Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vert gift lenge og har barn. Partneren min trives ikke på jobb og sliter litt psykisk. Og snakket hele tiden om hvor lett det var å tjene penger på YouTube. Jeg lo litt av dette, og tenkte jeg skulle starte en YouTube kanal bare for å få fokus på at det er ikke så lett. Så lager filmer  på engelsk og prøver å gjøre dem bra og skikkelig. Så det ikke skroter på innsatsen. Problemet nå er at jeg gjør det veldig bra. Til min store overraskelse og partneren min er sånn told you so. Så nå bruker jeg store deler av fritiden min på YouTube og det føles ut som jeg har to jobber. Partneren min mener jeg bør slutte på jobb og holde på med YouTube fulltid. Jeg liker jobben min og tanken på å holde på med YouTube fulltid høres kjipt ut. Hvis ting fortsetter på denne måten med YouTube så kan partneren min sannsynligvis slutte i jobben om et års tid. Vet ikke hva jeg skal gjøre. 

Anonymkode: 82375...e29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal partneren din slutte å jobbe? Hva skal h*n gjøre i stedet? Sitte hjemme og deppe hele dagene i stedet?

Det er ingen løsning å slutte i jobben i hvert fall, selv om man sliter litt psykisk. Man må ha noe som opptar tankene og holder en sysselsatt i det daglige.

Eller tenkte du å "hyre inn" partneren din som en slags assistent til å hjelpe deg med YouTube innholdet og kanalen din?

Anonymkode: 575bf...e02

• Liker 3
Skrevet

Jøss. Det er virkelig ikke mange fra Norge som har hatt suksess på YouTube i stor grad, høres jo utrolig ut. 

Hold deg til jobbe uansett, du har nok godt av den når du liker den.

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke din partner overta YouTube-kanalen? Start med at dere lager videoer sammen og etterhvert er det han som driver den. Du kan evt være med noen ganger.

Siden dette er noe han ønsker og det er han som mistrives i jobben han har, ikke du.

Anonymkode: 6da91...dfd

Skrevet
On 11/9/2023 at 8:33 AM, AnonymBruker said:

Har vert gift lenge og har barn. Partneren min trives ikke på jobb og sliter litt psykisk. Og snakket hele tiden om hvor lett det var å tjene penger på YouTube. Jeg lo litt av dette, og tenkte jeg skulle starte en YouTube kanal bare for å få fokus på at det er ikke så lett. Så lager filmer  på engelsk og prøver å gjøre dem bra og skikkelig. Så det ikke skroter på innsatsen. Problemet nå er at jeg gjør det veldig bra. Til min store overraskelse og partneren min er sånn told you so. Så nå bruker jeg store deler av fritiden min på YouTube og det føles ut som jeg har to jobber. Partneren min mener jeg bør slutte på jobb og holde på med YouTube fulltid. Jeg liker jobben min og tanken på å holde på med YouTube fulltid høres kjipt ut. Hvis ting fortsetter på denne måten med YouTube så kan partneren min sannsynligvis slutte i jobben om et års tid. Vet ikke hva jeg skal gjøre. 

Anonymkode: 82375...e29

Jeg sier "go for it". Det er vanskelig å tjene penger på YouTube, og får dere det til er det bare å gønne på. En vanlig jobb får dere nok alltid igjen om kanalen kræsjer.

Anonymkode: 116ea...57d

Skrevet

Jeg er imponert! Det er få som tjener penger på en slik kanal! 

Anonymkode: 091c5...374

Skrevet

Så bra for deg TS at du gjør det bra men husk at det du trives best med er det som teller mest.. 

Skrevet

Hvorfor skal han slutte på jobb og la deg jobbe 2 jobber?

Hva med hans egen pensjonssparing, og ikke minst om han blir langtidssyk etter noen år får han minstesum aap og ufør. 

Flott at du tjener godt, men dere må tenke dere nøye om før DU skal jobbe 200% og han ingenting. Det er ikke greit.

Anonymkode: e9a4b...e2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...