbeider tett sammen noe som fungerer bra. Ingen av oss har fått seg kjæreste enda men vi begge dater rundt. Vi begge snakket på om vi skal gå tilbake til hverandre men det er ingen av oss som virkelig tar steget. Vi møtes Iblant alle 3 og finner på aktiviteter sammen. Dette synes også barnet er gøy og virker gladere. Inatt så hadde jeg en drøm om at jeg skulle på besøk hos eksen. Så såg jeg at han hadde fått seg kjæreste og var veldig lykkelig. Jeg ble litt skuffet i drømmen men aksepterte det fort smilte og gikk" Og nå lurer jeg på om drømmen ville fortelle meg at han finner lykken sammen med ei annen? Jeg ønsker at han er glad og lykkelig jeg har bipolare og er nok vanskelig å håndtere. Anonymkode: 64549...b69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 9. november 2023 #2 Del Skrevet 9. november 2023 Du har nok bare en frykt for at han velger deg bort fremfor andre (og du føler deg alene). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #3 Del Skrevet 9. november 2023 Tror du bare skal ta det for en drøm. Om natten sorterer og rydder hjernen i tankene (enkelt sagt). Da kommer det masse rare bilder. Det er ikke verre enn det. Anonymkode: e1950...6cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #4 Del Skrevet 9. november 2023 Kanskje underbevisstheten din forteller deg at du må ta steget mot å bli sammen igjen, ellers mister du han. Anonymkode: 0b5d8...348 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 9. november 2023 #5 Del Skrevet 9. november 2023 Drømmen viser at du setter pris på exen din og at du er raus nok til å unna ham et godt liv. Underbevistheten din forbereder deg på at han vil gå videre slik at det blir lettere for deg når det skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå