AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #1 Skrevet 9. november 2023 Jeg vet ikke om dette ligger på rett sted. Men jeg skal bestille en abort… men hvilke abort? hjemmeabort har jeg tatt tidligere og det er helt uaktuelt for min del.. hva anbefaler dere? Anonymkode: b91af...0f0
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #2 Skrevet 9. november 2023 Hva med å spørre helsepersonell som er kvalifisert til å svare på spørsmålet? Ville begynt der, jeg. Hvilken prevensjon bruker du? Anonymkode: 0f45d...d40
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #3 Skrevet 9. november 2023 Hei! Det vanligste er jo medisinsk abort som gjøres hjemme. Dersom man ønsker kan man legges inn på sykehus for å gjøre den medisinske aborten, og dersom man er lenger enn uke 9 er det anbefalt å være på sykehus under aborten. Du kan også velge kirurgisk abort, foregår i narkose. Et enkelt inngrep, men det er allikevel et inngrep, og alle inngrep kan ha komplikasjoner. Ville drøftet dette med det helsepersonellet du snakker med om aborten. Anonymkode: afd2d...74e
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #4 Skrevet 9. november 2023 Man bestiller jo ikke en abort som man bestiller en pizza med valgfri topping. Du tar kontakt med helsepersonell, så får du svar der basert på historikk, hvor langt du er på vei osv. Anonymkode: ad7b9...2c1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #5 Skrevet 9. november 2023 Man bestiller ikke en abort.. Du må kontakte sykehuset/lege. Det er heller ikke alle tilfeller man får velge type abort. Det kommer ann på hvor langt du er på vei.. Anonymkode: 7a5d5...591
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå