Gå til innhold

Er dette unormal behåring på lårene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vokset meg på halvannen måned og nå er jeg så hårete som jeg aldri har vært før.

På musa er det opptil 5 cm lange hår og enda lengre i bikinikanten.

På lårene/leggene er hårene 2-3 cm lange.

Dette er vel ikke normalt vel?

K 5420231109_104534.thumb.jpg.c03e5df6fddecc1ac7bbba9440b73408.jpg

Anonymkode: 422ff...a06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo.

Anonymkode: 4abe7...df7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Baksiden av mine lår ser slik ut. Mindre på framsida. Og hvor er bikinikanten? Her er det mer en "glidende overgang" hvis jeg ikke hjelper til 😅

Anonymkode: 67df9...e17

• Nyttig 1
Skrevet

Aner ikke, har ikke sett mine hår fult utvokst på låra på flere år...

Men du er jo et naturlig vesen da, så tviler litt på at kroppen din spontant skal produsere noe som er unaturlig 😁 Vi er jo alle visstnok aper i bunn så sikkert noe som henger igjen fra den tida. Jeg er rimelig sikker på at jeg har anlegg for pels 😂

Anonymkode: 96de4...53e

Skrevet

Selvfølgelig er det normalt...?

Anonymkode: 4848f...9a0

• Liker 1
Skrevet

Herregud, dette er helt vanlig. 

Anonymkode: c82b2...29b

• Liker 1
Skrevet

Aldri barbert lårene, hårene der er kun synlige fra rett vinkel i sola. Men aner ikke hva som er «normalt», ser jo sjeldent slike lår da folk sikkert fjerner det før de viser dem frem. 

Anonymkode: a976a...1a5

Skrevet

Oi, jeg har iallefall ikke så mye eller synlige hår helt naturlig 

Anonymkode: 87f4a...79b

Skrevet

Jeg barberer leggene og lårene hele året selv når ingen skal se de og har gjort det hele livet fordi det er så utrolig digg med glatt hud, så hvor hårete jeg kan bli er på mange måter en konkurranse jeg glatt hopper over. Men vil ikke tro det er noe spesielt unaturlig med denne hårmengden 

Skrevet

Behåring er naturlig uansett, selv om onde tunger mener annerledes.

Anonymkode: 21c87...7ab

Skrevet

Jeg har jobbet i salong med blant annet voksing, og du ville blitt overrasket av hvor mye hår kvinner faktisk kan ha på kroppen. Normalt er ikke et ord jeg liker å bruke, men dette er hvertfall ikke unormalt mye. Vi kommer med lange hår, korte hår, mørke hår, lyse hår. Noen har lite hårvekst, men de hårene som kommer blir veldig lange. Noen har mye hårvekst, men hårene er korte.

Det er dessverre ikke så mange damer som har hår på kroppen lenger, eller de viser det hvertfall ikke frem,  og da får man et syn på hårvekst som ikke stemmer. Vi damer kan få like mye hår på beina som en mann. Helt vanlig. 
Fjern hårene om du vil, eller behold det om du vil. Husk at hårvekst er helt naturlig og ikke hverken stygt eller uhygienisk. Gjør det du ønsker selv, men aldri snakk nedlatende om kvinner som ikke ønsker å fjerne hår. (Ikke at du gjør det i denne posten, men om noen kommer inn og sier æsj, hår på damer er ekkelt, så kan de egentlig holde meningene sine for seg selv)

Skrevet

Nja, jeg synes det var litt mye.

Anonymkode: ea28e...736

• Liker 1
Skrevet

Jeg begynte å få slik hårvekst da jeg var ca 35 år. Siden det var nytt for meg gikk jeg til legen, tenkte det kunne være ubalanse i hormoner e.l. Men det var det ikke, helt normalt i følge legen. Håper det kan trygge deg også.

Anonymkode: 28c65...0a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...