. Anonym. Skrevet 9. november 2023 #1 Skrevet 9. november 2023 Jeg har prøvd å fått kontakt med pappa men han svarer aldri, tar aldri kontakt heller. Han lever heller for kona si, stedøtrene sine og svigersønnen sin. Hvordan går man videre?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #2 Skrevet 9. november 2023 Er du forberedt på å kutte helt og leve videre uten så tenker jeg ett brev hvor du skriver hvordan du opplever relasjonen, hva det gjør med deg og at du herfra kutter helt for å ta vare på deg selv er greit. Anonymkode: b5d7b...84a 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #3 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du forberedt på å kutte helt og leve videre uten så tenker jeg ett brev hvor du skriver hvordan du opplever relasjonen, hva det gjør med deg og at du herfra kutter helt for å ta vare på deg selv er greit. Anonymkode: b5d7b...84a Enig! Skriv et klart og tydelig brev om hvordan dette har vært for deg og er for deg. Ikke "vær snill" , du bør si akkurat hva du mener! Jeg er selv stemor, og hadde ikke villet være sammen med mannen min hvis han ikke brydde seg om barna sine! Kan jo være den nye kona hans ikke ønsker at han har kontakt med deg, mange stemødre er slik og boikotter samvær med barn mannen har fra før....Og menn er livredde for å stå opp for seg, og blir tøffel - selv om de innerst inne vet de kanskje ødelegger sine egne barn Anonymkode: bafa5...c37
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #4 Skrevet 9. november 2023 Denne faren kan ikke kalles en far biologisk Ja! men kun det! Synes du skal gå videre og ikke tenke så mye på han det er ikke din feil! at han ikke tar kontakt husk på det. noen fedre burde aldri ha rett til å bli kalt pappa/far Han høres ut som en jævla idiot. Anonymkode: b1cbf...9e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå