AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #1 Skrevet 9. november 2023 Tenkte å gi en kurv med diverse oppi til de ansatte på avdelingen der barnet mitt går, enklest å gjøre det på den måten, men hva ville dere puttet oppi? Anonymkode: 93b5e...2ca
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #2 Skrevet 9. november 2023 Hos oss er det vanlig også at foreldre gir gave på vegne av ett barn, men det er ulik praksis i ulike barnehager. Sjokolade, håndkrem (det bruker man en del av i bhg), te er fine ting å få Anonymkode: 1fe3e...bb9
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #3 Skrevet 9. november 2023 Nå har vi årlig en felles gavekurv vi gir til de ansatte i jula. Da er det ofte diverse ting som sjokolade, konfekt, kaffe, te etc. Så derfor gir jeg ikke privat i og med at vi gir som en gruppe. Men jeg personlig syns det er hyggelig at de ansatte får litt små gleder her å der også enkeltvis. De har en veldig krevende jobb, og de passer på det dyrebareste vi har Anonymkode: 53666...a3a
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #4 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hos oss er det vanlig også at foreldre gir gave på vegne av ett barn, men det er ulik praksis i ulike barnehager. Sjokolade, håndkrem (det bruker man en del av i bhg), te er fine ting å få Anonymkode: 1fe3e...bb9 Takk for svar Anonymkode: 93b5e...2ca
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #5 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå har vi årlig en felles gavekurv vi gir til de ansatte i jula. Da er det ofte diverse ting som sjokolade, konfekt, kaffe, te etc. Så derfor gir jeg ikke privat i og med at vi gir som en gruppe. Men jeg personlig syns det er hyggelig at de ansatte får litt små gleder her å der også enkeltvis. De har en veldig krevende jobb, og de passer på det dyrebareste vi har Anonymkode: 53666...a3a Takk:) Anonymkode: 93b5e...2ca
Christina82 Skrevet 11. november 2023 #6 Skrevet 11. november 2023 Ryddet for avsporing. Christina82, mod
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #7 Skrevet 11. november 2023 Gi de noe nyttig! Ørepropper og vin! Anonymkode: 73de9...2a3
Maskinfører Skrevet 11. november 2023 #8 Skrevet 11. november 2023 Konfekt faller i smak hos de fleste sammen med te/kaffe pluss harde ting dvs ikke spiselig 😀
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #9 Skrevet 11. november 2023 Har satt stor pris på gavekurver med noe godt til pauserommet, det er alltid hyggelig. Har også fått god dusjsåpe (ble brukt til den var tom), termo drikkeflaske (er fortsatt i bruk fire år etter at jeg sluttet i den barnehagen!) og ullsokker (veldig nyttig) som mer personlige gaver. Det blir også satt stor pris på! Anonymkode: 94cda...9b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå