AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #1 Del Skrevet 9. november 2023 Jeg har lyst å se noe som går på svensk tv men kan ikke opprette konto på nett tv der uten svensk adresse. er det noen som vet om muligheter for å få sett ? Anonymkode: e997c...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #2 Del Skrevet 9. november 2023 Sånn i utgangspunktet er det vanskelig å svare uten å vite hvilke "begrensninger" den nettTV leverandøren har satt. For mange nettsider holder det å bare være fra en IP-adresse tilhørende samme land - og da løser problemet seg ved å bruke VPN. Andre nettsider krever at du lager konto med riktig informasjon, lager deg en fake konto, finne en gateadresse og postnummer i tilhørende land, osv. Anonymkode: 3bd7a...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #3 Del Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sånn i utgangspunktet er det vanskelig å svare uten å vite hvilke "begrensninger" den nettTV leverandøren har satt. For mange nettsider holder det å bare være fra en IP-adresse tilhørende samme land - og da løser problemet seg ved å bruke VPN. Andre nettsider krever at du lager konto med riktig informasjon, lager deg en fake konto, finne en gateadresse og postnummer i tilhørende land, osv. Anonymkode: 3bd7a...b85 Man må sikkert bruke vpn, men uansett for å Få tilgang på innholdet må man lage konto og som sagt trenger man hvertfall her da å oppgi svensk postnummer. Jeg syns det er skummelt å skulle lage en konto med falsk informasjon..? Anonymkode: e997c...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #4 Del Skrevet 9. november 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Man må sikkert bruke vpn, men uansett for å Få tilgang på innholdet må man lage konto og som sagt trenger man hvertfall her da å oppgi svensk postnummer. Jeg syns det er skummelt å skulle lage en konto med falsk informasjon..? Anonymkode: e997c...4eb Om du ikke vil, så lar du vær. Men da får du heller ikke sett på Så enkelt. Anonymkode: 3bd7a...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #5 Del Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om du ikke vil, så lar du vær. Men da får du heller ikke sett på Så enkelt. Anonymkode: 3bd7a...b85 Men er ikke det ulovlig? Anonymkode: e997c...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #6 Del Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (På 9.11.2023 den 13.00): Sånn i utgangspunktet er det vanskelig å svare uten å vite hvilke "begrensninger" den nettTV leverandøren har satt. For mange nettsider holder det å bare være fra en IP-adresse tilhørende samme land - og da løser problemet seg ved å bruke VPN. Andre nettsider krever at du lager konto med riktig informasjon, lager deg en fake konto, finne en gateadresse og postnummer i tilhørende land, osv. Anonymkode: 3bd7a...b85 Jeg forsøkte- men denne kanalen (tv4) oppdaga at jeg hadde på vpn.. hva gjør man da? Anonymkode: e997c...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 13. november 2023 #7 Del Skrevet 13. november 2023 (endret) TV4 er vel tilgjengelig i kanalpakka til Telenor og Get. Så da får du kanskje tilgang på den måten? Hva slags VPN-tjeneste bruker du? Endret 13. november 2023 av newman01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #8 Del Skrevet 13. november 2023 On 11/9/2023 at 4:18 PM, AnonymBruker said: Men er ikke det ulovlig? Anonymkode: e997c...4eb Kan aldri tenke meg at det er ulovlig. Men jeg er ikke ekspert på Svensk lov. Anonymkode: 1e7b5...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #9 Del Skrevet 13. november 2023 6 hours ago, newman01 said: TV4 er vel tilgjengelig i kanalpakka til Telenor og Get. Så da får du kanskje tilgang på den måten? Hva slags VPN-tjeneste bruker du? Get eksistrerer ikke lenger Telia kjøpte opp Get tilbake i 2018. Men stemmer at TV4 ligger som ett alternativ man kan velge inn i TVpakken sin hos Telia. Anonymkode: 3bd7a...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #10 Del Skrevet 16. november 2023 IPTV. 1000kr per år så har du hele verden tilgjengelig Anonymkode: 5bce9...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #11 Del Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (På 16.11.2023 den 10.11): IPTV. 1000kr per år så har du hele verden tilgjengelig Anonymkode: 5bce9...f7a Hvor? Har du link? Anonymkode: 4ad57...30a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #12 Del Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvor? Har du link? Anonymkode: 4ad57...30a Det er ulovlig i Norge så hvis du kjøper slike tjenester så bør du regne med å bli tatt for brudd på Åndsverkloven, med mindre du er utrolig flink til å skjule pengeoverføringer. Anonymkode: 7e5ac...246 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå