AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #1 Skrevet 9. november 2023 Jeg har ett problem, hvis jeg dater en dame over lengere tid og får ett emosjonelt bånd til hun, så blir jeg kjapt lei sånn seksuelt. Er så sykt mye flotte damer der ute, så alltid lyst på noe "nytt". Vet ikke hvorfor det er slik, kanskje jeg rett og slett ikke har truffet den rette dama, sånn seksuelt? Eller fordi jeg fortsatt føler for å rase ifra meg, da jeg gikk uten sex og nærhet store deler av mine yngre dager? Eller kan dere være "ur instinktene" som henger igjen, da vi menn i teorien ønsker å pule rundt for å spre genene våre? Eller kanskje en kombinasjon av alt dette? Uansett, det plager meg for jeg ønsker å ha ett lykkelig liv med en flott dame, uten å plages av tanken på å ikke kunne ha sex med andre damer. Anonymkode: 1e8de...1f7
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #2 Skrevet 9. november 2023 Om du faktisk ønsker hjelp, burde du se nærmere på fearful avoidant attachment style. Det er jo veldig trist å ha det slik som deg. Heldigvis kan du jo jobbe med det slik at du kan komme på en plass i livet hvor dette ikke skjer deg. Og nei, menn har det normalt sett ikke slik. Ikke før man har vært i et forhold på over 10år og ting holder på å rakner. Anonymkode: a35fd...738 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #3 Skrevet 9. november 2023 Enten har du ikke møtt den rette dama, har et overfladisk forhold til sex eller at du rett og slett ikke er laget for monogami. Jeg elsket å ha friheten til å ligge rundt og digget spenningen. Lengste relasjonen jeg hadde hatt til en dame var 4 mnd og jeg søkte nye erobringer hele tiden. Så hadde jeg ons med ei dame jeg var bekjent med. Eller, det skulle bare være ons… vi har nå vært sammen i 15 år og jeg innså raskt at sex kunne være så mye mer enn spenning. Om jeg legger sammen alle sexopplevelsene jeg hadde før jeg ble sammen med henne, kan det ikke måle seg med et hverdagsknull på en sliten mandag med kona. Om det er for at vi klaffer så godt seksuelt, at hun er vanvittig deilig, at hun er så frisluppet seksuelt (og gjør meg frisluppet, at det er sterke følelser mellom oss eller noe annet som gjør dette så spesielt sammenlignet med tidligere damer aner jeg ikke. Det jeg vet er at jeg aldri ønsker å gå tilbake til spenning igjen. For spenning kan ikke måle seg med god sex. Og la oss være ærlige, ons og flyktige relasjoner er sjeldent virkelig god sex. Ja, det er spennende, man kan få en god orgasme og det er tennende å se en ny kvinne naken for første gang, men virkelig god sex er det ikke. Det tok bare den rette dama til å få meg til å forstå hva god sex er. Den type sex du bare må gjenta. Som gir mersmak. Anonymkode: 231e3...ea5 4 1 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #4 Skrevet 9. november 2023 Jeg tror det rett og slett er slik at folk er forskjellige på dette området. Det finnes både kvinner og menn som er litt avhengige av å oppleve rushet ved flørting og nye erobringer. Dette er kanskje sterkt biologisk/ genetisk og lar seg ikke endre. Kanskje den beste løsningen er å finne en likesinnet dame og prøve åpent forhold? Da hadde dere begge kunnet leve etter instinktene deres og samtidig hatt hverandre - winwin for begge Anonymkode: 9f343...575 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #5 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Enten har du ikke møtt den rette dama, har et overfladisk forhold til sex eller at du rett og slett ikke er laget for monogami. Jeg elsket å ha friheten til å ligge rundt og digget spenningen. Lengste relasjonen jeg hadde hatt til en dame var 4 mnd og jeg søkte nye erobringer hele tiden. Så hadde jeg ons med ei dame jeg var bekjent med. Eller, det skulle bare være ons… vi har nå vært sammen i 15 år og jeg innså raskt at sex kunne være så mye mer enn spenning. Om jeg legger sammen alle sexopplevelsene jeg hadde før jeg ble sammen med henne, kan det ikke måle seg med et hverdagsknull på en sliten mandag med kona. Om det er for at vi klaffer så godt seksuelt, at hun er vanvittig deilig, at hun er så frisluppet seksuelt (og gjør meg frisluppet, at det er sterke følelser mellom oss eller noe annet som gjør dette så spesielt sammenlignet med tidligere damer aner jeg ikke. Det jeg vet er at jeg aldri ønsker å gå tilbake til spenning igjen. For spenning kan ikke måle seg med god sex. Og la oss være ærlige, ons og flyktige relasjoner er sjeldent virkelig god sex. Ja, det er spennende, man kan få en god orgasme og det er tennende å se en ny kvinne naken for første gang, men virkelig god sex er det ikke. Det tok bare den rette dama til å få meg til å forstå hva god sex er. Den type sex du bare må gjenta. Som gir mersmak. Anonymkode: 231e3...ea5 Er egentlig ikke ute etter kun ONS, men seksuell relasjon til en deilig dame jeg også kan gjøre fine ting med. Tror det er bare er at jeg ikke har fått levd ut min seksualitet helt enda. Gått mye av mitt voksent liv uten sex og nærhet. Du er heldig som har møtt den rette dama her. Jeg dater en dame nå som jeg liker godt, men som er litt for usikker og passiv i senga. Hun er også den som ikke klarer å få orgasme under samleiet. Kjipt, siden jeg liker henne godt ellers. Jeg har lyst på ei dame som byr på seg selv litt, som er selvsikker og som ikke plages av" issues". Jeg har vel ikke draget nok til å kapre disse mer seksuelt åpne damene antar jeg. Sikkert derfor jeg føler for å jage hele tiden. Anonymkode: 1e8de...1f7
exictence Skrevet 9. november 2023 #6 Skrevet 9. november 2023 Men er selve sex opplevelsen så forskjellig da, dersom begge parter er frisluppen og elsker sex? Ja, forskjellig, men jeg mener, er den ikke like deilig hvis du ellers har de samme type emosjonelle følelser til henne?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #7 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er egentlig ikke ute etter kun ONS, men seksuell relasjon til en deilig dame jeg også kan gjøre fine ting med. Tror det er bare er at jeg ikke har fått levd ut min seksualitet helt enda. Gått mye av mitt voksent liv uten sex og nærhet. Du er heldig som har møtt den rette dama her. Jeg dater en dame nå som jeg liker godt, men som er litt for usikker og passiv i senga. Hun er også den som ikke klarer å få orgasme under samleiet. Kjipt, siden jeg liker henne godt ellers. Jeg har lyst på ei dame som byr på seg selv litt, som er selvsikker og som ikke plages av" issues". Jeg har vel ikke draget nok til å kapre disse mer seksuelt åpne damene antar jeg. Sikkert derfor jeg føler for å jage hele tiden. Anonymkode: 1e8de...1f7 Kona mi fikk ikke orgasme av penetrering alene før vi hadde vært sammen i 8 år, men det var aldri noe problem. Vi stimulerte klitoris og sexen var fantastisk selv om. Veldig få kvinner kommer av penetrering alene og mange faker. Hun var også ganske forsiktig i starten og det tenker jeg er helt normalt. Hun ble friere og friere og nå er hun på grensa til gal. Hun har få hemninger og er med på det aller meste. Hun er trygg og tar initiativ. Av erfaring kommer ikke dette av seg selv, men det krever litt tid til å bli trygge på hverandre og at man kan snakke om sex. Dette med å være frisluppet og trygg seksuelt kommer ofte med tiden i et forhold eller når man blir eldre og gir litt mer faen. Unge damer kan utstråle at de er så seksuelle (kløft, lettkledd, gjør seg til), men i senga er realiteten ofte noe annet. Voksne damer er gjerne friere av seg og mer trygg. Før jeg ble sammen med koka hadde jeg partnere fra tidlig 20-årene og yngre til sent i 30-årene og det var stor forskjell. Hvis du har den innstillingen du har fremfor å dyrke det seksuelle forholdet til partneren din blir det nok vanskelig å oppleve dette med henne. Anonymkode: 231e3...ea5 3 1
Gjest Mr. Ron Skrevet 9. november 2023 #8 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): kan det ikke måle seg med et hverdagsknull på en sliten mandag med kona. Nå kan ikke jeg skryte av tidligere partnere/erobringer, MEN å ha den friheten vi opplever (fremdeles etter 30 år) å kunne elske når som helst og hvor som helst med hverandre, den er herlig. Samtidig er det så mye annet i livet vi også får gleden å samarbeide om.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #9 Skrevet 9. november 2023 Det er helt normalt. Og du fungerer akkurat slik du skal rent biologisk. At samfunnet de siste 200 år av menneskets 150.000 år lange historier har prakket på deg en forestilling om seksuell eksklusivitet kan ikke du klandres for. Monogamiet oppstå av økonomiske hensyn først og fremst og har ikke før i moderne tid handler om det seksuelle. Det er unaturlig, og umoralskt. Anonymkode: afdc6...942
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #10 Skrevet 9. november 2023 47 minutter siden, AnonymBruker said: Kona mi fikk ikke orgasme av penetrering alene før vi hadde vært sammen i 8 år, men det var aldri noe problem. Vi stimulerte klitoris og sexen var fantastisk selv om. Veldig få kvinner kommer av penetrering alene og mange faker. Hun var også ganske forsiktig i starten og det tenker jeg er helt normalt. Hun ble friere og friere og nå er hun på grensa til gal. Hun har få hemninger og er med på det aller meste. Hun er trygg og tar initiativ. Av erfaring kommer ikke dette av seg selv, men det krever litt tid til å bli trygge på hverandre og at man kan snakke om sex. Dette med å være frisluppet og trygg seksuelt kommer ofte med tiden i et forhold eller når man blir eldre og gir litt mer faen. Unge damer kan utstråle at de er så seksuelle (kløft, lettkledd, gjør seg til), men i senga er realiteten ofte noe annet. Voksne damer er gjerne friere av seg og mer trygg. Før jeg ble sammen med koka hadde jeg partnere fra tidlig 20-årene og yngre til sent i 30-årene og det var stor forskjell. Hvis du har den innstillingen du har fremfor å dyrke det seksuelle forholdet til partneren din blir det nok vanskelig å oppleve dette med henne. Anonymkode: 231e3...ea5 Dette eventyret om at eldre damer er så mye bedre i senga kommer alltid fra de som ikke har hatt muligheten til å ligge med objektivt sett ekstremt attraktive jenter. Jeg tar en ung deilig 10/10 dame HVER dag over ei eldre utslitt ei. Sexen er automatisk bedre når noen er ekstremt deilig. Og den blir dårligere jo mindre attraktiv noen er. Selv om de «er gode i senga». Anonymkode: afdc6...942
jabx Skrevet 9. november 2023 #11 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har ett problem, hvis jeg dater en dame over lengere tid og får ett emosjonelt bånd til hun, så blir jeg kjapt lei sånn seksuelt. Er så sykt mye flotte damer der ute, så alltid lyst på noe "nytt". Vet ikke hvorfor det er slik, kanskje jeg rett og slett ikke har truffet den rette dama, sånn seksuelt? Eller fordi jeg fortsatt føler for å rase ifra meg, da jeg gikk uten sex og nærhet store deler av mine yngre dager? Eller kan dere være "ur instinktene" som henger igjen, da vi menn i teorien ønsker å pule rundt for å spre genene våre? Eller kanskje en kombinasjon av alt dette? Uansett, det plager meg for jeg ønsker å ha ett lykkelig liv med en flott dame, uten å plages av tanken på å ikke kunne ha sex med andre damer. Anonymkode: 1e8de...1f7 Er disse damene kjedelig i senga da? Er de med på å prøve nye ting? Føler du ikke at sexen blir bedre jo bedre kjent dere blir med hverandres kropper?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #12 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette eventyret om at eldre damer er så mye bedre i senga kommer alltid fra de som ikke har hatt muligheten til å ligge med objektivt sett ekstremt attraktive jenter. Jeg tar en ung deilig 10/10 dame HVER dag over ei eldre utslitt ei. Sexen er automatisk bedre når noen er ekstremt deilig. Og den blir dårligere jo mindre attraktiv noen er. Selv om de «er gode i senga». Anonymkode: afdc6...942 Da er vi forskjellige der. Jeg har aldri hatt problemer med å «skaffe meg» damer. Både unge og attraktive, men også eldre og attraktive. Nå har jeg aldri vært med noen over 40, men var med ei på 39 når jeg var 22. Debuterte da jeg var 14 og hadde aldri problemer med å finne noen for sex. Kona var 21 når vi ble sammen og hun var da drømmedama til alle i kompisgjengen. Jeg skulle bare kapre henne for en ons bare for å ha fått det til. Nå har ikke jeg vært på markedet på 15 år, men jeg hadde nok valgt voksen og attraktiv fremfor ung og attraktiv nå også basert på tidligere erfaringer. Man trenger ikke å finne ei «utslitt» ei, for det finnes et hav av attraktive kvinner på 30+ der ute. I mine øyne mer attraktive enn de fleste på 20 år. Kona blir 36 i år og menn snur seg fortsatt etter henne og jeg ser ikke for meg at det slutter med det første. Også er det vel individuelt hva man finner attraktivt. Finner svært få damer under 25 seksuelt attraktive nå. Gjorde det før, men det har endret seg med åra. Anonymkode: 231e3...ea5 1 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #13 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da er vi forskjellige der. Jeg har aldri hatt problemer med å «skaffe meg» damer. Både unge og attraktive, men også eldre og attraktive. Nå har jeg aldri vært med noen over 40, men var med ei på 39 når jeg var 22. Debuterte da jeg var 14 og hadde aldri problemer med å finne noen for sex. Kona var 21 når vi ble sammen og hun var da drømmedama til alle i kompisgjengen. Jeg skulle bare kapre henne for en ons bare for å ha fått det til. Nå har ikke jeg vært på markedet på 15 år, men jeg hadde nok valgt voksen og attraktiv fremfor ung og attraktiv nå også basert på tidligere erfaringer. Man trenger ikke å finne ei «utslitt» ei, for det finnes et hav av attraktive kvinner på 30+ der ute. I mine øyne mer attraktive enn de fleste på 20 år. Kona blir 36 i år og menn snur seg fortsatt etter henne og jeg ser ikke for meg at det slutter med det første. Også er det vel individuelt hva man finner attraktivt. Finner svært få damer under 25 seksuelt attraktive nå. Gjorde det før, men det har endret seg med åra. Anonymkode: 231e3...ea5 Han der sliter litt med å forstå at folk har forskjellige preferanser. Jeg liker de litt eldre selv, så da har det for det meste blitt det siden jeg var i 20 årene, og ikke fordi jeg ikke har mulighet til noe annet. Det er en trygghet på seg selv og sin seksualitet som kun kommer med alderen, ofte mye mer åpne seksuelt også, og nesten alltid bedre i senga. 9 av 10 ganger ville jeg valgt en dame på 40+, litt strammere kropp veier ikke opp for alle fordelene med en mer voksen dame Anonymkode: 21232...8db 1 2
Ellah Skrevet 9. november 2023 #14 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er egentlig ikke ute etter kun ONS, men seksuell relasjon til en deilig dame jeg også kan gjøre fine ting med. Tror det er bare er at jeg ikke har fått levd ut min seksualitet helt enda. Gått mye av mitt voksent liv uten sex og nærhet. Du er heldig som har møtt den rette dama her. Jeg dater en dame nå som jeg liker godt, men som er litt for usikker og passiv i senga. Hun er også den som ikke klarer å få orgasme under samleiet. Kjipt, siden jeg liker henne godt ellers. Jeg har lyst på ei dame som byr på seg selv litt, som er selvsikker og som ikke plages av" issues". Jeg har vel ikke draget nok til å kapre disse mer seksuelt åpne damene antar jeg. Sikkert derfor jeg føler for å jage hele tiden. Anonymkode: 1e8de...1f7 Men gjør du noe for å få henne til å føle seg mer sikker da? Drar du henne med på det spennende du har lyst til å gjøre og får henne til å føle at hun kan slå seg løs? Slår du deg løs når dere har sex? Jeg dater en fyr nå som jeg er sikker på at tenker mye som deg, for alt hva jeg vet kan det være deg. Jeg har forsøkt å prate med han om det, da det får meg mer sikker, men det funker liksom ikke helt. Han stoler ikke helt på at jeg vil, og føler jeg gjør ting for hans del og ikke egen del. Det virker nesten som har han har bestemt seg for at jeg ikke er seksuelt åpen nok, og derfor vil han ikke prøve engang. Han er forresten ikke veldig gal i senga selv, noe som gjør det vanskelig for meg å vise at jeg kan være det. For jeg savner egentlig mer seksuell åpenhet jeg også, jeg bare føler ikke at det er rom for det. 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #15 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er helt normalt. Og du fungerer akkurat slik du skal rent biologisk. At samfunnet de siste 200 år av menneskets 150.000 år lange historier har prakket på deg en forestilling om seksuell eksklusivitet kan ikke du klandres for. Monogamiet oppstå av økonomiske hensyn først og fremst og har ikke før i moderne tid handler om det seksuelle. Det er unaturlig, og umoralskt. Anonymkode: afdc6...942 For det første så har det oppstått lenge før 200 år (legg på noen nuller). For det andre så den største fordel med monogami vært å unngå spredning av sykdom. I flere afrikanske land har nesten generasjoner gått tapt på grunn av omfattende kjønnssykdommer. I middelalderen (europeiske land) døde altfor mange tidlig pga kjønnssykdommer, særlig der det var reisevei og mye prostitusjon. Det som redder oss nå, er en omfattende medisinsk fremgang som holder «liv» i seksuell «frihet», som i de fleste tilfeller kommer til gode oss rike land i vesten. Ta en tur på kjønnslabben for å høre hvor sunt og naturlig det egentlig er. Anonymkode: 80a7c...1b0 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #16 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har ett problem, hvis jeg dater en dame over lengere tid og får ett emosjonelt bånd til hun, så blir jeg kjapt lei sånn seksuelt. Er så sykt mye flotte damer der ute, så alltid lyst på noe "nytt". Vet ikke hvorfor det er slik, kanskje jeg rett og slett ikke har truffet den rette dama, sånn seksuelt? Eller fordi jeg fortsatt føler for å rase ifra meg, da jeg gikk uten sex og nærhet store deler av mine yngre dager? Eller kan dere være "ur instinktene" som henger igjen, da vi menn i teorien ønsker å pule rundt for å spre genene våre? Eller kanskje en kombinasjon av alt dette? Uansett, det plager meg for jeg ønsker å ha ett lykkelig liv med en flott dame, uten å plages av tanken på å ikke kunne ha sex med andre damer. Anonymkode: 1e8de...1f7 Vet ikke, kanskje du har litt panikk eller noe. Må høvle over så mange damer som mulig. Men kanskje det er fordi du ikke har møtt Damen ennå? Damen som tar deg med storm … hehe 🤭 Anonymkode: bebe7...31b
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #17 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har ett problem, hvis jeg dater en dame over lengere tid og får ett emosjonelt bånd til hun, så blir jeg kjapt lei sånn seksuelt. Er så sykt mye flotte damer der ute, så alltid lyst på noe "nytt". Vet ikke hvorfor det er slik, kanskje jeg rett og slett ikke har truffet den rette dama, sånn seksuelt? Eller fordi jeg fortsatt føler for å rase ifra meg, da jeg gikk uten sex og nærhet store deler av mine yngre dager? Eller kan dere være "ur instinktene" som henger igjen, da vi menn i teorien ønsker å pule rundt for å spre genene våre? Eller kanskje en kombinasjon av alt dette? Uansett, det plager meg for jeg ønsker å ha ett lykkelig liv med en flott dame, uten å plages av tanken på å ikke kunne ha sex med andre damer. Anonymkode: 1e8de...1f7 Kjenner meg igjen! Snart 40år - har hatt det sånn alltid. Tror det bare er sånn. Mister interessesen sexuelt på samme dame etter 10-15 ligg! Er forøvrig gift på 8ene året - har kun sex med kona for hennes del egentlig 🤣 er heller ikke utro, så nøyer meg med ett runk! Har hatt 40-50 forskjellige damer i ungdommen så er greit nok fornøyd med det - selv om det seffølgelig pirrer litt innimellom. Anonymkode: 3caf9...43f
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #18 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjenner meg igjen! Snart 40år - har hatt det sånn alltid. Tror det bare er sånn. Mister interessesen sexuelt på samme dame etter 10-15 ligg! Er forøvrig gift på 8ene året - har kun sex med kona for hennes del egentlig 🤣 er heller ikke utro, så nøyer meg med ett runk! Har hatt 40-50 forskjellige damer i ungdommen så er greit nok fornøyd med det - selv om det seffølgelig pirrer litt innimellom. Anonymkode: 3caf9...43f Wow, hehe 🐔 Anonymkode: bebe7...31b 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #19 Skrevet 9. november 2023 Kanskje du burde finne ei som er som deg? Så kan dere være svingers? Åpent forhold? Anonymkode: e09a8...7e5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #20 Skrevet 9. november 2023 Er du ikke glad i henne da? Kansje du ikke elsker henne om du føler det sånn. I så fall burde du la henne gå slik at hun kan finne en mann som kjenner at han virkelig vil ha henne. Det føles ikke bra å ha noen som ikke er sikker. Anonymkode: 0eee4...d53 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå