AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #1 Skrevet 9. november 2023 En jeg dater har vært veldig opptatt av hvor pen han syns jeg er. Jeg har radaren helt på max etter å ha vært i et svært vondt forhold tidligere. Det er ting som jeg stusser litt på med denne fyren. Han kan feks si ting som "jeg syns du er veldig pen, men kan kanskje være greit å vite at du ikke er like pen fra alle vinkler, akkurat..." Jeg prøvde bare le det bort men sa at det var jo litt rart å si til en dame og han fortsatte med å si at jeg var penest når jeg satt ved siden av han i bilen. Er det grunn til å reagere på dette eller er mine varsellamper litt oversensitive? Jeg spør heller her fordi jeg vet jeg er redd og jeg reagerer lett på mange ting etter mitt siste forhold. Men heller føre vàr... Anonymkode: 22b24...935 2 7
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 Populært innlegg #2 Skrevet 9. november 2023 Nei, det er en DRITrar ting å si. Hvis han er komfortabel med å si sånt så tidlig i et forhold, bare tenk på hva han kan si senere når han er varmere i trøya. Rødt lys! Anonymkode: 90e91...d96 47 2 9
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #3 Skrevet 9. november 2023 Han har dessverre en skrue løs. Anonymkode: 86251...245 32 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #4 Skrevet 9. november 2023 Han høres ikke helt god ut. Jeg var sammen med en som sa til meg ca 1 år etter at vi hadde blitt sammen: " Du er ikke like fin nå som i starten"😬 Anonymkode: a16d9...4ff 15 1
LillaGorilla<3 Skrevet 9. november 2023 #5 Skrevet 9. november 2023 Han er en løk uten sosiale antenner. Det er sikkert sant (det er det vel for de fleste av oss), men det er da ikke noe man trenger proklamere. Jeg hadde ikke giddet. 23 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #6 Skrevet 9. november 2023 Han sier det for å gjøre deg usikker. Styr unna. Skikkelig drittsekk oppførsel! Anonymkode: ccea3...59e 28 1 8
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #7 Skrevet 9. november 2023 Thank you, next. Det der er ikke klumsete, det er for å så usikkerhet. Anonymkode: d57f7...a56 16 11
Million Skrevet 9. november 2023 #8 Skrevet 9. november 2023 (endret) Han sier den type ting for å begynne og gjøre deg usikker, tråkke på selvtilliten din. Sånne folk begynner i det små og så girer de opp etter hvert for å få kontroll over deg. Han ville jeg styrt unna og dumpet straks. Er det første gang og eneste gang han har sagt noe så ufyselig, eller er det en av mange ganger? Er det første gangen kan man KANSKJE avskrive det som en kløne sosialt, men er det en av flere ganger er det bare å dumpe fyren! Endret 9. november 2023 av Million 12 10
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #9 Skrevet 9. november 2023 1 minutt siden, Million said: Han sier den type ting for å begynne og gjøre deg usikker, tråkke på selvtilliten din. Sånne folk begynner i det små og så girer de opp etter hvert for å få kontroll over deg. Han ville jeg styrt unna og dumpet straks. Er det første gang og eneste gang han har sagt noe så ufyselig, eller er det en av mange ganger? Er det første gangen kan man KANSKJE avskrive det som en kløne sosialt, men er det en av flere ganger er det bare å dumpe fyren! Enig. Jeg ville ikke avskrevet han for 1 kommentar. Alle kan si dumme ting og spesielt om man er nervøs på daten. Det er ikke sikkert ha sa det for å spre usikkerhet. Når det er sagt så er denne kommentaren han kom med veldig spesiell. Anonymkode: 93fe9...455 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #10 Skrevet 9. november 2023 "Din penis er grei altså, men du må ikke tro den er den største jeg har hatt! "...så ler du høyt og rått!! ...minimi....hihi.. Så ser du om han liker personlige kommentarer også..... Anonymkode: 77382...37e 10 1 6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #11 Skrevet 9. november 2023 Komplimenter med nedrakking.. Ikke veldig sjarmerende nei. Jeg ville faktisk spurt han hvorfor han tenkte det var greit å si det. Hvis han ikke legger seg flat og beklager så vet du hva slags menneske han et. Anonymkode: 4f235...3a8 9 1 3
BobbySocks Skrevet 9. november 2023 #12 Skrevet 9. november 2023 (endret) Ehh, nei. Bare nei. Kompliment og nedtråkking på en gang, det eskalerer bare. Finn deg en fyr som synes du er fin fra alle vinkler. Endret 9. november 2023 av BobbySocks 13 6
Frøkenfryden Skrevet 9. november 2023 #13 Skrevet 9. november 2023 Si at du akkurat så ham skrått fra venstre og da så at han ikke er aktuell for deg lenger.🤠 7 18
Vera Skrevet 9. november 2023 #14 Skrevet 9. november 2023 Veldig rar ting å si..ville du sagt dette til noen? Forøvrig; Hvorfor ikke heller bruke litt på deg selv, bli trygg osv FØR du går inn i et nytt forhold? Du faller fort for samme type menn om du ikke bruker tid på å finne årsaken til at du faller for denne type menn. 3 5
Sandie Skrevet 9. november 2023 #15 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): En jeg dater har vært veldig opptatt av hvor pen han syns jeg er. Jeg har radaren helt på max etter å ha vært i et svært vondt forhold tidligere. Det er ting som jeg stusser litt på med denne fyren. Han kan feks si ting som "jeg syns du er veldig pen, men kan kanskje være greit å vite at du ikke er like pen fra alle vinkler, akkurat..." Jeg prøvde bare le det bort men sa at det var jo litt rart å si til en dame og han fortsatte med å si at jeg var penest når jeg satt ved siden av han i bilen. Er det grunn til å reagere på dette eller er mine varsellamper litt oversensitive? Jeg spør heller her fordi jeg vet jeg er redd og jeg reagerer lett på mange ting etter mitt siste forhold. Men heller føre vàr... Anonymkode: 22b24...935 Stol på varsellampene dine og trekk deg unna. Ingen normal oppegående person sier sånt. Enten er han rett og slett uten sosial IQ ,eller så spiller han et spill for å teste ut hvor krenkbar du er for å kunne gjøre verre ting senere. Her er er det bare å ta i bruk et av KGs mest brukte setninger: Dump ham! 12 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #16 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): En jeg dater har vært veldig opptatt av hvor pen han syns jeg er. Jeg har radaren helt på max etter å ha vært i et svært vondt forhold tidligere. Uten å ha lest noe mer, du er på vei i forhold med en idiot igjen. En uten sosiale normale antenner. Anonymkode: d70df...55c 9 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #17 Skrevet 9. november 2023 Han er jo ikke god. En eks kommenterte dobbelthaka mi, glemmer det aldri. Jeg veide 50kg den gangen… Skal nå operere den for komplekset har satt seg. Dropp fyren. Han er ute etter å bare såre og leke med følelsene dine. Anonymkode: 93a57...f9d 3 3 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #18 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det er ting som jeg stusser litt på med denne fyren. Han kan feks si ting som "jeg syns du er veldig pen, men kan kanskje være greit å vite at du ikke er like pen fra alle vinkler, akkurat..." Jeg prøvde bare le det bort men sa at det var jo litt rart å si til en dame og han fortsatte med å si at jeg var penest når jeg satt ved siden av han i bilen. Negging. Sånn. veldig viktig å gi bare komplimenter som er bakt inn i en sur kommentar, sånn at du alltid higer etter komplimentene og prøver å gjøre deg så pen som mulig for han vettø. Finfin måte å bryte deg ned på å sørge for at du ikke forlater. Jeg hadde ikke gidda å være sammen med noen som var sånn. Anonymkode: 96046...666 11 5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #19 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er jo ikke god. En eks kommenterte dobbelthaka mi, glemmer det aldri. Jeg veide 50kg den gangen… Skal nå operere den for komplekset har satt seg. Dropp fyren. Han er ute etter å bare såre og leke med følelsene dine. Anonymkode: 93a57...f9d ❤️ Tapere som ødelegger andres selvfølelse for å føle seg bedre selv. Jeg har litt ujevn størrelse på brystrne mine, og min eks kommenterte det hele tiden. At jeg burde få fikset det for det så så dumt ut. Jeg har ikke gjort det, men husker hvordan det satte seg i meg. Anonymkode: d70df...55c 2 7
kjekkfyr Skrevet 9. november 2023 #20 Skrevet 9. november 2023 😳😳 Jeg seriøst skjemmes av å være av samme kjønn 🤯 Her er det bare å stole 100% på egne antenner - han har opplagt ingen! 8 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå