AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #1 Skrevet 9. november 2023 Jeg har ikke jobb før på nyåret, regningene hoper seg opp, jeg får ikke støtte av nav. Mammaen min er alvorlig syk, og jeg er visst gravid. Jeg er alene. Kort fortalt. kan gravide få noe beroligende? Jeg er anspent hele tiden, og jeg til og med sover med spent kjeve. Nakken min er helt ødelagt. Og jeg har ikke råd til masse behandlingstimer. Anonymkode: c3235...a0a
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #2 Skrevet 9. november 2023 Og på bakgrunn av dette har du fått diagnosen ekstrem angst...? Anonymkode: e5568...d71
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #3 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og på bakgrunn av dette har du fått diagnosen ekstrem angst...? Anonymkode: e5568...d71 Jeg har hatt angst i mange år, og dette er lammende… Anonymkode: c3235...a0a
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #4 Skrevet 9. november 2023 Det hørtes ut som en kjempe fin tilværelse å få et barn. Ingen jobb, trang økonomi, alvorlig syk mor, angst og i tillegg er du alene Anonymkode: cf2c0...403 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #5 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det hørtes ut som en kjempe fin tilværelse å få et barn. Ingen jobb, trang økonomi, alvorlig syk mor, angst og i tillegg er du alene Anonymkode: cf2c0...403 Dust. Dette hjelper ingenting for trådstarter. Anonymkode: aef81...592 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #6 Skrevet 9. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det hørtes ut som en kjempe fin tilværelse å få et barn. Ingen jobb, trang økonomi, alvorlig syk mor, angst og i tillegg er du alene Anonymkode: cf2c0...403 Jeg fant ut av det for sent… takk for at du bidrar Anonymkode: c3235...a0a 6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #7 Skrevet 9. november 2023 Spør fastlegen din helst. Det finnes medisiner som man i utgangspunktet ikke anbefaler gravide, samtidig kan fordeler ved å ta det overveie evt risiko de innebarer. Mulig at du kan få noe råd der. Lykke til Anonymkode: 8a606...412 1
Sofakona Skrevet 9. november 2023 #8 Skrevet 9. november 2023 Spør lege...men ofte har slike angst medesiner masse bivirkninger som jeg tror neppe er godt for graviditet. Har du snakket med lege om få snakke med psykolog? Og helse stasjonen å få hjelp etter fødselen?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2023 #9 Skrevet 9. november 2023 Hei TS. Jeg er alene med en baby. Da jeg var gravid, toppet angsten seg så mye, at jeg måtte begynne på Zoloft. Det hjalp, men det tok litt tid. Brukte Zoloft i graviditeten og kan også nå amme. Lykke til ❤️ Anonymkode: 31864...3a1 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå